[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M10B18 nierówna praca - ?niedzieje kopu?ka

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

M10B18 nierówna praca - śniedzieje kopułka

Post numer:#1  Postprzez Ogoniasty » 11 lis 2015, o 22:45

Cześć. Od dłuższego czasu mam problem z płynną pracą w moim silniku. Podczas w zakresie 1500-2500 obrotów silnikiem mocno rzuca. Wymieniałem świece, przewody zapłonowe (było jeszcze gorzej więc wróciłem do oryginalnych), przewody podciśnieniowe, filtr paliwa, kopułkę, palec.
Ostatnio zauważyłem, że w kopułce mam zaśniedziałe wszystkie styki. Przeczyściłem je i odpaliłem auto. Silnik chwilę popracował i postanowiłem sprawdzić kopułkę. Styki były znów zaśniedziałe po 10s pracy silnika! Podejrzewam, że to jest wina nierównej pracy. Pytanie tylko czym może być to spowodowane?
Ogoniasty
Student
 
Posty: 115
Dołączył(a): 5 maja 2013, o 20:42
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: 318
Nadwozie: Sedan
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: M10B18 nierówna praca - śniedzieje kopułka

Post numer:#2  Postprzez Herrmar » 1 lis 2016, o 21:24

Witam,
Czy udało się rozwiązać problem?
Ja w moim przeszedłem przez chyba wszystkie problemy i silnik obecnie pracuje "Salonowo" :)
Jakby co mogę coś doradzić.

Jeżeli chodzi o śniedzienie kopułki mogą być następujące problemy:
1. Za duży kąt wyprzedzenia zapłonu - sprawdzenie kąta.
W M10B18 aparat zapłonowy należy ustawić bardzo precyzyjnie, ale nic to nie da - wręcz nie możliwe jest, w przypadku zużytego palca lub kopułki.
Miałem problem z nierówną pracą silnika. Zakupienie nowych kopułki i palca załatwiło sprawę po precyzyjnym ustawieniu zapłonu lampą stroboskopową. Nabiegu jałowym jak i w trybie pracy.

Obroty 1500-2500 obrotów to moment przesuwania kąta wyprzedzenia pomiędzy trybem jałowej pracy a trybem roboczym.
Koniecznie także sprawdź termozawór podciśnienia na trójniku wodnym. Pozornie niepotrzebna rzecz, ale właśnie po nagrzniu silnika pozwala na płynne przesterowanie aparatu zapłonowego.
Herrmar
Rekrut
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 wrz 2015, o 19:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 316
Nadwozie: Sedan
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama