[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

[M20B20] wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#1  Postprzez Mateusz » 4 lis 2014, o 11:16

Witam.
szukałem ale znalazłem niewiele
Moja e30 na pierwszą rocznicę postanowiła mnie trochę postraszyć. Wczoraj podczas jazdy nagle straciła moc i zaczęła się dusić. Z bólem wkręcała się do 3tyś. trochę też strzelała. Po powrocie sprawdziłem dolot i iskrę i wszystko było ok a e30 dalej nie wkręcała się na obroty. Wyglądało to tak że dochodziła do 2 czasami 3 tyś. i od razu spadała na 500 że prawie gasła pomimo że gaz trzymałem, obroty falowały a potem przestała odpalać. Po jakimś czasie odpaliła więc postanowiłem wstawić ją do garażu i nagle objawy zniknęły. Wieczorem zabrałem ją na małą przejażdżkę i objawy pojawiły się jeszcze na chwilę po czym znowu ustąpiły. Znalazłem coś o czujniku położenia wału ale nie wiem czy to może być to. Co o tym sądzicie? Macie może jakieś pomysły?
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Reklama

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#2  Postprzez scghost » 4 lis 2014, o 15:20

moze pompa paliwa zdycha
"E30 to nie samochód... to Rydwan Bogów"
scghost
Stażysta
 
Posty: 376
Dołączył(a): 11 lis 2012, o 21:12
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Nadwozie: Sedan
Silnik: M54B22
Instalacja LPG: NIE

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#3  Postprzez Mateusz » 4 lis 2014, o 15:44

i może tak raz działać dobrze a za chwilę już nie? Jutro zmienię filtr paliwa może to pomoże
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#4  Postprzez qbacki » 4 lis 2014, o 15:46

Jest podtlenek elpidzi?
Mozna obstawiac ze jest to czujnik p. walu. Bardzo prawdopodobne.
qbacki
Magister
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 17:52
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#5  Postprzez Mateusz » 4 lis 2014, o 15:49

Niema podtlenku... dziś odpaliła i chodziła normalnie ale w każdej chwili może to wrócić. Ten czujnik też tak może wariować że raz jest dobrze a raz nie?
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#6  Postprzez wojtaq » 4 lis 2014, o 23:03

na pewno nie masz lewego powietrza ?
jak układ zapłonowy ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#7  Postprzez Mateusz » 5 lis 2014, o 07:29

objawy powróciły... co do lewego powietrza to guma jest cała więc powinno być dobrze a o zapłonie mogę powiedzieć ze jest iskra. dziś sprawdzę jak pompka podaje paliwo i zmienię filtr paliwa który leży na półce od wiosny. jeśli to nie pomoże to myślałem żeby podłączyć komputer i sprawdzić czy są jakieś błędy bo rozumiem że jeśli jakiś czujnik nawalił to pojawi się jakiś komunikat czy się mylę?
co do lewego powietrza to możliwe żeby raz je łapało a raz nie?
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#8  Postprzez qbacki » 5 lis 2014, o 07:36

Nie zawsze wyskakuje. Mozesz sprawdzić bledy, jak nic nie wyskoczy to podmien ten czujnik.
qbacki
Magister
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 17:52
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#9  Postprzez wojtaq » 5 lis 2014, o 07:52

od lewego powietrza nie tylko jest guma
może raz łapać raz nie
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#10  Postprzez Mateusz » 5 lis 2014, o 08:01

a gdzie jeszcze może łapać? krokowy?
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#11  Postprzez wojtaq » 5 lis 2014, o 08:48

tematów na forum jest sporo
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#12  Postprzez qbacki » 5 lis 2014, o 13:58

Wez sobie zatkaj reka albo jakas zwinieta szmata wlot powietrza na przeplywce i obczajaj czy gdzieś nie zasysa. Później sprawdz te bledy jak nic nie wyjdzie to czujnik p walu. Później sie zobaczy co dalej.
qbacki
Magister
 
Posty: 1340
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 17:52
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#13  Postprzez Mateusz » 5 lis 2014, o 14:19

Zmieniłem filtr paliwa dla świętego spokoju bo i tak już czekał dość długo na montaż ale to nie to bo paliwo na listwę ładnie podawało nawet na starym filtrze... wieczorem sprawdzę te ewentualne błędy a teraz idę jeszcze obczaić czy na pewno nie łapie lewego powietrza. Dzięki za zainteresowanie :)

Sprawdziłem i lewego powietrza nie łapie silnik odpalał na sekundę i gasł no chyba że nie powinien w ogóle odpalić? nie było słychać żeby gdzieś zasysał powietrze... szkoda że nie mam czujnika na podmianę.
Mateusz
Student
 
Posty: 229
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#14  Postprzez Skrzeku » 5 lis 2014, o 17:52

Tak jak ktoś tam mówił wcześniej sprawdź tą pompę paliwa bo ja też bym ją obwiniał. Jakby miał lewe powietrze to by nie równo chodził
Skrzeku
Student
 
Posty: 161
Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 12:05
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: 325iX
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M40b18
Instalacja LPG: NIE

Re: M20B20 wkręca się do 3 tyś. po czym spada do 500

Post numer:#15  Postprzez Oskar » 5 lis 2014, o 18:19

wojtaq juz pisał, przejrzyj uklad zaplonowy i czujnik polozenia wału
Oskar
Stażysta
 
Posty: 314
Dołączył(a): 1 lip 2007, o 11:16
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 323i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B23
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama