Witam wszystkich miłośników klasycznych BMW i nie tylko
Nim zadałem pytanie poniżej to przekopałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, na szybko w celu rozjaśnienia. Pacjent to e30 m20b20 1983 rok, stała ponad 15 lat nieużytkowana, wylałem starą benzynę która zmieniła się w gnój ze zbiornika, wymieniłem pompę paliwa oraz reduktor ciśnienia na listwie i wóz zapalił ale mocno kulał i po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało się że na trzecim i czwartym złapały pierścienie i kompresja jest minimalna. Głowica do góry, miska w dół, nowe pierścienie, głowica planowana, sprawdzona ciśnieniowo, nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze oraz docierane zawory. Po poskładaniu Baśka nie pali, iskra jest ok bo są nowe świece, przewody, kopułka i palec. Ciśnienie paliwa na listwie wtrysków prawidłowe ale grzebiąc dalej znalazłem brak napięcia na wtyczkach wtrysków a co za tym idzie w cylindrach sucho Nie jestem elektronikiem ale potrafię posługiwać się miernikiem tylko za bardzo nie wiem od czego zacząć. Może ktoś mi pomoże co sprawdzić nim kupię drugi sterownik na który padło moje podejrzenie. Pomocy please bo utknąłem w martwym punkcie