Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
Luca napisał(a):Przepływomierza również nie omijaj w poszukiwaniu problemu.
Powodzenia
lukbarto napisał(a):Zdarza się też czasem że przy wyższych prędkościach silnik zaczyna szarpać, dławić się, wyprzedzam, gaz do dechy, kick down zrzuca biegi obroty rosną, samochód wyrywa do przodu i nagle zaczyna się dławić jakby paliwa brakowało. Objawy czasem się pojawiają czasem nie. Podejrzewam pompę paliwa, ale chciałem jeszcze się poradzić Was. Pozdrawiam
lukbarto napisał(a):Wymieniłem filtr powietrza bo stary był już mocno zasyfiony, i jest poprawa, ale nie w 100% folowanie zmniejszyło się, zdarza się rzadziej i przy wyższych obrotach i prędkości od ok 140 km/h. . Sprawdzałem też kable mają już po ok 6-7K oma a przewód z cewki na mierniku nie wykazuje przewodzenia wcale ( ale silnik pracuje - dziwne ). Sprawne kable powinny mieć ok 1K oma ( i tak nawet jest na moich kablach napisane - a kable są oryginał BMW BREMI ). Świece ładne ( kolorek jasno brązowy ), guma od przepływki też wygląda na starą, (jest sparciałe ale jeszcze szczelna ). Sonda lambda po podłączeniu miernika daje falujące napięcie poniżej 1V. Pompa paliwa niestety jak go ściągnąłem do Polski była zepsuta i została wymieniona na nową ale nie oryginalną i to chyba był błąd - też ją muszę wymienić na oryginał nawet używany, bo jest głośna, słychać ją podczas jazdy. Auto użytkuję od ok 1 roku, a wcześniej przestało 14 lat w szwajcarskim garażu dlatego będę powoli wymieniał po kolei - świece, przewody, gumę i pompę ( bo to wszystko oprócz pompy ma jeszcze znaczki BMW ) . Jakby coś się zmieniło to dam znać. Pozdrawiam.
Powrót do Układ paliwowy & Spalanie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość