[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymieni???

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez wojtaq » 1 maja 2013, o 15:38

są 2 rodzaje baków duży i mały , cała filozofia
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez slepy-1986 » 2 maja 2013, o 00:17

wojtaq napisał(a):są 2 rodzaje baków duży i mały , cała filozofia


Cały temat podsumowany :) Dzięki :)

[ Dodano: 08-05-2013, 19:07 ]
Jeszcze jedno pytanie- przejście z małego baku na duży jest w jakiś sposób problematyczne? Bo jak patrzę na dwa zdjęcia ( 55l/63l) to wydaje się, że szystko gra na p&p. Tylko lewy pływak zostaje niepodpięty... Racja to?
Kiedyś samochody miały duszę-były budowane z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów...

Na stanie inwentarza:

e30 318is '89
Lada 2103 '76 Ribbentropp-Molotov in progress
slepy-1986
Inżynier
 
Posty: 652
Dołączył(a): 31 sty 2010, o 22:00
Lokalizacja: Lublin/Enfield
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez bey » 14 maja 2013, o 17:21

nie , powrot musisz przerobic .... w 60l wchodzi w bak a w 55 wchodzi w koszyk z pompą , do tego zegary z paliwa musza byc pod dany bak bo bedzie ci oszukiwac
bey
Stażysta
 
Posty: 319
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 11:38
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: 325eT
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez slepy-1986 » 14 maja 2013, o 17:40

To już wiem, ale dzięki za odzew :) Mam już zamówiony bak, mały, także przeróbki mnie ominą :)
Kiedyś samochody miały duszę-były budowane z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów...

Na stanie inwentarza:

e30 318is '89
Lada 2103 '76 Ribbentropp-Molotov in progress
slepy-1986
Inżynier
 
Posty: 652
Dołączył(a): 31 sty 2010, o 22:00
Lokalizacja: Lublin/Enfield
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#20  Postprzez rifresz » 18 maja 2014, o 11:01

Po przejsciu z malego zbiornika na duzy jak rozwiazac problem z plywakiem w drugiej komorze ? W malym po drugiej stronie nic niema
rifresz
Student
 
Posty: 140
Dołączył(a): 12 lip 2009, o 00:15
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#21  Postprzez Dantte26 » 19 maja 2014, o 17:11

musisz przeciąć jeden z przewodów (bodajże niebieski) i wlutować w niego wiązkę z dwupinową wtyczką drugiego pływaka... w zbiorniku 63L pływaki wpięte są szeregowo, natomiast zmieniając zbiornik z dużego na mały wystarczy zmostkować piny we wtyku drugiego pływaka...
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#22  Postprzez rifresz » 20 maja 2014, o 21:48

Dzieki
rifresz
Student
 
Posty: 140
Dołączył(a): 12 lip 2009, o 00:15
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#23  Postprzez ryss15 » 21 maja 2014, o 07:08

Jak wygląda demontaż baku, sciągamy wydech, wał i? tylnią belke też?
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#24  Postprzez Jasmen » 21 maja 2014, o 08:21

A niech mnie ktoś oświeci w jaki sposób przelewa się paliwo z jednej komory do drugiej w baku bez tej rurki na dole? W prawej komorze jest pompa, do lewej jest powrót a co z wyrównaniem poziomu paliwa w komorach? Może się przecież zdarzyć że w lewej będzie prawie pełno a z prawej pompa już nie będzie mogła zaciągnąć, mi się taka sytuacja jeszcze nie zdarzyła więc bardzo mnie to zastanawia :P
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#25  Postprzez scghost » 21 maja 2014, o 08:39

Rurka na dole ma byc zawsze, bez niej bedzie dokladnie tak jak mowisz, pompa sie zatrze i kaplica
"E30 to nie samochód... to Rydwan Bogów"
scghost
Stażysta
 
Posty: 376
Dołączył(a): 11 lis 2012, o 21:12
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Nadwozie: Sedan
Silnik: M54B22
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#26  Postprzez Mlody_E30 » 21 maja 2014, o 08:51

Rurka pomiedzy komorami jest w zbiorniku 55 a 63 juz jej nie ma i tez sie ostatnio nad tym zadtanawialem jak zostalo to rozwiazane.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Mlody_E30
Student
 
Posty: 249
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 16:35
Lokalizacja: Poręba Wielka
Moje BMW: 325
Nadwozie: -------
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#27  Postprzez Dantte26 » 21 maja 2014, o 17:45

ryss15 napisał(a):Jak wygląda demontaż baku, sciągamy wydech, wał i? tylnią belke też?

wał i wydech to norma... belki nie trzeba demontować...
Mlody_E30 napisał(a):Rurka pomiedzy komorami jest w zbiorniku 55 a 63 juz jej nie ma i tez sie ostatnio nad tym zadtanawialem jak zostalo to rozwiazane.

dokładnie tak jak piszesz... zastosowano rurki podciśnieniowe na górnym deklu zbiornika przez co zużywając paliwo z prawej komory automatycznie dochodzi do przelewania paliwa z lewej do prawej komory... można przyjąć że jako pierwsze zużywamy paliwo znajdujące się w lewej komorze...
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#28  Postprzez moher » 21 maja 2014, o 19:29

w baku 63 rurka jest w środku.
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#29  Postprzez Jasmen » 22 maja 2014, o 22:58

A podczas tankowania paliwo rowniez wyrównuje swój poziom w obu komorach? Ciężko mi to zrozumiec skoro te komory połączone sa ze soba tylko w gornej czesci baku

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Re: Naprawa zbiornika paliwa- co i jak czy lepiej wymienić??

Post numer:#30  Postprzez pawels5 » 22 maja 2014, o 23:36

Chyba tak jest, bo na niektórych zakrętach robi mi się bogato na zegarze, a czasami biednie.
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama