Post numer:#11 przez 3rob » 15 mar 2016, o 20:33
siema,
no to masz winowajce! sterownik m20b20 a m20b25 będzie róznil się mapą zapłonu, czasem wtrysku, odczytem przepływomierza bo te elementy są w tych silnikach inne (inne parametry, inne cisnienie na listwie i wtryskiwacze [ale zasilanie cewek takie samo], inna przepływka). cała wiązka i wiekszośc elementów, logika działania- takie samo. Co do czasów wtrysku to z sondy lambdy komp sie powinien zaadoptować i skorygować bo ma opcje "uczenia się". gożej z mapą zapłonu, pamiętaj że jednak to nie bedzie to samo. podejzewam że jakbyś podregulował śrubą powietrza dodatkowego w przepływce (pod taką plastikowa zaślepką jest śruba na imbus) obroty byś skorygował ale po co mieszać i psuć nastawy? lepiej kup komp do b25 albo tego swojego spróbuj naprawić u kogoś co ogarnia elektronike...może sie da?
pozdro