[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

spalanie 324d

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

spalanie 324d

Post numer:#1  Postprzez szalik1 » 11 sty 2012, o 18:40

przeszukałem caly dział ale nie znalazłem, mogłby mi ktos tak z reka na sercu napisac ile pali takie 324d w sedanie konkretnie waska ale to raczej juz duzej roznicy nie robi ?? bo mam e28 324tda, pali ok 8-9 i mysle czy jest sens przesiadac sie na 324d w e30 czy nie ....
szalik1
Uczeń
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wschowa / Wrocław
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez kavka » 11 sty 2012, o 20:37

Manual jak jeździsz rozsądnie wciągnie 7 , maks 8 litrów.
Obrazek
kavka
Inżynier
 
Posty: 711
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 18:13
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 335i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#3  Postprzez szalik1 » 11 sty 2012, o 20:42

to co 324d pali wiecej jak 324 td ? miałem kiedys td i ok 6.5 - 7 mi wychodziło z tego co pamietam ...
szalik1
Uczeń
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wschowa / Wrocław
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez GLOCK » 11 sty 2012, o 21:02

Palą mniej więcej tyle samo-różnica na cpn-ie praktycznie żadna,w portfelu-niezauważalna.ja jeżdżę td i po mieście pali ok 8,w trasie udało mi się zejść do 6,6l/100
popatrz na dane poniżej i sam sobie odpowiedz czy warto zmieniać (szczerze powiedziawszy) i tak mało żwawego td na wersje bez turbo aby zaoszczędzić litr/100

324d 86 KM (63 kW) przy 4600 obr/min 152 N•m przy 2500 obr/min 15,5 s 161 km/h
324td 115 KM (84 kW) przy 4800 obr/min 220 N•m przy 2400 obr/min 11,9 s 187 km/h
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez szalik1 » 11 sty 2012, o 21:15

na osiagach w sumie mi nie zalezy ale 2l/100 to juz chyba jest o czym myslec , bo 200 km/100 zł a prawie 300 to juz róznica jakas jest ...
szalik1
Uczeń
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wschowa / Wrocław
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez GLOCK » 11 sty 2012, o 21:35

jak chcesz oszczędzać to wyłącz światła(0,5l/1000km),wyłącz ogrzewanie(ok 1/1000km) i zamknij okna(spalanie wieksze o 10%,klima15%):).jeżeli tak liczysz to nie prawie 300 tylko 250 a to jest różnica.poza tym spalanie w samochodzie to nie apteka i zależy od mnóstwa czynników łącznie z gęstością powietrza danego dnia.ja jeżdżę swoim td po mieście i krótkich dystansach i pali różnie:czasami 7 czasami 7,5 a czasami 8.tak wiec to co ci pokazuje kalkulator nie zawsze będzie prawdziwe. ale wybór należy do ciebie. ja uważam że dodatkowe konie pod maska lepiej jak są jak miało by ich nie być.
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez wojtaq » 12 sty 2012, o 00:02

dokładnie td może mniej palić bo ma więcej wigoru i nie musi się tak wysilać jak wolnossący
jedyny minus że jak Cie przykorci i podeptasz to td może wtedy wypić więcej od d , włóż bene z gazem i ona powali pod każdym względem dieselki
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez GLOCK » 12 sty 2012, o 18:51

dokładnie jak mówi kolega wojtaq - chcesz tanio to tylko LPG. jeśli masz dostęp do diesla który "spadł z tira" i chcesz diesla to tylko uturbionego.
MEES WITH THE BEST...DIE LIKE REST!
Wczoraj jeszcze TD...dzis juz tylko D:(
GLOCK
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 7 lis 2010, o 13:12
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama