[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

[M20B20] E30, ciężko pali i nie trzyma wolnych obrotów.

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

[M20B20] E30, ciężko pali i nie trzyma wolnych obrotów.

Post numer:#1  Postprzez adekbws » 10 wrz 2017, o 14:53

Cześć wszystkim posiadam E30 z silnikiem 2.0 m20b20, dokładnie taki :
Obrazek
Silnik nie był uruchamiany przez co najmniej 7 lat.
Okazało się, że trzeba wymienić wtryski bo nie podawały paliwa, zmieniłem na takie z e30 316 1.6 i przestawiłem przepływkę.
Silnik ma mechaniczny na podciśnienie regulator obrotów, auto odpala po dłuższym kręceniu , wkręca sie na obroty, wszystko ok tylko nie jest w stanie sama utrzymać obrotów , co sprawdzić co przeregulować by utrzymywała obroty ?
Pytanie odnośnie też wtrysków czy po zmianie na takie z 1.6 muszę coś jeszcze wymienić, czy regulator ciśnienia paliwa może zostać z 2.0 , będzie to mieć jakiś wpływ na prace silnika ?
Pozdrawiam.
adekbws
Rekrut
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 lis 2016, o 23:07
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e92
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: [M20B20] E30, ciężko pali i nie trzyma wolnych obrotów.

Post numer:#2  Postprzez zielonooka » 18 wrz 2017, o 23:39

I jak, poprawiło się coś od czasu pisania postu?

Czemu kombinowałeś z wtryskami od 316 zamiast zakupić ori nawet używki z tego samego modelu silnika? Rok temu koszt jednego to 25 zł. Majątek to to nie jest raczej. Wg. mnie po prostu wymień wtryski na używane z M20b20, jeśli przestawiałeś coś w przepływce to wróć do ostatniego setupu i wtedy zobaczysz. Poza tym jest mnóstwo rzeczy wymagających przejrzenia. Podciśnieniowe przewody na szczelność, przepływka, przewód gumowy przepustnica - przepływka, aparat zapłonowy, świece, przewody WN, luzy zaworowe...
Jak to wszystko zmienisz / sprawdzisz i dalej nic, to wtedy trzeba będzie sięgnąć głębiej.
zielonooka
Uczeń
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 lip 2015, o 21:25
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK

Re: [M20B20] E30, ciężko pali i nie trzyma wolnych obrotów.

Post numer:#3  Postprzez 3rob » 20 wrz 2017, o 22:28

witam,
od 4 cyl dałeś wtryski do 6 cyl?
...kurde, w m20 na podciśnieniach to bym sie wziął za szczelność dolotu na początek !
jak od 7 lat nie odpalana to może być gdzieś na instalacji brak styku, pompa paliwa przede wszystkim (ale ciśnienie paliwa jest ok?)
filter paliwa wymień i daj znać co było
pozdro
3rob
Uczeń
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 sty 2015, o 10:08
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama