[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e30 324td spalanie i explatatcja

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

e30 324td spalanie i explatatcja

Post numer:#1  Postprzez Waski » 9 kwi 2011, o 17:22

jak w temacie potrzebuje info na temat eksploatacji m21 w e30 spalania
co siada na co cza zwracać uwagę
przekopywałem forum i nic sensownego nie znalazłem
zapraszam na fejsa do polubienia czerwonych e30 pełno zdjęć i tapet czerwonych i innych e30 http://www.facebook.com/E30RedLove


K> karoserie e30 wąska lampa stan nadająca się jeszcze do ożywienia auta im starsza tym lepsza
Waski
Profesor
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 14:39
Lokalizacja: będzin
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez stef23 » 9 kwi 2011, o 18:01

witam,jestem juz troche czasu posiadaczem m21 i z moich jak i rowniez innych osob wynika ze w zasadzie najwiekszy problem to slaba glowica,byle przegrzanie i powstaja w niej mikropekniecie,dlatego warto przy zakupie i przejazdze ''pomasowac'' weze od uk.chlodzenia czy nie sa twarde jak kamien,pozwoli nam to uniknac problemow z tym zwiazanch,warto takze przysluchac sie dwumasowi,czy nie wydaje dziwnych dzwiekow (na jalowym to slychac wyraznie),spojrzec na pompe wtryskowa-czy nie cieknie,jak odpala na cieplym silniku,zerknac na turbo,czy mokre od oleju,ewentalne luzy (i czy samochod zbiera sie w miare przyzwoicie).Nawiazujac do spalania,to mi w mrozy,niedogrzany po miescie spalal 8-9 literkow,przy bucie +-10l a traska mozna lekko do 6l zejsc.Pozdrawiam
stef23
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez miro » 9 kwi 2011, o 23:39

A czy to normalne ze zanim wkręci się do ok 2 tyś obrotów to straszliwy muł? Jak turbinka zasysa to lata nieźle ale z dołu masakra straszna. czy to normalne ??
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 855
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Robcio_ » 10 kwi 2011, o 00:53

tak miro to normalne
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez miro » 10 kwi 2011, o 08:41

no to nie dziwne ze duzo pala jak trzeba go w obrotach trzymac.
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 855
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez DiVeR » 10 kwi 2011, o 10:40

Podepnę się pod temat... Jakie osiągi ma diesel w e30? Jaka wytrzymałość tego silnika/części.. mówiąc krótko czy nadaje się to jako auto do pracy czy jak na diesla nie jest to zbyt opłacalne auto... Pytam bo prawdopodobnie będę szukał za jakiś czas auta na dojazdy do pracy dokładnie to walenie tras Świnoujście-szczecin (100km w jedną str) Swojej beemki nie chce mieszać w brudna robotę bo się już w swoim życiu napracowała i myślę nad dieslem tyle, że dieslem z duszą i właśnie kminie nad meśkiem W123 albo naszym kochanym kanciakiem ale z dieselkiem
DiVeR
 

Post numer:#7  Postprzez Robcio_ » 10 kwi 2011, o 10:50

miro napisał(a):no to nie dziwne ze duzo pala jak trzeba go w obrotach trzymac.



no wiesz to nie jest tdi z vw, trzeba mu depnąć troche zanim turbo dmuchnie to nie są to najlepsze osiągi, ale juz tam nie przesadzajmy ;)
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez moher » 10 kwi 2011, o 11:24

ja tam nie narzekałem na osiągi, jak dobrze pamiętam to od ok 1800obr/min zaczynała jechać a i tak nie kręciłem wyżej jak 3500 bo nie było sensu. napisze jeszcze że prawdopodobnie niedługo będę musiał robić więcej km do pracy i biorę pod uwagę swap na M52B28 z LPG albo na M21. zastanawiem sie też nad kupnem jeszcze jednej E30 właśnie z M21.
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#9  Postprzez kamil.k » 10 kwi 2011, o 12:42

a jak ma sie e30 z td pod maska do e34 z tds-em ??

bo szukam kombi i e34 z tds-em jest dużoooo
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Nadwozie: -------
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#10  Postprzez Cychu71 » 10 kwi 2011, o 17:55

Mnie by interesowało zestawienie m20b20 z m21 td. Głównie dynamika bo zastanawiam się nad kupnem 324td.
Cychu71
 

Post numer:#11  Postprzez Waski » 10 kwi 2011, o 18:13

panowie rozmawiajcie tylko o m21 w e30 bo o nim temat a nie porównania z innymi silnikami
o m21 jest bardzo mało informacji
z turbiną czy bez który lepszy jak się spisuje eksploatacja itd
jakie to ma pompy
co często siada
małe kompendium wiedzy o silniku
zapraszam na fejsa do polubienia czerwonych e30 pełno zdjęć i tapet czerwonych i innych e30 http://www.facebook.com/E30RedLove


K> karoserie e30 wąska lampa stan nadająca się jeszcze do ożywienia auta im starsza tym lepsza
Waski
Profesor
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 14:39
Lokalizacja: będzin
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez DiVeR » 10 kwi 2011, o 18:32

no i jak tym się jeżdzi na dzisiejsze standardy.. Wynalazek or not itd
DiVeR
 

Post numer:#13  Postprzez Robcio_ » 10 kwi 2011, o 20:21

Cychu71, zaglądnij do mojego tematu i masz odpowiedz :)


Wąski jeżdziłem bez turbo i to po prostu sie toczy, nie przyspiesza , nie jedzie kondon i tyle.


Pompe ma elektroniczną ale o niebo lepsza od tej tdsowej, w razie awarii dosyć łatwo jest wsadzić mechaniczną która jesr prosta jak cep.
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez kamil.k » 10 kwi 2011, o 21:32

Waski napisał(a):panowie rozmawiajcie tylko o m21 w e30 bo o nim temat a nie porównania z innymi silnikami
o m21 jest bardzo mało informacji
z turbiną czy bez który lepszy jak się spisuje eksploatacja itd
jakie to ma pompy
co często siada
małe kompendium wiedzy o silniku


z tego co wiem były dwa rodzaje pomp mechaniczna i z elektronika i z ta druga jak sa problemy to sa prawdziwe problemy :D

z turbo silnik powinien byc lepszy o ile wsio sprawne

najlepiej byłoby sie osobiscie przejechac takim td :) podejrzewam że dla mnie bedzie to za wolne i dlatego zastanawiam sie też nad e34 ale tez najchetniej bym sie przejechał dla porównania tds-em
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Nadwozie: -------
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#15  Postprzez miro » 10 kwi 2011, o 22:11

Moim zdaniem jeździ to troszeczkę gorzej od m20b20 ale dopiero jak turbo ssie. dołu ten silnik nie ma kompletnie NIC
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 855
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama