[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

silnik gasnie

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

silnik gasnie

Post numer:#1  Postprzez aga » 4 maja 2007, o 10:32

gasnie mi auto na wolnych obrotach na paliwie jak i na gazie.moze mi powiecie co mu jest :?:
aga
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez jackx-36 » 4 maja 2007, o 10:40

aga, najprawdopodobniej masz uszkodzony silniczek krokowy.
jak bys podała z którego roku masz samochód to by była jasność jaki masz silnik M10 czy M40 i można by łatwiej coś doradzić

P.S.

dałaś taki sam post w dwóch róznych działach !!!!
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Globi » 5 maja 2007, o 16:14

przy wymianie kabli patrzyłaś jak kopułka wygląda ??
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez aga » 5 maja 2007, o 16:23

silniczek krokowy mam wymienion. rok 89

[ Dodano: 05-05-2007, 16:46 ]
czy to moze byc moze przyczyna przeplywomieza powietrza :?:
aga
 

Post numer:#5  Postprzez ZTJ » 5 maja 2007, o 17:52

A gasnie zarowno na zimnym, jak i cieplym silniku?
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez aga » 5 maja 2007, o 18:44

tak jak jade tak to 2000 to jeszcze jako tako ale szarpie a ponizej 2000 gasnie mi silnik
aga
 

Post numer:#7  Postprzez ZTJ » 5 maja 2007, o 20:23

A zdarzyło ci się kiedyś, że na gazie sobie "strzelił"?
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez aga » 5 maja 2007, o 20:42

bardzo czesto i szarpie. na gazie tez gasnie
aga
 

Post numer:#9  Postprzez ZTJ » 5 maja 2007, o 20:54

No to przy strzale w dolot uszkodził się przepływomierz. Trzeba go sprawdzić, czy da się go odratować. Inaczej czeka cię kupno używki. No i oczywiście koniecznie będziesz musiała coś zrobić z instalacją, żeby już więcej nie strzelał!
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#10  Postprzez aga » 5 maja 2007, o 21:19

mechanik powiedzial mi ze przeplywomierz musi miec takie same numery jak moj ,a ja nigdzie nie moge go dostac. wiesz cos na ten temat
aga
 

Post numer:#11  Postprzez jackx-36 » 5 maja 2007, o 21:27

aga, podaj z ktorego roku masz samochod bo w opisie masz model 316 a pojemność silnika podałaś 1.8 , przy takich danych prawdobodobnie masz silnik M10 .
a na "pradopdobnie" nikt Ci nie powie jaki przepływomierz masz i gdzie kupić

albo jeszcze lepiej jak podasz siedem ostatnich cyfr z nr. nadwozia, bedzie wtedy pewność jaki masz silnik
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez aga » 5 maja 2007, o 21:41

rok 88. 316i 3322122
aga
 

Post numer:#13  Postprzez algrab » 7 maja 2007, o 01:42

kolezanka posiada M10
Turn and burn
algrab
Stażysta
 
Posty: 426
Dołączył(a): 13 sty 2007, o 19:44
Lokalizacja: 53.447171,14.553909
Moje BMW: 361
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E39
Nadwozie: Sedan
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez Makaveli » 7 maja 2007, o 08:20

Czy w 88r jeszcze wkladali m10 ja sadze ze jest juz to m40 ale moge sie mylic :mrgreen: o cos jest nie tak z opisikem kolezanki 316 z silnikem 1,8 wychodzily do 87r a kolezanka moze miala jakas przekladke bo innaczej cos sie niezgadza :roll:
E30 Meeitng Poland 1.1
https://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=195&t=51856&sid=dda66b91255e7220756b9ec8b43ac576
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2893
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#15  Postprzez emaloo » 7 maja 2007, o 10:47

Makaveli napisał(a):Czy w 88r jeszcze wkladali m10 ja sadze ze jest juz to m40 ale moge sie mylic :mrgreen: o cos jest nie tak z opisikem kolezanki 316 z silnikem 1,8 wychodzily do 87r a kolezanka moze miala jakas przekladke bo innaczej cos sie niezgadza :roll:


Z tego co się orientuje zdarzały się m10 także w 88 roku
pozdro!
moja żona to głupia :cen:
emaloo
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 5 maja 2007, o 21:21
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama