[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

324 td 2,4 nie chce odpalić

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

324 td 2,4 nie chce odpalić

Post numer:#1  Postprzez kloszard » 26 gru 2012, o 14:37

Witam otóż chce przedstawić swój problem jaki pojawił mi się z autem jeździłem autem z 4h gaszenie odpalanie co jakiś czas wszystko jest ok. Przychodze do auta rano i nie chce zagadać dodam ,ze świece zarowe nowe zamontowane olej +filt oleju zmienione. Zaczołem od poszukiwania usterki pod kanapą pompki paliwowej lecz jak sie okazało brak jej wyjołem więc pływak z sitkiem usunołem jakiś śluz było go dosyć sporo, wyjołem także filtr paliwowy by sprawdzić w jakim on jest stanie w nim także mało lecz pojawił sie śluz spuszczając dolnym korkiem. Kolega wpadł także na pomysł odpalenia plakiem także silnik nie zagadał..

Prosze o wskazówki co dalej poczynić by auto zaczeło palic i jezdzic dodam iż nie sprawiało nic mu problemow nawet przy temp. -17C odpalało cięzej ale paliło teraz nawet dymek z rurki nie idzie..

Dane auta:
e30
324 td
1991r szeroka lampa

mam ogromną prośbe do administratora jestem nowym użytkownikiem na waszym forum i prosze o przeniesienie nie usuwanie tematu do właściwego działu o ile jest nie tu gdzie trzeba. Dziekuje !
kloszard
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Devil474 » 26 gru 2012, o 15:01

jak do zgaszenia było wszystko ok to może sterownik silnika padł?
Devil474
Inżynier
 
Posty: 837
Dołączył(a): 31 lip 2010, o 15:42
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 320i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez kloszard » 26 gru 2012, o 15:05

narazie jestem na etapie wymiany filtra paliwa lecz w święta nie da się go nigdzie kupić .. a więc sprawe przekłądam na jutro. Czytam po internecie dużo i piszą ,że w 2,4 td jest elektryczna pompka paliwowa w baku tylko w ,ktorym miejscu moze ktos sie orintuje ?
kloszard
 

Post numer:#4  Postprzez jakubmw » 26 gru 2012, o 15:13

zapal go na plaka jak sie odezwie to pewnie zapowietrzyl sie gdzies masz nieszczelnosc
jakubmw
Student
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 15:17
Lokalizacja: kalisz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez kloszard » 26 gru 2012, o 15:17

nie chce z plaka
kloszard
 

Post numer:#6  Postprzez miro » 26 gru 2012, o 16:00

Sprawdz wtyczkę która wchodzi do pompy wtryskowej.
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 855
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez wojtaq » 26 gru 2012, o 16:07

a może jednak zasyfiło Ci układ paliwowy
mogł paść sterownik silnika , są w schowku i to nawet dwa
pompa wtryskowa jest elektroniczna przy silniku a nie w baku
posprawdzaj wszystkie wtyczki ale najpierw dojdź do porządku z paliwem
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez kloszard » 26 gru 2012, o 17:07

no jak zasyfiło czym go teraz przepłokac ? w schowku sa dwa kompy faktycznie takze nie wiem jak mozna je sprawdzic.. takze w zbiorniku na milion procent nie ma pompki paliwowej ? czyli mozna ja wykluczyc ?
kloszard
 

Post numer:#9  Postprzez wojtaq » 26 gru 2012, o 18:19

musiałbyś przepuścić przez przewody paliwo do jakiejś bańki
wymienić filtr
no i najważniejsze zająć się bakiem , nie wiadomo czy na spodzie jest dużo syfu
wyjmując pływak widać co i jak także sprawdzaj
jak coś to czeka Cię spuszczanie tego co w baku
jeździłeś na rezerwie albo małej ilości paliwa ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez miro » 26 gru 2012, o 23:04

Pierw ogarnij elektrykę. Często m21 nie chodzą z tej przyczyny a nie z brudu w baku.
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 855
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez kloszard » 27 gru 2012, o 10:36

nie dopuszczam do rezerwyw aucie minimum jest 20L a jaka elektryke mam ogarnac ?

[ Dodano: 27-12-2012, 13:20 ]
filtr zmieniony w dalszym ciągu na plaka nie pali , przewody od wtryskiwaczy odkrecone brak paliwa nie dochodzi, bede probowal jeszcze na krotko przeprowadzic plusa do elektrozaworu w pompie moze to cos da.
kloszard
 

Post numer:#12  Postprzez jakubmw » 27 gru 2012, o 17:02

nie szukaj elektryki bo na plaku powinien chodzic bez zadnej elektryki to sproboj samostart tylko ostroznie z dawkowaniem
jakubmw
Student
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 15:17
Lokalizacja: kalisz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#13  Postprzez Pawian » 27 gru 2012, o 17:05

Kręci kręci i nie odpala?
Dobra a jak odpalasz?
powinno być tak:
przekrecasz kluczyk i zaświeca się kontrolka od grzania świec, potem jest puste miejsce i następna kontrolka pomarańczowa od wtryskiwaczy. Gaśnie kontrolka świec, zapala się w pustym miejscu zielona kontrolka ze strzałeczką na okragło, gaśnie kontrolka od wtryskiwaczy i auto powinno odpalić w sekundę bez zbędnego kręcenia.

Ja mam takie jaja że nieraz kontrolka od wtrysków pali się słabym światłem i nawet jak zgaśnie to auto nie odpala. Problemem podobno jest uciekająca masa i moze nie łączyć pod sterownikiem świec. By the way, zmieniłeś lub sprawdzałeś bezpiecznik od świec? na podszybiu od strony pasażera prostokątne pudełko. jak otworzysz jest płaska blaszka. Mi raz wywaliło po zmianie świec jak gdzieś przypadkowo kabel od świec przytknąłem. Sprawdź to.

Generalnie mam wiele przebojów ze swoim ropniakiem więc może dojdziemy z Twoim do ładu :)
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 16:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez kloszard » 27 gru 2012, o 19:15

no sprawdzalem ten sterownik od swiec i jest OK dałem na pompe kabel plusowy na elektrozawor z akumulatora i jest znacznie lepiej prawie gada.. bo jak sprawdzam probowka nie swieci. moje najgorsze objawy to zatarta pompa lecz nie jest to bardzo mozliwe bo auto normalnie jezdzilo i dzialalo. nie pokoi mnie takze ze paliwo z wtryskow nie leci jak poluzowalem eh.. szkoda mi sie rozstac ztym autem lecz w mojej lokalizacji nie ma zacnego dieslaża
kloszard
 

Post numer:#15  Postprzez moher » 27 gru 2012, o 20:29

przy wymianie filtra paliwa zalałeś go ropą??
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron