Nietypowe falowanie

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

 Finał WOŚP - dla wyrównania szans w leczeniu noworodków


Nietypowe falowanie

Post numer:#1  Postprzez jingells » 1 mar 2017, o 21:52

Pacjent m20b25 i dół seta . Jak wrzucam na luz obroty spadają za nisko , i falują na zaniżonych obrotach i dzieje sie to podczas jazdy w korku itd , co ciekawe jak stoi w miejscu to obroty nie falują . Juz nie mam pomysłu co to moze byc, kable, świece , kopułka , czujnik wału świeże . Wszystkie podciśnienia sprawdziłem i dałem nowe opaski, krokowy podmieniony na 100% sprawny , czujnik przepustnicy cyka, guma dolotu cała, sprężanie w normie . Auto ma moc, normalnie sie wkreca .I niedopala paliwa bo strzela z wydechu jak da sie gazu tak do 1500-2000tys obr, lub jak schodzi z biegu na nizszy tez potrafi burknac. Ma ktoś jakiś pomysł ? Prosze o pomoc
jingells
Uczeń
 
Posty: 38
Dołączył(a): 31 sie 2014, o 12:03
GG: 0
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: Nietypowe falowanie

Post numer:#2  Postprzez Stammek » 2 mar 2017, o 00:41

Objaw zarowno na cieplym i zimnym silniku?

Sprawdz sonde,przeplywke,regulator cisnienia paliwa i przede wszystkim przewod powrotny do baku-zdejmij z regulatora i dmuchnij w niego...juz mialem podobny przypadek i "powrót" okazał sie zatkany.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4262
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
GG: 0
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Re: Nietypowe falowanie

Post numer:#3  Postprzez jingells » 2 mar 2017, o 21:46

Na zimnym pracuje ladnie ale to nie trwa dlugo, poza tym jak odpale ja na zimnym i bedzie tak sobie chodzic, chodzi elegancko, ale rusze 5metrów i znowu obroty jebią w dół , falują w okolicach 500 i po paru chwilach wskakuja na prawidłowe. Nie mam opcji podmianki przeplywki bo nikt w mniejszej czy wiekszej odgleglosci nie ma takiego silnika ani czesci. Przewody paliwowe niedawno wymienialem wraz z filtrem. Co ciekawe, wczesniej mialem praktycznie identyko sytuacje ze spadaly za nisko az cisnienie sie zapalalo, i falowaly bardzo nisko, wymineilem krokowy i falowanie ustalo ale nadal spadaly obroty za nisko.

-- Dodano 3 mar 2017, o 22:27 --

Doszedł nowy objaw,czasem szarpie bardzo gwaltownie jakby ja stopowalo. I zaś gdy obroty faluiją na tych okolo 500obrotow ze silnik chodzi jak :cen: po paru chwilach wskakuje na 700 i sie utrzymuje, tylko rusze 2 metry wrzuce luz i znowu to samo

-- Dodano 5 mar 2017, o 20:02 --

Przeplywomierz podmieniony, 0 reakcji, koniec pomysłow, niech ktos pomoze ;(

-- Dodano 7 mar 2017, o 20:18 --

Serwo zaslepione takze brak reakcji. Normalnie patologia

-- Dodano 14 mar 2017, o 18:59 --

Świeczki nowe irydowe 0 reakcji, odpieta sonda 0 reakcji.

-- Dodano 17 kwi 2017, o 18:20 --

Odwidzialo jej sie i przestała falowac kiedy gośc chcial ja kupic, i od miesiaca obroty nie falują. Badz madry i pisz wiersze :)
jingells
Uczeń
 
Posty: 38
Dołączył(a): 31 sie 2014, o 12:03
GG: 0
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość