[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M10b18 na wtrysku żabkuje przy 1500 rpm

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

M10b18 na wtrysku żabkuje przy 1500 rpm

Post numer:#1  Postprzez Forseco » 23 wrz 2014, o 00:29

Witam.mam nietypowy problem z którym nie mogę się uporać.Posiadam E30 z 85r silnik m10b18 na wtrysku bez gazu.Otóż auto odpala bez problemu czy zimno czy gorąco czy długi postój odpala perfekt.Jednak problem jaki mnie irytuje to to, że przy przyspieszaniu, a najgorzej stabilnej jeździe na niskich obrotach szarpie autem ,a wygląda to tak jakbym nie umiał jeździć .Najgorzej przy 1500 obr po czym delikatne szarpnięcie występuje również przy 2500 lecz tu już słabiej.Od 3 tys obr auto przyspiesza perfect.Nie wiem co to może być, wymieniłem kable, świece ,oraz przewody podciśnienia, wkrótce zmienię również kopułkę i palec .Nie wiem czy to normalne ,ale słychać lekko pompę paliwa w progu lekkie bzyczenie jednak wątpię żeby to ona była przyczyną.Dodam jeszcze iż słychać trochę zawory ,a auto po odpaleniu na zimnym silniku łapie ponad 1000 obr pracuje tak kilka sekund po czym spada do 500 ,dopiero gdy się trochę zagrzeje łapie normalne jałowe obroty czyli 800~900.Proszę o porady czy ktoś z was miał podobny problem. ps sprawdziłem gumę dolotu szczelna.
Forseco
Rekrut
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 wrz 2014, o 20:06
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: M10b18 na wtrysku żabkuje przy 1500 rpm

Post numer:#2  Postprzez wojtaq » 23 wrz 2014, o 08:28

przepływka jeśli nie ma lewego powietrza ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: M10b18 na wtrysku żabkuje przy 1500 rpm

Post numer:#3  Postprzez Forseco » 23 wrz 2014, o 18:04

Kurde trochę w złym dziale założyłem ten temat.Lewe powietrze.Dziś zauważyłem że mam lekko pęknięty wąż który jest połączony z gumą przepływomierza niżej wstawię rysunek i zaznaczę który to.Czy to możliwe ze to przez to ?

Obrazek

-- 24 sty 2015, o 23:06 --

Ok.A więc zmieniłem : wszystkie gumy idące od przepływomierza ,palec ,kopułkę,przewody zapłonowe,filtr paliwa,i dalej to samo.Po odpaleniu pochodzi na wyższych obrotach, po czym spada do 500 po telepie go trochę ,a jak się nagrzeje to faluje miedzy 800 a 900 tylko tak delikatne.Jak już pisałem najgorzej jest utrzymać stabilne obroty poniżej 1500,jedynie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu przestaje żabkować .Zastanawiam się, nad pompą paliwa, ale chyba wtedy miałby problemy z odpalaniem,więc jednak trzeba bedzie zbierać na przepływke bo innej opcji nie widzę.
Forseco
Rekrut
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 wrz 2014, o 20:06
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama