Post numer:#4 przez HNT126 » 17 sie 2014, o 20:27
U mnie stopniowo się poprawiało w momencie, kiedy wymieniałem po kolei:
- Przewody zapłonowe - i nie NGK, tylko min. BREMI. różnią się długością kabli zapłonowych - (w NGK za długie) co ma jednak wpływ na pracę silnika , poza tym BREMI niewiele droższe, a jest kompletny zestaw, w który już nie trzeba ingerować.
- Także BREMI kopułka zapłonowa wraz z pacem rozdzielacza,
- Komplet świec NGK v-line 15 (m20 b20, nie wiem czy b25 ma ten sam kod) ,
- Nowa cewka zapł. z Boscha,
- Dokładna regulacja zaworów najlepiej na fabrycznie zalecane 0,25mm na zimnym silniku
- Sprawdzenie dokładne szczelności przewodu gumowego od przepływki do przepustnicy
Teraz pięknie mruczy, bez żadnych falowań obrotów.
Powodzenia!