[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e30 324td spalanie i explatatcja

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

Post numer:#46  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 20:12

Pawian napisał(a):Co dokładnie z wydechem? tylko wywalić kata i puścić puste rury na sam koniec do tłumika czy jak?

Muszę chyba teraz ustawić pompę bo mam straszny problem z odpalaniem, tylko wszędzie drogo wołają...



nie ważne :P


a co chcesz ustawić na pompie ? zaplon ? pod kompa podpinałeś gdzieś ? i kiedy masz problemy z paleniem ?
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#47  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 23:42

Robcio_ napisał(a):
Pawian napisał(a):Co dokładnie z wydechem? tylko wywalić kata i puścić puste rury na sam koniec do tłumika czy jak?

Muszę chyba teraz ustawić pompę bo mam straszny problem z odpalaniem, tylko wszędzie drogo wołają...



nie ważne :P


a co chcesz ustawić na pompie ? zaplon ? pod kompa podpinałeś gdzieś ? i kiedy masz problemy z paleniem ?


Oż ty, gadaj co z wydechem :D

po wymianie miski kumpel odpiął na chwile prąd żeby pokrecic silnikiem nie odpalając go i rozprowadzic olej ( 3 dni stała i z niej kapało) od wtedy jest jeszcze gorzej, pali za 4-5 razem po nagrzaniu świec i wtrysków. Nieraz sie uda za 2-3 ale to nie czekam na wtryski tylko po zgasnieciu kontrolki swiec jak sie zapala zielone kółko to kręce. obojetnie czy silnik zimny czy ciepły czy chwilę ostygł po jeździe.
Wcześniej też miała problemy ale tylko w mrozy -10 itp ewentualnie za 2 razem zagadała. świece nowe, aku nowy. nowy filtr powietrza, paliwa, nowe przelewy ropy. Zawsze dobre paliwo.

Pompa umiera czy wystarczy regulacja?
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#48  Postprzez kratek » 13 kwi 2011, o 19:02

Moim zdaniem jeździ to troszeczkę gorzej od m20b20 ale dopiero jak turbo ssie. dołu ten silnik nie ma kompletnie NIC


Kolega chciał powiedziec ze gorzej od m40b18 i m20b20 :mrgreen:
kratek
 

Post numer:#49  Postprzez Robcio_ » 14 kwi 2011, o 09:31

kratek napisał(a): m40b18


:lol: :lol: tak tak



Pawian napisał(a):Oż ty, gadaj co z wydechem

po wymianie miski kumpel odpiął na chwile prąd żeby pokrecic silnikiem nie odpalając go i rozprowadzic olej ( 3 dni stała i z niej kapało) od wtedy jest jeszcze gorzej, pali za 4-5 razem po nagrzaniu świec i wtrysków. Nieraz sie uda za 2-3 ale to nie czekam na wtryski tylko po zgasnieciu kontrolki swiec jak sie zapala zielone kółko to kręce. obojetnie czy silnik zimny czy ciepły czy chwilę ostygł po jeździe.
Wcześniej też miała problemy ale tylko w mrozy -10 itp ewentualnie za 2 razem zagadała. świece nowe, aku nowy. nowy filtr powietrza, paliwa, nowe przelewy ropy. Zawsze dobre paliwo.

Pompa umiera czy wystarczy regulacja?



Świece napewno grzeją? Trzeba jechac do pompiarza nie ma innej opcji a wróżenie z fusów to wiesz
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#50  Postprzez Pawian » 14 kwi 2011, o 09:35

Robcio_, trzeba będzie dorwać pompiarza, tylko że ceny mnie zabijają... Na forum diesla bmw przykładowo: regulacja i czyszczenie 900zł ( na stole) regulacja na aucie 500zł, regeneracja z wymianą uszczelek, uszczelnianiem bla bla bla w Boshu od 1.5- 4.5tyś suuper :D
Muszę poszukać taniego pompiarza i sprawdzonego w poznaniu...
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#51  Postprzez Robcio_ » 14 kwi 2011, o 13:06

Pawian napisał(a):Robcio_, trzeba będzie dorwać pompiarza, tylko że ceny mnie zabijają... Na forum diesla bmw przykładowo: regulacja i czyszczenie 900zł ( na stole) regulacja na aucie 500zł, regeneracja z wymianą uszczelek, uszczelnianiem bla bla bla w Boshu od 1.5- 4.5tyś suuper



czytałem to jakies chore ceny z palca wyssane, kolezka wysylal pompę z 2.4d to 500 za cała robote zapłacił chyba wiec o czym gadka
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#52  Postprzez luk869 » 14 kwi 2011, o 13:57

Znajomy regenerował pompę paliwa od Ursusa C360. Za 270 PLN gościu założył mu nową obudowę (stara była uszkodzona) i zrobił regenerację na nowych częściach. Wiem, że M21 to nie ursus, ale mogę spróbować załatwić kontakt do gościa (z Ciechanowa jest ziomek).
pisma procesowe, podania/wnioski, ubezpieczenia, odszkodowania

luk.golebiewski.kancelaria@gmail.com

koparka-otwock.com.pl

koparka-warszawa.com.pl

zakładanieogrodów.com.pl (z polskimi znakami!)
luk869
Stażysta
 
Posty: 442
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 17:51
Lokalizacja: Józefów/Warszawa
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#53  Postprzez Robcio_ » 14 kwi 2011, o 14:00

No właśnie tankowałem :D i sobie troszkę policzyłem średnie spalanie we wczorajszej trasie wyszło uwaga :D


6,4l :D czyli jest dobrze, doliczając przeprawę przez Płock w godzinach szczytu, standardowe korki w Głogowie nie jest źle
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#54  Postprzez Pawian » 14 kwi 2011, o 16:28

Robcio_, a gdzie wysyłał tą pompę z 2.4 bo bym moją podesłał jak za 500zł i sprawdzony a nie jakiś oszust.

Btw, ładne spalanie :)
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#55  Postprzez Arczi e30 » 15 kwi 2011, o 14:56

Robcio_ napisał(a):doliczając przeprawę przez Płock w godzinach szczytu


nie odwiedziłeś :mrgreen:

piękne spalanie jak na taki stary silnik ..
Obrazek
Gites majonez :D
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#56  Postprzez Robcio_ » 15 kwi 2011, o 15:26

Arczi e30, myslalem o tym ale czas czas czas zawsze go mało
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#57  Postprzez mike » 23 maja 2013, o 22:44

jestem ogromnym zwolenkiem m21. ale diesel jak diesel, kiedy sie psuje to wymaga dobra glowe i kupe kasy.

dolozylem chip od bagora + powiekszym cisinienie do 1,0 bara i jestem bardzo zadowolony, nie bylem na hamowoni ale mysle ze mam z okolo 140KM.

trzymam ksiege spalanie, tutaj rejestruje wszytkie dane: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/539037.html
samochodem jezdze tylko dlugich tras ale wtedy bardzo szybko , np. na A4 to ja niestety jestem ten piratem ktory jedzie 180kmh
mike
Uczeń
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 17:54
Lokalizacja: POL/USA
Moje BMW: 324TD
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: ---
Silnik: MxxBxx

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama