Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
Post numer:#1 przez Rambo » 28 wrz 2016, o 12:36
Mam problem z m40b16 na luzie daje gaz na maksa a ona tylko 4500 obrotów maks i zaraz się dusi i spada na 3000 i znów się wbija na 4500 filtry i świece wymienione
-
Rambo
- Uczeń
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 10:01
- Moje BMW: 316i
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: M40B16
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: 325
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#2 przez dzikuPL » 28 wrz 2016, o 13:03
Mówisz, że Ci ją zdusi, a pompa paliwa ma swoje robocze ciśnienie na 100%?
-
dzikuPL
- Stażysta
-
- Posty: 343
- Dołączył(a): 8 mar 2014, o 11:40
- Lokalizacja: SRB-Rybnik
- Moje BMW: 318is
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M42B18
- Instalacja LPG: TAK
- Kolejne BMW: 318i
- Nadwozie: Touring
- Silnik: M42B18
- Instalacja LPG: TAK
Post numer:#3 przez Rambo » 4 paź 2016, o 23:36
Pompa paliwa nowa
-
Rambo
- Uczeń
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 10:01
- Moje BMW: 316i
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: M40B16
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: 325
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Powrót do Układ paliwowy & Spalanie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości