[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m technic II - monta?

Wszystko na temat napraw blacharskich, lakierowania i zabezpieczeń antykorozyjnych oraz wszystkie sprawy związane z tapicerką.
  • Reklama

Post numer:#46  Postprzez THCulture » 4 sty 2013, o 18:34

Zderzak przód z dokładką i tył tak, lecz progi i listwy drzwiowe są krótsze w coupe od tych w cabrio.
THCulture
Inżynier
 
Posty: 696
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 01:11
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#47  Postprzez The Polak » 4 sty 2013, o 20:35

A ja mam za to pytanie trochę z innej beczki. Czy mtechnic tył był inny dla r4 i r6? Czy wszystkie były z szeroką dziurą na dwururke? Bo wydaje mi się, że słabo będzie wyglądać szeroka dziura z jedną rurą.
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#48  Postprzez THCulture » 4 sty 2013, o 20:47

Nie wszystkie były z szeroką dziurą. Tak mi się kojarzy coś, że kolega Janek miał M Techa z małą dziurką :P

http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=5631&postdays=0&postorder=asc&start=210
THCulture
Inżynier
 
Posty: 696
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 01:11
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#49  Postprzez AdamKor » 4 sty 2013, o 21:02

Oczywiście, że były inne plastiki pod tylny zderzak.
AdamKor
Stażysta
 
Posty: 590
Dołączył(a): 25 lis 2009, o 17:48
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: 316i
Nadwozie: -------
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#50  Postprzez marcinek_89 » 4 sty 2013, o 22:26

Wersje z 4 cylindrami miały węższy otwór na końcówkę wydechu ;)

Tutaj dowód ;)

http://otomoto.pl/bmw-318-is-coupe-m-te ... 03911.html
marcinek_89
Student
 
Posty: 133
Dołączył(a): 27 sty 2010, o 22:16
Lokalizacja: ok. Mińsk Mazowiecki
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#51  Postprzez The Polak » 4 sty 2013, o 23:19

Oto mi właśnie chodziło. Ostatnio o tym myślałem i wszystkie zdjęcia jakie spojrzałem to akurat miałem pecha, że były od r6. :mrgreen:

Dzięki Panowie. :cool2:
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#52  Postprzez Makaveli » 28 maja 2013, o 23:31

Witam przeleciałem temat kilka razy i jest coś opisane ale też nie wszystko, czy ma ktoś opis jak i gdzie wiercić bez szablonów ? I jak najlepiej wykonać drobne naprawy pakietu. Czy pozostaje tylko kupienie szablonów z ASO ? jak to porządnie spasować na co zwrócić uwagę ? Z góry dzięki i pozdrawiam :cool2:
E30 Meeitng Poland 1.1
https://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=195&t=51856&sid=dda66b91255e7220756b9ec8b43ac576
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2893
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#53  Postprzez Jasmen » 29 maja 2013, o 11:10

Tu masz dosyć dokładnie rozrysowane: http://foro.bme30.org/viewtopic.php?f=2 ... II+montaje :cool2:
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#54  Postprzez Makaveli » 30 maja 2013, o 17:08

Dzięki jestem twoim dłużnikiem ale zrobię chyba foto relacje i zrobię coś podobnego u nas he he :oops:
E30 Meeitng Poland 1.1
https://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=195&t=51856&sid=dda66b91255e7220756b9ec8b43ac576
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2893
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#55  Postprzez paulwit_e30_318is » 31 maja 2013, o 13:02

Jasmen, opis montażu MTecha na tym forum jest dość dokładny, ale szczerze mówiąc montowałem już CZTERY M-Pakiety w E30 i bez szablonów nie wyobrażam sobie innego sposobu dokładnego wywiercenia otworów montażowych. Szablony są dostępne w ASO - nie są to tanie rzeczy (jak wszystko co ma jakikolwiek związek z literką ///M ;D ). Szablon pod dolne mocowanie zderzaka tylnego można sobie darować - można nawiercić dwa otwory pod wspornik mocujący zderzak od dołu śrubą krzyżakową przykładając ten wspornik do dolnej części błotnika tylnego.
///M Der stärkste Buchstabe der Welt
paulwit_e30_318is
Student
 
Posty: 139
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 10:25
Lokalizacja: POZnan*
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#56  Postprzez miki2910 » 1 cze 2013, o 09:57

paulwit_e30_318is napisał(a):Jasmen, opis montażu MTecha na tym forum jest dość dokładny, ale szczerze mówiąc montowałem już CZTERY M-Pakiety w E30 i bez szablonów nie wyobrażam sobie innego sposobu dokładnego wywiercenia otworów montażowych. Szablony są dostępne w ASO - nie są to tanie rzeczy (jak wszystko co ma jakikolwiek związek z literką ///M ;D ). Szablon pod dolne mocowanie zderzaka tylnego można sobie darować - można nawiercić dwa otwory pod wspornik mocujący zderzak od dołu śrubą krzyżakową przykładając ten wspornik do dolnej części błotnika tylnego.


Paweł masz racje!!wiem coś o tym bo jestem po takim zabiegu i bez szablonu ciężko by było!!!!
miki2910
Student
 
Posty: 126
Dołączył(a): 4 wrz 2012, o 23:19
Lokalizacja: POZNAN/INOWROCŁAW
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#57  Postprzez grzybek88 » 23 lip 2013, o 22:59

Czy ślizgi zderzaka tylnego (te przykręcane do karoserii) w MT II są inne niż ori ze zwykłego zderzaka?.
grzybek88
Uczeń
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#58  Postprzez Makaveli » 23 lip 2013, o 23:26

z tego co ja zauważyłem, że nie :roll: A mam obydwa :D
E30 Meeitng Poland 1.1
https://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=195&t=51856&sid=dda66b91255e7220756b9ec8b43ac576
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2893
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#59  Postprzez grzybek88 » 24 lip 2013, o 08:36

Pytam, ponieważ nie bardzo zderzak m-technikowy przylega do karoserii. Same rogi zderzak dosyć mocno odstają i szukam przyczyny czemu tak się dzieje.
grzybek88
Uczeń
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 21:32
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#60  Postprzez Cichy » 24 lip 2013, o 19:11

grzybek88, w e30 tak już jest..
Impossible is nothing
Cichy
Uczeń
 
Posty: 49
Dołączył(a): 19 lis 2011, o 18:38
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: H26
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Blacharstwo & Tapicerstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

  • Reklama

cron