Witam, mam następujący problem, który tyczy się silnika M20B20 z gazem. Objawy zaczęły się od nie równych obrotów silnika na benzynie jak i na LPG. Następnego dnia auto dalej miało problem z obrotami po czym przerywało wspomaganie. W nocy bawarka już nie kręciła. Kontrolki lekko przygasały a następnie zgasły. Odpaliłem z kabli zrobiłem rundkę, zagrzałem silnik. Zauważyłem mały wyciek, tryskała woda z węża nr 1 od strony obudowy termostatu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 woda tryskała nad alternatorem. Po zgaszeniu bawarki, objawy się powtórzyły, auto nie odpalało, kontrolki gasły. Wymieniłem reduktor napięcia, niestety nic to nie dało. Czy moje podejrzenie, że wina może byc po stronie alternatora jest trafne? Mogło dojść do zwarcia przez lekki wyciek wody?
Z góry dziękuje za pomoc!
Pozdrawiam