[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m21 2.4td ga?nie i nie odpala

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

m21 2.4td gaśnie i nie odpala

Post numer:#1  Postprzez GLOCK » 2 cze 2011, o 16:03

Witam wszystkich. Zakładam nowy post gdyż nie znalazłem nic podobnego a mam problem z moja bawarką a mianowicie: jakiś czas temu odpaliłem auto(bez problemu) które popracowało sobie trochę (jakieś 3-4 minuty) po czym ruszyłem i po przejechaniu jakiś 10m auto zgasło i nie dało się odpalić. Następnego dnia już u mechanika odpaliło bez najmniejszych problemów przy pierwszej próbie, popracowało 10min i ponownie zgasło i znowu nie można było go odpalić. Po jakiś 2godz postoju zapaliło bez problemów. Powiedzieli mi że może to być wina sterownika pompy wtryskowej czy można to jakoś sprawdzić bo powiem że trochę boję się ruszać autem w dalszą trasę??
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez stef23 » 2 cze 2011, o 16:55

sprawdz czy gdzies sie nie zapowietrza,ja mialem podobny objaw jak feste powietrza szlo w przewodzie,chwile chodzil i zaraz padal
stef23
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez GLOCK » 2 cze 2011, o 17:17

stef23 napisał(a):sprawdz czy gdzies sie nie zapowietrza,ja mialem podobny objaw jak feste powietrza szlo w przewodzie,chwile chodzil i zaraz padal


tzn chłopaczek który grzebał przy silniku powiedział że równie dobrze (poza sterownikiem) to mogła albo jakiegoś syfu ze zbiornika zaciągnąć albo tak jak mówisz złapać powietrza.ciężko stwierdzić bo jak w końcu odpaliła to pracuje bez zastrzeżeń już od kilku dni. Boje się tylko że następnym razem nie będę miał tyle szczęścia i auto odmówi posłuszeństwa gdzieś w lesie a nie pod domem.
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez stef23 » 2 cze 2011, o 17:25

ale to latwo sprawidz,odpal auto niech chwile pochodzi i patrz na ten waz przezroczysty od filtra paliwa do pompy,w nim widac czy plynie samo paliwo czy tez paliwo+bomble powietrza,jezleli cos porobili w tym kierunku i sie nie zapowietrza to nie ma sie czego obawiac
stef23
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez GLOCK » 2 cze 2011, o 17:29

oki.jeszcze dziś to sprawdzę.rozumiem że uszkodzenie wspomnianego wcześniej sterownika jak i samej pompy mogę spokojnie wykluczyć??
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez stef23 » 2 cze 2011, o 17:32

oczywscie,z uszkodzonym sterownikiem auto bylo by strasznie mulaste ale nie mialoby problemow z paleniem itd,pompe mysle tez mozesz spokojnie wykluczyc,jedynie co mogloby byc z pompa w tym wypadku nie tak to jak by przeciekala,na bank masz problem z zapowietrzeniem ukladu i tyle,posprawdzaj te wezyki przelewowe przy wtryskach,i inne elementy gdzie moglo by byc nieszczelne.pozdrawiam
stef23
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Robcio_ » 2 cze 2011, o 19:23

GLOCK, sprawdz filtr paliwka może sie poluznił i łapie lewe powietrze, sprawdz wszystkie wężyki itd, ja miałem podobny problem u mnie winna była obudowa filtra paliwa powietrze dostawało się przez tą pompkę którą można zassać paliwko, na krótką chwilę możesz odkręcić przewod dochodzący i wychodzy z filtra zamiast filtra wstaw rurkę i będziesz wiedział czy tamtędy puszcza powietrze.

Pozatym skoro mówisz że teraz działa ok, to znaczy że się układ odpowietrzył, w e30 nie odpowietrza sie ukladu , pompa jest rotacyjna i się sama odpowietrza :) Zalej dobrej ropki nie jakiegoś rusaka, dobrze przegoń i zobaczysz jakie są efekty
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez GLOCK » 2 cze 2011, o 20:36

Sprawdzałem wężyki i nie ma tam powietrza, całe są wypełnione paliwem. ale kontaktowałem się z mechanikiem i mówi że odkręcał filtr i sprawdzał go wiec może później go odpowiednio silnie dokręcił. Teraz będę spokojniej latał autkiem. Dzięki za szybką i konkretną odpowiedz. Dla obu kolegów "POMÓGŁ"
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama