[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m technic II - monta?

Wszystko na temat napraw blacharskich, lakierowania i zabezpieczeń antykorozyjnych oraz wszystkie sprawy związane z tapicerką.
  • Reklama

m technic II - montaż

Post numer:#1  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 16:08

Szybkie pytanie.. Jak montowany jest ori m technic 2? to wchodzi na standardowe otwory od listw i progów czy auta były jakoś inaczej przygotowywane pod m technica? I jak jest montowana ta przednia dokładka pod zderzak? to nachodzi na ten standardowy dolny pas czy jak? ; o
DiVeR
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Adrian900rr » 3 lip 2011, o 16:25

daj maila wysle Ci intsrukcje montazu z obrazkami
Adrian900rr
Uczeń
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 22:08
Lokalizacja: West Side
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 16:33

DiVeR
 

Post numer:#4  Postprzez Adrian900rr » 3 lip 2011, o 18:20

wyslane :)
Adrian900rr
Uczeń
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 22:08
Lokalizacja: West Side
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 18:31

dzięki wielkie już dostałem. Ale dla pewności.. z tego co widzę po obrazkach m technic wchodzi na ori otwory, kwestia teraz w plastikach montażowych tak? no i dalej jak tą dokładke pod zderzak się montuje? Sraczke mam bo licytuje m technica i tak się zacząłem zastanawiać czy mi to podejdzie pod touringa na pełnych olistwowaniu ;p
DiVeR
 

Post numer:#6  Postprzez kuerone » 3 lip 2011, o 18:56

Nie wiem czy to widziałeś, ale myślę że bazując na tej instrukcji dostarczonej przez Adrian900rr, oraz na tych obrazkach, możesz łatwo dojść do sposobu montażu mtII.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyżej masz sam obrazek, a tu masz już go razem z opisem wszystkich spinek itp...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... technic-2/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... m_technic/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... m_technic/
kuerone
Profesor
 
Posty: 1639
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 19:13

super dzięki teraz to już sobie poradze :D jeszcze mi dla pewności powiedzcie czy dokładka pod przedni zderzak normalnie nachodzi na ori pas dolny pod zderzakiem?
DiVeR
 

Post numer:#8  Postprzez Adrian900rr » 3 lip 2011, o 20:00

Dokladka jest mocowana do zderzaka od gory , wchodzi w takie biale spinko zatraski , po bokach kolo kól do pasa przedniego , i od dolu w miejsach gdzie w oryginale masz ta cienka listwe . Nic nie trzeba przerabiac , tylko spinki dokupic ;

Pamietej tez ze belka zderzaka tyl jest inna , nie bedzie mial juz ucha do holowania pod zderzakiem , tylko wkrecane ucho tak jak z przodu
Adrian900rr
Uczeń
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 maja 2010, o 22:08
Lokalizacja: West Side
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#9  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 20:21

idzie to przerobic? ; o
DiVeR
 

Post numer:#10  Postprzez jackx-36 » 3 lip 2011, o 22:23

Adrian900rr napisał(a):Pamietej tez ze belka zderzaka tyl jest inna , nie bedzie mial juz ucha do holowania pod zderzakiem , tylko wkrecane ucho tak jak z przodu

raczej bzdura, zdejmuje sie zaślepkę i jest dostep do ucha holowniczego

Adrian900rr napisał(a):Dokladka jest mocowana do zderzaka od gory

dokładka mocowana jest owszem na spinki ale do pasa przedniego a nie do zderzaka , jest specjalny szablon ( dostępny w ASO ) do wywiercenia otworów w pasie czołowym
to samo tyczy sie nakładek progowych , tez jest szablon który umożliwia precyzyjne wywiercenie otworów w progu . co nie znaczy ze nie mozna dac sobie rady z wywierceniem otworów bez tych szablonów
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#11  Postprzez kris » 3 lip 2011, o 22:56

Nie wiem czy akurat wiercenie to dobry pomysł, ale każdy robi jak uważa. Chyba, że ma ktoś sposób jak wyciągnąć potem te wióry z progów
kris
 

Post numer:#12  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 23:02

to jak to najlepiej zamontować? Albo inaczej.. co musze zrobić/kupić(ewentualne koszta) żeby zamontować m technic do touringa
DiVeR
 

Post numer:#13  Postprzez jackx-36 » 3 lip 2011, o 23:16

kris napisał(a):Nie wiem czy akurat wiercenie to dobry pomysł

tak było zakładane w każdym ASO i żaden inż. technologiczny jakos sie nie przejmował wiórami
DiVeR napisał(a):co musze zrobić/kupić(ewentualne koszta) żeby zamontować m technic do touringa

kupic komplet spinek w ASO koszt ok 200zł
Ostatnio edytowano 3 lip 2011, o 23:19 przez jackx-36, łącznie edytowano 1 raz
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#14  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 23:18

komplet spinek + wiercenie rozumiem tak?
DiVeR
 

Post numer:#15  Postprzez jackx-36 » 3 lip 2011, o 23:20

DiVeR napisał(a):komplet spinek + wiercenie rozumiem tak?

tak przewiduje proces technologiczny i instrukcja montażu
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Blacharstwo & Tapicerstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama