[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Zbyt wysokie obroty M50B25

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Zbyt wysokie obroty M50B25

Post numer:#1  Postprzez narkee » 25 sie 2021, o 05:21

Cześć wszystkim! :cool2:

Mam w swojej E30 swap na M50B25 bez vanosa (osprzęt Bosch) - komplet z E34.
Auto jest już ponad rok po swapie i generalnie wszystko działa poprawnie. Nurtuje mnie jednak kwestia obrotów na biegu jałowym. Są na poziomie (wg wskazań obrotomierza) 1500 obr/min.

Ostatnio miałem chwilę, żeby się nad tym pochylić i zdjąłem kolektor w poszukiwaniu nieszczelności. Przejrzałem wszystkie węże i wężyki. Profilaktycznie wymieniłem oring między przepustnicą a kolektorem, uszczelki kanałów kolektora, oraz oring między kolektorem a króćcem węża idącego do silniczka krokowego.
Podmieniałem również sterownik silnika, oraz przepływomierz - bez zmian.

Przepustnicę również sprawdzałem - nie zacina się, jest zamknięta przy pracy na biegu jałowym. Filtr powietrza Simota w osłoniętym airboxie.

Silniczka krokowego nie ruszałem i zastanawiam się czy to on może powodować?
Obroty nie falują - są na stałym poziomie 1500 obr/min.

A może ktoś miał podobny problem i przyczyny powinienem szukać gdzieś indziej?
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam
narkee
Uczeń
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 sie 2015, o 18:32
Lokalizacja: gdynia
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE

Reklama


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

  • Reklama