[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M40 316i - smok ?

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

M40 316i - smok ?

Post numer:#1  Postprzez siwy » 2 mar 2007, o 00:03

Witam!
Krotkie pytanko - ile potrafi spalic silnik 1.6 M40... "przymierzam" sie do kupna ale wciaz jeszcze mam obawy co do spalania - '89, czterodrzwiowa, w "bardzo" dobrym stanie.
Z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi.

Aha... zapomnialem dodac - miasto i trasa... styl jazdy - emerycki. :shock:
siwy
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez jackx-36 » 2 mar 2007, o 00:10

ooo potrafi spalic tyle ile wlejesz :mrgreen: a tak na powaznie to ok 10-12l/100km po miescie, a po za do 10l/100km, a po za tym na forum jest temat zwiazany ze spalaniem i tam pewnie znalazł bys info na ten temat
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez davidzior » 2 mar 2007, o 00:29

każde auto spali tyle ile wlejesz. 1,6 M40 spokojnie spali 9 litrów po miescie w zwyż.
taki przykładzik : gazu weźmie od 10 litrów do 15. treaz jezdze na beznynie bo gaz sie zpitolił i nosze sie z wywaleniem go z auta ale to czas pokaze.

aha zanim kupisz M40 zastanów sie dobrze kilka razy :D :cool2:
pozdro.
davidzior
 

Post numer:#4  Postprzez siwy » 2 mar 2007, o 00:38

aha zanim kupisz M40 zastanów sie dobrze kilka razy :D :cool2:

Ale o co dokladnie chodzi... auto jest pewne i z pewnej reki... silnik "osluchany" :wink:
siwy
 

Post numer:#5  Postprzez PaWeLeK_E30 » 2 mar 2007, o 00:53

siwy napisał(a):Ale o co dokladnie chodzi... auto jest pewne i z pewnej reki... silnik "osluchany" :wink:

O co chodzi ? :D Chodzi o to że będzie mało KW czy KM :D Że samochód nie będzie jechać, a jedynie się poruszać. A do tego tak powolna jazda wcale nie będzie ekonomiczna :D
PaWeLeK_E30
 

Post numer:#6  Postprzez siwy » 2 mar 2007, o 01:11

Panowie... ale mnie pocieszacie.. mam fajna sztuke na oku a wy mi ja odradzacie... przeciez nie kupie 2.0 albo 2.5 bo wtedy to juz tylko przyczepka z cysterna zostaje. :?
siwy
 

Post numer:#7  Postprzez jackx-36 » 2 mar 2007, o 08:49

siwy, a bedzie to twój pierwszy "wechikół czasu", bo jesli tak to na początek styknie ale bardzo szybko stiwerdzisz ze brakuje ichacha pod maską, 103 KM w BMW nie powala, dla tego tyle pali 1.6 bo zeby jakoś jechać to trzeba go cisnąć do oporu.
jak nie chcesz dużego silnika to pomysl raczej o jakims Is-e pali tyle samo co 1.6 a już jest o niebo lepszy no i najlepsza rzecz wciąga jak chce 2.0 M20 :jawdrop:
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez misHa » 2 mar 2007, o 12:51

M40 jak już koniecznie to lepiej 1.8. Palą bardzo podobnie jak nie tyle samo.
M20 2.0 wcale nie spali ci dużo więcej od M40.

Zastanów się jeszcze nad kupnem chyba że po 1 nie chcesz śmigać tylko spokojnie się przemieszczać, po 2 masz 100% sprawdzony i super egzemplarz i po 3 cena nie jest kosmiczna :)
misHa
 

Post numer:#9  Postprzez davidzior » 2 mar 2007, o 16:39

no niestety prawda stara jak świat.... kupisz 1,6 to po pół roku bedziesz chciał 2,0 no i te 6 garów wtedy radia nie trzeba :cool2:
uwierz ze wiem co mówie sam mam 1,6 m40 i mysle coraz bardziej nad 2,0 ale fundusze narazie nie pozwalają na coś o większej pojemności wiec ciesze sie tym co mam i spokojnie na miasto taki silniczek wystarcza i jezeli faktycznie stan jest taki o jakim mówisz a nie masz innej alternatywy to bym brał ( sam jak kupowałem to wyboru nie miałem prawie wcale )

lepiej miec igłe m40 niż innego paścia

pozdro.
davidzior
 

Post numer:#10  Postprzez PaWeLeK_E30 » 2 mar 2007, o 16:57

davidzior napisał(a):lepiej miec igłe m40 niż innego paścia

jeszcze dodam coś od siebie :

Lepiej mieć E30 niż nie mieć :D
PaWeLeK_E30
 

Post numer:#11  Postprzez ZTJ » 2 mar 2007, o 20:32

siwy napisał(a):
aha zanim kupisz M40 zastanów sie dobrze kilka razy :D :cool2:

Ale o co dokladnie chodzi... auto jest pewne i z pewnej reki... silnik "osluchany" :wink:


Mam nadzieje, ze wiesz jak :cen: sie M40-tki...

P.S. to "PIPI" to bardzo wulgarne slowo o s l u c h u j e :duh:
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez davidzior » 2 mar 2007, o 20:53

ZTJ napisał(a):
Mam nadzieje, ze wiesz jak [PIPI] sie M40-tki...

P.S. to "PIPI" to bardzo wulgarne slowo o s l u c h u j e :duh:


masz racje :cool2: ale tylko w 1 % a 99% sie mylisz

jesli naprawde siwy kupi M40 jak mówi w BDB stanie to wystarczy zachować podstatowe
czynności serwisowe i bedzie działa jak kazdy silnik
davidzior
 

Post numer:#13  Postprzez ZTJ » 2 mar 2007, o 20:55

davidzior napisał(a):masz racje ale tylko w 1 % a 99% sie mylisz


Nie bardzo rozumiem.

P.S. Podejzewam jednak, ze nieporozumienie lezy po Twojej stronie.
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#14  Postprzez siwy » 2 mar 2007, o 21:46

misHa napisał(a):Zastanów się jeszcze nad kupnem chyba że po 1 nie chcesz śmigać tylko spokojnie się przemieszczać

Ze smigania juz wyroslem...

misHa napisał(a):po 2 masz 100% sprawdzony i super egzemplarz

Tak tez jest...

misHa napisał(a):po 3 cena nie jest kosmiczna :)

Cos miedzy 6 a 7 PLN

Na pewno niektorzy znaja ten egzemplarz... Aktualnie "stacjonuje" w Gdansku.

Obrazek
Ostatnio edytowano 2 mar 2007, o 22:00 przez siwy, łącznie edytowano 1 raz
siwy
 

Post numer:#15  Postprzez davidzior » 2 mar 2007, o 21:56

troche odbieglismy od tematu.....
podsumując : palił jak smok nie będzie

pozdro.
davidzior
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

  • Reklama

cron