[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Pad?a pompa paliwa

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Selected » 5 mar 2011, o 08:50

Dantte26 napisał(a):QAP

Niestety ciężko dostępny model do e30. W magazynie posiadają, lecz po wysłaniu do nich maila, czy mogą wystawić ją na allegro bądź namiar na jakiś sklep który sprzedaje ich towary, niestety nie uzyskałem odpowiedzi. Chyba, że wybrać jakiś inny model, tylko żeby się dane zgadzały.

Walbro raczej dobre rozwiązanie, ludzie sobie chwalą. Tylko trzeba by zmierzyć średnicę pompy żeby nie było problemu, że się nie zmieści.
Selected
Stażysta
 
Posty: 500
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 14:38
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: 318
Nadwozie: -------
Silnik: M30b35
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Globi » 5 mar 2011, o 19:52

Dantte26 napisał(a):ja z czystym sumieniem mogę polecić pompę niemieckiej firmy QAP...smiga mi bez zarzutu czwarty rok...koszt wtedy ok. 250zł teraz się nie orientuję...


no właśnie, ja mam takie pompy po 90-120 zł. W odległości 20 km od domu mieści się magazyn tej że właśnie firmy i powiem tak wymieniam co rok na nową, a gwarancja jest na pół :)
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez miki » 6 mar 2011, o 01:19

Globi, nie żartuj, że wymieniasz raz w roku pompę paliwa...
miki
 

Post numer:#19  Postprzez Dantte26 » 6 mar 2011, o 01:52

Globi, mi znajomy z motoryzacyjnego sciągał z zachodu...nie był to zakup krajowy...
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez Selected » 6 mar 2011, o 10:19

Globi napisał(a):wymieniam co rok na nową

A jaki tego powód?
Selected
Stażysta
 
Posty: 500
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 14:38
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: 318
Nadwozie: -------
Silnik: M30b35
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#21  Postprzez Globi » 6 mar 2011, o 15:47

właśnie to jest dziwne że powód zawsze taki sam, działa kiedy chce i przerywa podczas pracy. Wiec to jest strasznie denerwujące i nie można tak jeździć.

[ Dodano: 06-03-2011, 14:51 ]
miki napisał(a):Globi, nie żartuj, że wymieniasz raz w roku pompę paliwa...


też się z tego śmieje i z kolegą bekę toczymy że można było by kupić kilka i jedną zawsze mieć przy sobie w bagażniku :)


Dantte26 napisał(a):Globi, mi znajomy z motoryzacyjnego sciągał z zachodu...nie był to zakup krajowy...


nie wiem jakiej jest produkcji akurat ten QAP co ja kupuje, ale Polski raczej nie.
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez miki » 6 mar 2011, o 21:04

Globi, a nie pomyslałeś by choć raz kupic inej firmy coś? może cos droższego lub nawet tańszego i jak pochodzi tak samo krótko znaczy, że przyczyny padania pompek trzeba szukać gdzie indziej
miki
 

Post numer:#23  Postprzez Globi » 6 mar 2011, o 21:40

przyczyna raczej zawsze jest pewnie zanieczyszczone paliwo i słabej jakości filterek dołączony do pompy, oryginalny znaleźć w dobrym stanie który nie spadnie w zbiorniku to tez wyczyn. Kolega miał ori BOSCH za ponad 800zł i pompka padła po bodajże 2 latach. Najbardziej zabójcza rzeczą dla pomp są zanieczyszczenia w zbiorniku. Wystarczy zatankować na stacji benzynowej gdzie jest resztka paliwa, a nikt tego nie wie.
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#24  Postprzez Dantte26 » 6 mar 2011, o 23:56

Globi,
syf w paliwie to jedno...sprawdź przekaźnik pompy i podmień na inny...sprawdź także czy pompa pracuje pod 12V...być może zużyty przekaźnik powoduje straty w prądzie co powoduje przyśpieszone zużycie pompy...ewentualnie wyczyść jego styki... sprawdź też kostkę podpinającą pompę...są bardzo awaryjne...nie łączą...wyczyść styki i kombinerkami podegnij wsówki aby ciasno siedziały na wtyku pompy...przy okazji sprawdziłbym co mam w baku...
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#25  Postprzez Globi » 7 mar 2011, o 00:14

Dantte26 napisał(a):Globi,
syf w paliwie to jedno...sprawdź przekaźnik pompy i podmień na inny...sprawdź także czy pompa pracuje pod 12V...być może zużyty przekaźnik powoduje straty w prądzie co powoduje przyśpieszone zużycie pompy...ewentualnie wyczyść jego styki... sprawdź też kostkę podpinającą pompę...są bardzo awaryjne...nie łączą...wyczyść styki i kombinerkami podegnij wsówki aby ciasno siedziały na wtyku pompy...przy okazji sprawdziłbym co mam w baku...


dzięki za te wszystkie rady, przekaźnik już dawno wymieniłem, na resztę pomysłów też wpadłem, po prostu jest syf w zbiorniku i jedynym rozwiązaniem jest jego wymiana na nowy co graniczy z cudem, lub konserwacja i płukanie tego co mam.
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#26  Postprzez Leon » 3 sie 2011, o 08:59

U mnie słychać szum w tylnej części kabiny.
Ewidentnie szumi pompa.
Czy to jest normalny odgłos jej pracy, czy nie powinienem jej wcale słyszeć?
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#27  Postprzez kris » 3 sie 2011, o 09:09

LeonE30 napisał(a):U mnie słychać szum w tylnej części kabiny.
Ewidentnie szumi pompa.
Czy to jest normalny odgłos jej pracy, czy nie powinienem jej wcale słyszeć?


Dla mnie to raczej bzyczenie. Z tym, że przy założonej tapicerce nie słychać tego jakoś specjalnie głośno. Jeśli praca pompy jest mocno słyszalna, to pewnie długo nie pożyje.
kris
 

Post numer:#28  Postprzez Leon » 3 sie 2011, o 13:42

U mnie szumi, nie jest to głośny szum, ale słyszalny.
Odkąd ją mam to się tak zachowuje i nie wiem czy to normalne, czy pompa jest jakaś lipna.
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#29  Postprzez kris » 3 sie 2011, o 21:14

Słychać zawsze będzie. W e30 to normalne.
kris
 

Post numer:#30  Postprzez howbiee » 4 sie 2011, o 00:06

Dokładnie, moja e30 na postoju jak stoi i chodzi na wolnych obrotach to słysze bzyczenie - nie szum. W kabinie słychać to bardzo cicho, lecz na zewnątrz słyszę ją bez wsłuchiwania.
howbiee
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 20 mar 2011, o 11:21
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE
Silnik: m20b20

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

  • Reklama