Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
wolpen napisał(a):posprawdzaj czy nie ciągnie lewego powietrza,wszystkie węze ,gumy itp
wolpen napisał(a):jezeli swiruje podczas wilgotnych dni to cos z zapłonem a racze z przebiciami ,uciekaniem iskry,jak silnik suchy to wraca do normy czy dalej to samo?
CmK napisał(a):A czy luzy zaworowe są dobre? Nie ciagnie gdzieś lewego powietrza?
Magneto94 napisał(a):Patrzyłeś na fajki między cewkami a świecami?
Magneto94 napisał(a):Ona tak chodzi tylko jak jest wilgotno czy w słoneczny dzień też? jak tylko w wilgotny to czepiałbym się elektryki tylko, według mojego myślenia kompresja w wilgotny dzień raczej się nie pogarsza, ale nie wiem, daję tylko pomysły co to może być. a sprawdzałeś właśnie krokowca i te dwa węże które do niego dochodzą? jeden leci do kolektora - tam masz wtedy taki plastik z oringiem, a drugi leci do gumy przepływomierz-przepustnica, w okolicach właśnie gdzie ten wąż wchodzi często lubi pękać ta guma.
spec-ldz napisał(a):czujnik temperatury na komputer?
Powrót do Układ paliwowy & Spalanie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość