[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Spalanie w 318is - cykl miejski

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Spalanie w 318is - cykl miejski

Post numer:#1  Postprzez pepes » 11 lis 2007, o 13:46

Jak powinno kształtować się spalanie w cyklu miejscim w is? Mój pali 12,3l/100km. Mam włożony silnik z udokumentowanym przebiegiem 177tys, nowy termostat - wskazanie temperatury lekko poniżej połówki po rozgrzaniu. Nowa jest też sonda - oryginalna. Robię dość krótkie odcinki - ok 6 kilometrowe - do roboty i spowrotem. Te 12,3l samochód spalił mi teraz (do wczoraj), czyli jeździłem w zasadzie jak na zewnątz było około 0 - 10 stopni.
Także pytanie głównie do posiadaczy is - ile palą wasze is-y po mieście i czy mam się przyzwyczaić do takiego spalania, czy udać sie np na diagnostykę?
pepes
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez jackx-36 » 11 lis 2007, o 14:18

pepes napisał(a):Robię dość krótkie odcinki - ok 6 kilometrowe - do roboty i spowrotem.


no sam sobie odpowiedziałeś dla czego pali 12l/100km :mrgreen:
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Arczi e30 » 11 lis 2007, o 14:24

mi sie zdaje ze masz dobre spalanie .. kolega miał 1,8is, a wczesniej miał 320i m20b20 i oba auta paliły mu mniej wiecej to samo w granicach 11l na 100km po miescie .. ty jak napisałes robisz krótkie odcinki i auto zawsze bedzie ci palic wiecej po ssanie jest autmatyczne i włancza sie za kazdym razem, po za tym jak sam napisałes czesto auto jest niedogrzane ..

sam sobie odpowiedziałes na pytanie .. spalanie masz normalne
Obrazek
Gites majonez :D
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez kris/// » 11 lis 2007, o 16:15

jezdzisz na krotkich ocinkach na niedogrzanym silniku do tego w duzym miescie i pewnie duze korki 12,3l/100km to dobry wynik jak na te warunki mi pali od9.5 do 12 (ostra lub bardzo ostra jazda)po duzo miejszym miescie(czyt.duzo mniejsze korki)
kris///
 

Post numer:#5  Postprzez Iro » 11 lis 2007, o 18:50

trzeba sie cieszyc ze nie pali z 15 ltr/100 12 ltr to jest normalne spalanie w cyklu miejskim 16 v.
Iro
 

Post numer:#6  Postprzez Strzelba » 11 lis 2007, o 19:20

mozesz troche przyslonic chlodnice aby szybciej lapat temp ale czy to cos da na tak krotkich odcinkach to ciezko powiedziec ale jak nie sprobujesz to nie zobaczysz
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez adi_ » 11 lis 2007, o 22:07

spalanie masz powiedzmy w normie oczywiscie zalezy tez jaka masz noge i jakim jestes kierowca mozesz ew spróbować wymienic swiece i filtr powietrza jesli tego jeszcze nie zrobiłeś
adi_
 

Post numer:#8  Postprzez Globi » 11 lis 2007, o 23:52

ja robie ok 9 km do pracy i spalanie mam równe 10L tryb mieszany zależny od humoru od korka do czasu zapalenie sie żyda robie ok 450 -470 km
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez pepes » 12 lis 2007, o 16:26

No więc liczyłem na te 10 litrów po wymianie silnika. Ale biorąc pod uwagę że jadąc do roboty rzadko kiedy mogę wrzucić 4-kę, to chyba nie mam na co narzekać. Do zapalenia się rezerwy (na stałe) robię obecnie 390km max. Daignostyka w serwisie kosztuje 200, a raczej nic odkrywczego mi nie powiedzą...
pepes
 

Post numer:#10  Postprzez Zaworas » 11 gru 2007, o 00:51

Spalanie masz normalne i ja tez podobnie jezdze do pracy ale 4 spokojnie wrzucam z tym ze wiadomo : swiatła , skret w lewo w prawo to normalna jazda po miescie wiec biegami sie miesza. Najwiecej idzie po odpaleniu na nagrzanie silnika, bo mieszanka sie sama wzbogaca.
Zaworas
 

Post numer:#11  Postprzez luki77 » 11 gru 2007, o 03:43

pepes napisał(a):Jak powinno kształtować się spalanie w cyklu miejscim w is? Mój pali 12,3l/100km.


cholera, tyle to mój M40B16 pali

Globi napisał(a):do czasu zapalenie sie żyda robie ok 450 -470 km


jaką pojemność baku ma is??
luki77
 

Post numer:#12  Postprzez Kicha » 11 gru 2007, o 17:02

iS ma bak o pojemnosci 55 litrow ale idzie wlac wiecej troche :mrgreen:
Kicha
 

Post numer:#13  Postprzez deeste » 21 gru 2007, o 20:24

Spalanie masz w normie... Ja mam do pracy zaledwie 3km... i spalanie wychodzi mi jeszcze wieksze.... ostatnio na 20litrach zrobilem 160km... wlasnie na takich krotkich codziennych odcinkach do pracy ;/ silnik sie nie nagrzewa + mam zblokowane Visco bo je słychać cały czas i przez to tyle pali...
Avatar użytkownika
deeste
Moderator
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama