[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e30 324td spalanie i explatatcja

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 09:51

Robcio_ napisał(a):
Pawian napisał(a):Tak jak pisałem, dobry czip pod ten silnik od kolegi z innego forum to dodatkowo wedle życzenia od 20-25KM i ok 35Nm




czips od kolegi Bagora ?



Tak dokładnie, siedzę też na forum bmw-diesel i tam jakoś go polecają jeśli chodzi o czipy
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#32  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 10:15

Pawian, kilka razy pytałem go i zadnej odpowiedzi nie uzyskałem i sobie odpusciłem jego ;)
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#33  Postprzez Leon » 12 kwi 2011, o 10:50

Pawian napisał(a):Tak jak pisałem, dobry czip pod ten silnik od kolegi z innego forum to dodatkowo wedle życzenia od 20-25KM i ok 35Nm


Jeśli to prawda, to wynik I klasa, ale czy z tak starego diesla można wykrzesać za pomocą czipsa aż tyle?
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#34  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 10:51

Robcio_, Może trafiłeś na jakiścięzki okres, bo pisał że nieraz mu schodzi kilkanaście wiadomości dziennie i odkopuje. Ja napisąłem jedną i od razu mi odpowiedział, nawet kilka wymieniliśmy. 250zł mi zaproponował za 20km i 35Nm na moje życzenie mogę 25Km bo ten dieselek jest wiekowy i różnie to bywało.

[ Dodano: 12-04-2011, 10:52 ]
LeonE30, podobno realny przyrost, chwalą go i tdsowcy i zwykli td.
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#35  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 10:56

Pawian, chyba ze tak, czip, lekkie krecenie WG i można coś tam wydusić z tego silnika, lekka zabawa z wydechem i może być całkiem przyjemnie :D
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#36  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 11:15

Robcio_, no właśnie wydech... diesel to diesel i tak chodzi jak traktor, jak mu dać przelotówkę to każda drogólwa cię zatrzyma, a ile to da? czy lepsze manewry jakieś?
Bo tak w okolicahc wakacji będe chciał trochę zainwestować i tak te 150-170kucy bym chciał w nim mieć i ciut więcej momentu.
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#37  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 11:47

Pawian, nie chcę mówić dopuki nie sprawdzę sam na sobie, robiliśmy juz taki manewr w tdsie, który teraz ma okolo 176km i prawie 400nm, jak zrobie u siebie u zadziała to opiszę co i jak


Rozmawiałem też kilka razy z gościem z FIN który ma probionego m21 na 220km :D i wiem co nieco :P

Obrazek

Obrazek





[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hwIy9IlyUX4&feature=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nCBHqwkg6pA&NR=1[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GzLURmtIRxU&feature=channel_video_title[/youtube]

sorry for waiting..

-buy a sperre diff with 25%lock or more
-remowe catalysator
-remowe visco fan and on front side of radiator set electric fan from E34 E32 with thermoswitches
-set intercooler -i took from E34 525 tds
-open turbo boost
-for better cooling engin,open plastik mask soo more air can get in engin space
-tilt a hood (look on my car)
-and allways turn heat on in the cab!That will slow down engin temperature...


and sorry for my bad english ;)


taką odpowiedz dostałem od tego chłopaka z chorwacji


to by było na tyle w temacie tajuningu :D
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#38  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 12:29

Hmm czyli jeśli dobrze rozumiem i widzę po silniku to robię potwora :D
Dawaj znać jak ci poszło, ja pewnie i tak będe cię męczył bo chętnie zrobie mocnego diesla cywila do wycinania benzyniaków :D
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#39  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 12:46

hehe nie nie :D to zdjęcia kolesia z FIN, ja sie pomalutku przymierzam do roboty ale jak zwykle malo $$ i trochę wątpliwości
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#40  Postprzez Leon » 12 kwi 2011, o 13:06

Jak dla mnie modzenie takiego diesla to pomyłka, no chyba, że dla samej zabawy jak się nie ma co z kasą robić. :mrgreen:
Wsadzić jakieś plaistikowe R6 2.8 / 3.0, które jedzie jak wściekłe, ma odpowiedni dźwięk i palić będzie tyle samo co ten podkręcony diesel, albo i mniej.
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#41  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 13:26

LeonE30, Sęk w tym że nawet takim podkręconym dieslem można w trase jechać ekonomicznie, zmieniać sobie biegi przy 2tyś i emerycko się kulać a on mało pali. Ale jak wejdzie turbo to leci kosmicznie. Benzyne miałem co prawda nie 2.8 ale spalanie mnie zabijało i diesel z powodów ekonomicznych wjechał.
Po torchu można cośtam modzić, generalnei chcę go wywalić z auta, postawić na ori częsciach, pomalować itp i przy okazji kilka modyfikacji zrobić.
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#42  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 13:58

LeonE30 napisał(a):Jak dla mnie modzenie takiego diesla to pomyłka, no chyba, że dla samej zabawy jak się nie ma co z kasą robić.
Wsadzić jakieś plaistikowe R6 2.8 / 3.0, które jedzie jak wściekłe, ma odpowiedni dźwięk i palić będzie tyle samo co ten podkręcony diesel, albo i mniej.


dlatego mam dylemat, bo po rozmowach z ziomeczkiem ktory mial kiedyś wskiekłego golfa mkIII z maksymalnie porobionym 1.9td aktualnei jezdzi e36 m52b28, mowi ze robota w dieslu to rzeźba w gównie, mowi wkladaj b28 i tyle
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#43  Postprzez DiVeR » 12 kwi 2011, o 14:29

Zależy co kto jeszcze oczekuje od auta.. Jak kto jeżdzi i co chcę osiągnąć... Mi brakuje w mojej e30 mocy potwornie.. sam już słyszałem, żeby najlepiej to V12 tam wsadzić..dylematy okropne.. ale po zastanowieniu się doszedłem do wniosku, że wystarczy wyremontować silnik i dodać delikatne modyfikacje.. to mi starczy.. a zmiana silnika może sie okazać przesadą... robocizna nas zje a spalanie będzie takie, że auto będzie tylko na weekendy wyjeżdżało...

Myślę, że delikatne przeróbki w takim dieslu, są jak najbardziej opłacalne.. zmiana na inny silnik wiążę się z innymi komplikacjami i większą kasą znowu ładować benzyniaka to się kłóci ze sobą.. Doprowadzić auto do stanu igły a nie jeden pewnie nie poznałby swojej maszyny.. A taka ori fabryka plus te 20 koni z chip tuningu na pewno są zauważalne
DiVeR
 

Post numer:#44  Postprzez Robcio_ » 12 kwi 2011, o 14:39

Na spokojnie przeliczyłem koszty takiej mini zabawy.


Chip od Bagora 250 PLN
Wskaźnik doładowania ok. 100PLN (bez tego ani rusz)
Podjechać poustawiać pompę (zapłon, dawki na pompie) ok. 50pln ( zależy jakie kto ma układy)
Wydech jakieś 200PLN
+- 100 PLN

I już można się cieszyć dosyć mocnym dieselkiem, można dołożyć IC tylko że w e30 jest dosyć ciasno to wtedy dojdzie IC od tdsa można znaleźć za śmieszna kasę, dosyć dużym i fajnym jest IC z Iveco daily, renaulta mastera. Wtedy dochodzi koszt orurowania, zależy czy chcemy ładnie, czy aby było.
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#45  Postprzez Pawian » 12 kwi 2011, o 15:35

Robcio_ napisał(a):Na spokojnie przeliczyłem koszty takiej mini zabawy.


Chip od Bagora 250 PLN
Wskaźnik doładowania ok. 100PLN (bez tego ani rusz)
Podjechać poustawiać pompę (zapłon, dawki na pompie) ok. 50pln ( zależy jakie kto ma układy)
Wydech jakieś 200PLN
+- 100 PLN

I już można się cieszyć dosyć mocnym dieselkiem, można dołożyć IC tylko że w e30 jest dosyć ciasno to wtedy dojdzie IC od tdsa można znaleźć za śmieszna kasę, dosyć dużym i fajnym jest IC z Iveco daily, renaulta mastera. Wtedy dochodzi koszt orurowania, zależy czy chcemy ładnie, czy aby było.



Co dokładnie z wydechem? tylko wywalić kata i puścić puste rury na sam koniec do tłumika czy jak?

Muszę chyba teraz ustawić pompę bo mam straszny problem z odpalaniem, tylko wszędzie drogo wołają...
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama