Cześć wszystkim!
Mam w swojej E30 swap na M50B25 bez vanosa (osprzęt Bosch) - komplet z E34.
Auto jest już ponad rok po swapie i generalnie wszystko działa poprawnie. Nurtuje mnie jednak kwestia obrotów na biegu jałowym. Są na poziomie (wg wskazań obrotomierza) 1500 obr/min.
Ostatnio miałem chwilę, żeby się nad tym pochylić i zdjąłem kolektor w poszukiwaniu nieszczelności. Przejrzałem wszystkie węże i wężyki. Profilaktycznie wymieniłem oring między przepustnicą a kolektorem, uszczelki kanałów kolektora, oraz oring między kolektorem a króćcem węża idącego do silniczka krokowego.
Podmieniałem również sterownik silnika, oraz przepływomierz - bez zmian.
Przepustnicę również sprawdzałem - nie zacina się, jest zamknięta przy pracy na biegu jałowym. Filtr powietrza Simota w osłoniętym airboxie.
Silniczka krokowego nie ruszałem i zastanawiam się czy to on może powodować?
Obroty nie falują - są na stałym poziomie 1500 obr/min.
A może ktoś miał podobny problem i przyczyny powinienem szukać gdzieś indziej?
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam