[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M20 nie równa praca na zimnym

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#1  Postprzez pudzian » 12 sie 2014, o 09:25

M20b20 jak zimny strasznie nie równa praca silnika z tym ze ta nie rowna praca jest regularna cos jak bawienie się pedałem gazu cały czas w tych samych obrotach. OD razu po zapłonie ma cheć zgasnąć ale tak kołysze kołysze silnikiem az się nagrzeje i jest no prawie ok. cóż to może być ?
silnik igła i chodzi idealnie.
pudzian
Uczeń
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 18:09
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#2  Postprzez marcin320i » 13 sie 2014, o 12:24

świece, przewody zapłonowe, przepływomierz, krokówka
marcin320i
Stażysta
 
Posty: 526
Dołączył(a): 20 lut 2010, o 23:09
Lokalizacja: Szubin
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 520
Nadwozie: Touring
Silnik: M54B22
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#3  Postprzez pudzian » 17 sie 2014, o 19:46

wszystko raczej sprawne auto pali i smiga jak ta lala . odpalone na zimno ma ochote zgasnąć a pozostawione same sobie po paru min samo zaczyna się ustawiac i chodzi prawie ze idealnie
pudzian
Uczeń
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 18:09
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#4  Postprzez HNT126 » 17 sie 2014, o 20:27

U mnie stopniowo się poprawiało w momencie, kiedy wymieniałem po kolei:
- Przewody zapłonowe - i nie NGK, tylko min. BREMI. różnią się długością kabli zapłonowych - (w NGK za długie) co ma jednak wpływ na pracę silnika , poza tym BREMI niewiele droższe, a jest kompletny zestaw, w który już nie trzeba ingerować.
- Także BREMI kopułka zapłonowa wraz z pacem rozdzielacza,
- Komplet świec NGK v-line 15 (m20 b20, nie wiem czy b25 ma ten sam kod) ,
- Nowa cewka zapł. z Boscha,
- Dokładna regulacja zaworów najlepiej na fabrycznie zalecane 0,25mm na zimnym silniku
- Sprawdzenie dokładne szczelności przewodu gumowego od przepływki do przepustnicy

Teraz pięknie mruczy, bez żadnych falowań obrotów.
Powodzenia!
" silnik to nie Mc Donald, olej trzeba wymieniać! ";)

Mój czarny Touring:
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=67&t=6953


Obrazek
HNT126
Stażysta
 
Posty: 567
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 10:35
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: 325iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#5  Postprzez pudzian » 18 sie 2014, o 20:18

No to ide twoim tropem
-swiece ngk już sa
-kopułka + palec zamówione (bremi)
nie wiem co z kablami wyglądają ładnie (Bremi), a nowe(Bremi) jednak pare złociszy kosztują :(
pudzian
Uczeń
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 18:09
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#6  Postprzez pudzian » 20 sie 2014, o 21:07

nowe swiece kopułka palec przewody , wszystkie przewody sprawdzone problem nadal jest !
Motor zapala prawie gasnie, włacza ssanie na chwilke i znow prawie gasnie i tak w kółko az się deczko nagrzeje i chodzi normalnie .
Na gaz reaguje normalnie caly czas.
Odpinałem węglowy i nic , odpinałem przepływke jeszcze gorzej ! na kompie zero błędów .

Jakieś pomysły??
pudzian
Uczeń
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 18:09
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#7  Postprzez wojtaq » 20 sie 2014, o 21:23

nie masz na milion procent lewuchy ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#8  Postprzez lukbarto » 20 sie 2014, o 21:45

Sprawdź dokładnie szczelność układu dolotowego, guma przepływomierza, cienki gumowy przewód od kolektora do regulatora paliwa, odma, uszczelka korka od oleju. Jak nie to to na 99% termiczny włącznik czasowy. Ogranicza czas działania wtryskiwacza rozruchowego w zależności od temperatury silnika. Ewentualnie czujnik temperatury.
lukbarto
Uczeń
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 13:40
Moje BMW: 325ix
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: M20 nie równa praca na zimnym

Post numer:#9  Postprzez pudzian » 25 sie 2014, o 11:17

wszystkie przewody w idealnym stanie najmniejszego pekniecia nie ma. Lewuchy no raczej nie ma podpinałem pod kompa wszystko cacy ani jednego błędu . Jedyne co to chyba czujnik temp. płynu na zegary coś szwankuje bo nowy termostat a czujnik coś dłuuuugo wędruje do połowy zegara a podczas jazdy nawet spada.
pudzian
Uczeń
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 18:09
Lokalizacja: podlasie
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama