[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Jak podłączyć bak

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Jak podłączyć bak

Post numer:#1  Postprzez Frytek » 21 wrz 2013, o 16:07

Witam. Nabyłem samochód w częściach i przy montażu baku natrafiłem na czarną magie. Co do czego się podpina??:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Frytek
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:01
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez alonz » 21 wrz 2013, o 17:45

napewno ma być odpowietrzenie baku, idące chyba do rury wlewu paliwa,
musi iść z pompy do silnika zasilanie, musi iść spowrotem z silnika do pompy przewód przelewowy
alonz
Student
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 01:06
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: 320i_E36
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#3  Postprzez kuerone » 21 wrz 2013, o 18:19

Na pierwszym obrazku wąż w oplocie idzie do dziury zatkanej szmatką.
Plastikowy wąż bez kawałka gumy na końcu, idzie do cienkiego przewodu metalowego wychodzącego z baku, z kawałkiem gumowego przewodu na końcu.
Tyle pamiętam na ten moment
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1639
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Frytek » 21 wrz 2013, o 19:26

Na początek dobre tyle. Po co są 2 wyjścia z pompy paliwowej?? strasznie namotane z tymi przewodami...w budzie będzie m50b25 więc jeden wąż idący z komory silnika do baku odpada??
Frytek
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:01
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez oscar43 » 21 wrz 2013, o 20:26

Wejscia przy pompie jeden to zasilanie a drugi to powrot nadmiaru paliwa.Wejdz sobie na realoem.com tam wszysto mozesz ladnie oblukac.Pozdrawiam
oscar43
Student
 
Posty: 283
Dołączył(a): 19 gru 2009, o 23:45
Lokalizacja: Chojnice
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez wojtaq » 21 wrz 2013, o 23:27

Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez Frytek » 22 wrz 2013, o 09:24

Spróbuje z tymi schematami. Według rysunków powrót wchodzi do wejścia w lewej części baku a nie do drugiego wyjścia z pompy... i na żadnym z rysunków nie ma co zrobić z plastikową rurką skierowaną w dół (pierwsza z lewej) z piątego zdjęcia, to jakiś nadmiar?? Po co jest ten dodatkowy zbiornik w nadkolu??

Tu znalazłem dość dobry rysunek tylko że ze starszych modeli
Obrazek

i taki jak mój z tym że nie wiem co z powrotem. Czy wpinać go do pompy czy do wejścia z baku nr 6 z dolnego rysunku na którym pompa ma tylko jedne wejście/wyjście

Obrazek
Frytek
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:01
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez wojtaq » 22 wrz 2013, o 19:20

jeśli masz duży zbiornik to powrót wchodzi w nr 6
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez Frytek » 23 wrz 2013, o 07:14

A do drugiej rurki w pompie nic nie wpinać ??
Frytek
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:01
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#10  Postprzez wojtaq » 23 wrz 2013, o 08:32

to będzie któreś z odpowietrzeń
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez Frytek » 23 wrz 2013, o 20:56

tak wyglada pompa :
Obrazek
ten dodatkowy wlot wygląda jak powrót :/

A tak poza tym ta pompa da rade z m50b25??
Frytek
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:01
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez wojtaq » 24 wrz 2013, o 00:08

pompa da radę bez najmniejszego problemu
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: Jak podłączyć bak

Post numer:#13  Postprzez maniur » 18 mar 2015, o 09:26

Pozwolę sobie odświeżyć temat... Moje pytanie brzmi:

Z baku wychodzą 3 króćce, tak jak na obrazku poniżej
Obrazek

Z pompy wychodzi przewód, do którego podłączamy filtr paliwa i dalej przewodem nr. 1 leci on do silnika. Przewodem nr 2 wraca powrót paliwa. Natomiast obok przewodu nr 2, leci jeszcze jeden przewód od filtra węglowego, do króćca zaznaczonego na czerwono. Generalnie ten filtr polecono węglowy mi zdemontować, bo po 25 latach i tak nie spełnia juz swojej funkcji. Co więc zrobić z tym przewodem i króccem w baku, wystarczy zaślepić ??
pozdro
Zapraszam do komentowania projektu mojej e30stki !:

viewtopic.php?f=81&t=44640
maniur
Student
 
Posty: 138
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 23:30
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E90
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Re: Jak podłączyć bak

Post numer:#14  Postprzez Pietrek » 18 mar 2015, o 19:24

nie zaślepiasz go, bo powstanie podciśnienie w zbiorniku
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Re: Jak podłączyć bak

Post numer:#15  Postprzez maniur » 18 mar 2015, o 22:01

Syf sie nie dostanie w ten sposob do zbiornika ? A dokad prowadzi przewod wychodzacy z tego filtra ? Do przepustnicy?
Zapraszam do komentowania projektu mojej e30stki !:

viewtopic.php?f=81&t=44640
maniur
Student
 
Posty: 138
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 23:30
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E90
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama