[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

"Kangur" przy przyspieszaniu.

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

"Kangur" przy przyspieszaniu.

Post numer:#1  Postprzez CZM » 6 sie 2017, o 12:49

Cześć.
Od jakiegoś czasu mam problem, zauważyłem go po dłuższym postoju podczas, którego wymieniałem świece i uszczelkę pokrywy zaworów.
Mianowicie, auto przy przyspieszaniu (głównie gwałtownym ale nie tylko) skacze i w ogóle się nie rozpędza. Jest to nieregularne raz mogę jechać i będzie spokój, a nie raz dosłownie dotknę gazu i zaczyna przerywać. Kiedy już normalnie uda się go rozpędzić to i tak powyżej 120 nie puszcza bo przy 120 od razu zaczyna się "szaleństwo" :)
Podejrzewałem problem z paliwem albo prądem, a że pompa paliwa już chodziła głośno i w pewnym momencie nawet nie chciała z rana zaskoczyć zacząłem podmiankę pompy, która nic nie dała bo winien był przekaźnik-wymieniony.
Problem dalej istnieje z racji tego, że wymieniłem pompę paliwa, przekaźnik pompy, świece, przeczyściłem styki w każdej cewce pytanie moje jest takie czy ktoś z Was to przerabiał?
Teraz stawiam już tylko na którąś cewkę ale tego dowiem się dopiero po podłączeniu do kompa...
Czy takie uszkodzenie fajki może być przyczyną wypadającego zapłonu?
Obrazek
Z góry dzięki za podpowiedzi co to może być!
CZM
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 11:52
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: "Kangur" przy przyspieszaniu.

Post numer:#2  Postprzez CincinCm » 6 sie 2017, o 12:58

A olej Ci nie stoi w tych otworach na fajki?
Komplet nowych nie jest drogi, około 60zl. A problem jest ze te uszczelki bardzo często twardnieja, nawet po sezonie, i olej się dostaje i rozpuszcza fajki.
Zobacz czy na pewno cewki Ci działają - odłączając na pracującym silniku sprawdzasz czy coś się zmienia, jak brak efektu znaczy że ten cylinder nie pracował. Jak się pogarsza praca to znaczy że wszystko tam było ok.
Te motory są wrażliwe tez na czujnik położenia wału, ekran w nich często się niszczy z biegiem lat. Jeśli masz vanos to raczej masz osprzęt Siemens, który nie toleruje za bardzo zamienników - wstawiać siemiensa czujnik.
PS. U mnie to wszystko było na raz, potem silnik w ogóle się nie kręcał, nawet na 1500 obrotów. Okazał się sterownik.

PS. 2. Jak wygląda u Ciebie rura pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą? Nie może być nigdzie lewego powietrza. Do e30 fajnie pasuje harmonijka z e34, która nowa z aso jest często tańsza niż zajechana używka ze znanych portali ogłoszeniowych.
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE

Re: "Kangur" przy przyspieszaniu.

Post numer:#3  Postprzez CZM » 6 sie 2017, o 13:29

CincinCm napisał(a):A olej Ci nie stoi w tych otworach na fajki?
Komplet nowych nie jest drogi, około 60zl. A problem jest ze te uszczelki bardzo często twardnieja, nawet po sezonie, i olej się dostaje i rozpuszcza fajki.
Zobacz czy na pewno cewki Ci działają - odłączając na pracującym silniku sprawdzasz czy coś się zmienia, jak brak efektu znaczy że ten cylinder nie pracował. Jak się pogarsza praca to znaczy że wszystko tam było ok.
Te motory są wrażliwe tez na czujnik położenia wału, ekran w nich często się niszczy z biegiem lat. Jeśli masz vanos to raczej masz osprzęt Siemens, który nie toleruje za bardzo zamienników - wstawiać siemiensa czujnik.
PS. U mnie to wszystko było na raz, potem silnik w ogóle się nie kręcał, nawet na 1500 obrotów. Okazał się sterownik.

PS. 2. Jak wygląda u Ciebie rura pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą? Nie może być nigdzie lewego powietrza. Do e30 fajnie pasuje harmonijka z e34, która nowa z aso jest często tańsza niż zajechana używka ze znanych portali ogłoszeniowych.


Olej stał przed wymianą uszczelki i świec najwięcej na pierwszych dwóch garach od grodzi dlatego wymieniłem i świece i uszczelkę no i wyczyściłem gniazda, wiadomo coś się na pewno do cylindra wlało ale po kilku dobrych miesiącach to już dawno jest wypalone.
Co do sprawdzenia cewek to auto normalnie chodzi na wszystkie gary, pracuje ok i na luzie wkręca się jak trzeba do końca, wcześniej była też chwila, że nawet na luzie przy dodaniu gazu miał w pewnym momencie obrotów zająknięcie i dalej kręcił do końca.
Teraz normalnie na postoju chodzi i wkręca się bez problemu.
Vanosa nie mam ale silnik na osprzęcie Siemens'a, rura o której mówisz też była u mnie mocno wyeksploatowana ale ją też niedawno wymieniłem i nic się nie zmieniło :x
CZM
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 11:52
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B20
Instalacja LPG: NIE

Re: "Kangur" przy przyspieszaniu.

Post numer:#4  Postprzez CincinCm » 7 sie 2017, o 12:27

A świece w jakim są stanie?

Zobacz jeszcze ten czujnik obrotów wału.
U mnie nic się na obroty nie wkręcał, więc trochę inna sytuacja była, no ale jest jakiś trop.

Jak masz możliwość podmień kompa w celu sprawdzenia.
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE

Re: "Kangur" przy przyspieszaniu.

Post numer:#5  Postprzez CZM » 11 sie 2017, o 21:15

CincinCm napisał(a):A świece w jakim są stanie?

Zobacz jeszcze ten czujnik obrotów wału.
U mnie nic się na obroty nie wkręcał, więc trochę inna sytuacja była, no ale jest jakiś trop.

Jak masz możliwość podmień kompa w celu sprawdzenia.

Świece nowe.
Czujnik też podejrzewałem ale na podmiankę niestety nie mam na razie, jedynie go przeczyściłem... :shock:
Myślę, że w przyszłym tygodniu zacznę podmiankę cewek :?
CZM
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 11:52
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron