[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Ci??kie odpalanie po 15 min. i d?u?ej - podsumowanie m20b20

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20b20

Post numer:#1  Postprzez Polano » 29 maja 2014, o 09:02

Witam, wiem że dużo osób ma problemy z silnikiem m20b20 i ciężkim odpalaniem gdy samochód postoi 15min i dłużej. Wiem że to jest temat rzeka i niektórzy pół osprzętu wymieniają i nic nie pomaga nadal trzeba kręcić długo rozrusznikiem żeby silnik zaskoczył. Chciałbym założyć temat podsumowujący ten problem - Ci którym udało się usunąć tą usterkę niech napiszą jaka była przyczyna i co wymienili. Ja tylko napomnę że męczę się z tym problemem 2 lata :D
Polano
Uczeń
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 mar 2012, o 10:05
Lokalizacja: Łopuszno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#2  Postprzez lukbarto » 29 maja 2014, o 10:53

Witam. Sprawdź czy paliwo nie cofa się do zbiornika. Przy pompie paliwa może być nieszczelność i benzyna cofa się z zasilenia. Dlatego musisz kręcić silnikiem aż przeciągnie paliwo ze zbiornika do silnika. Po postoju odkręć przewód zasilający listwę wtryskową przy silniku( gumowy z opaską skręcaną) jak go zluzujesz powinno być ciśnienie w układzie i paliwo powinno sikać pod ciśnieniem. Jeśli nie to to jest jeszcze coś takiego jak wtryskiwacz rozruchowy, może on szwankuje? Pozdrawiam.
lukbarto
Uczeń
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 13:40
Moje BMW: 325ix
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#3  Postprzez Polano » 29 maja 2014, o 13:09

Paliwo niestety nie cofa się tzn po dłuższym postoju spadnie ciśnienie w układzie ale zaraz przy próbie odpalania ciśnienie wzrasta do 2,5 bara ( wiem założyłem manomentr przed listwe ) Nie posiadam wtryskiwacza rozruchowego. Mógłby ktoś sprawdzić omomierzem zaworek od pochłaniacza oparów? On się znajduje po przepustnicą, wychodzi z niego gumowa rurka która wchodzi od spodu do przepustnicy...

Nikt nie pomoże?
Polano
Uczeń
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 mar 2012, o 10:05
Lokalizacja: Łopuszno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#4  Postprzez pawels5 » 30 maja 2014, o 23:40

Czyli na zimnym dobrze pali, a po zagrzaniu źle?
Może to jest przyczyną.
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#5  Postprzez Polano » 31 maja 2014, o 19:47

Dobry film nawet nie wiedziałem że mozna tak sprawdzić, dzięki za info:) ale u mnie czujnik jest dobry samochód tez ciężko pali na zimny...
Polano
Uczeń
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 mar 2012, o 10:05
Lokalizacja: Łopuszno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#6  Postprzez rorciu » 15 lis 2014, o 13:55

Co prawda mam M50B25, ale miałem taki sam problem:
- na zimnym odpalał idealnie (postój na noc lub na 8 godz pracy)
- na ciepłym odpalał od razu
- na ciepłym, po 15 minutach postoju (np zakupy) kręciłem nieraz 2 minuty i dopiero rechotał

Pomógł montaż zaworka na przewodzie paliwowym dochodzącym do listwy paliwowej.
Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe, ale pomogło :)
Poza tym wymieniłem czujnik położenia wału (ale nie pomogło więc szukałem dalej).
rorciu
Rekrut
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#7  Postprzez Mateusz » 16 lis 2014, o 13:27

Czy to pompa ma trzymać ciśnienie w układzie po zgaszeniu silnika? U siebie miałem tak że często po dłuższym postoju trzeba było dłużej pokręcić i po wymianie pompy paliwa problem znikł...
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#8  Postprzez Sidey » 16 lis 2014, o 13:44

Rorciu a wtedy jak miał problem z odpaleniem to kręciłeś i kręciłeś i jak zagadał to bardzo powoli wstawał z niskich obrotów? Bo to może jest to co u mnie i nie mam pewności.
Sidey
Student
 
Posty: 107
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 10:53
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: NIE

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#9  Postprzez Stammek » 18 lis 2014, o 13:04

teoretycznie cisnienie na listwie trzyma regulator cisnienia paliwa.

problem ten wystepuje w prawie kazdym m20 , b25 też.

U mnie czasem przez pare dni jest idelanie a nagle go coś strzeli i trzeba krecić i wduszać pedał gazu zeby odpalił.
Kiedyś z tym walczylismy ale dalismy sobie spokoj skoro m20tki po kapitalce i z nowym osprzetem maja tak samo.

M20 tak ma :D
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Re: Ciężkie odpalanie po 15 min. i dłużej - podsumowanie m20

Post numer:#10  Postprzez bey » 18 lis 2014, o 17:35

tez tak mam ... tak jakby mi pompa nie dzialala . za 3 razem juz odpala :D
bey
Stażysta
 
Posty: 319
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 11:38
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: 325eT
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama