zabafilip napisał(a):Nikt nie miał do czynienia z naprawami blacharskimi w E30?
Ja mam do czynienia z nie oryginalnym błotnikiem (firmy nei znam, ale poszukaj najtańszej , to będziesz wiedział- samochód robił "znajomy" jeszcze jak był ojca) i mogę powiedzieć tyle, teraz bedę robił pas tylni i kupiłem nowy oryginalny w ASO. Na zamienniku błotnika po niecałych 2 latach jest na nim rdza przy nadkolach i od wewnętrzej strony. Poza tym jest różnica w wykonaniu szczegółów typu wyprofilowanie detali montażowych (np reparaturka błotnika tył do coupe nie pasuje do coupe, od kombi jest idealna itp). Ogólem rzecz biorąc błotnik teraz podmaluję, a na następny rok szukam używanego, wypiaskuję, zabezpieczęod wewnątrz trylionem sposobów, ale nowego zamiennika nie kupię, poneiważ to niestety shit jest. No i najważniejsze, zamienniki, które posiadam są z innej i cieńszej blachy jak oryginały