Post numer:#26 przez Pacher » 4 lip 2011, o 15:22
Ale piane bijecie:
1. kupowałem w maju spinki w ASO, bo brakowało mi ok połowy- zapłaciłem 450zł, więc myślę że za kpl trzeba wydać wraz z foliami ochronnymi z 1000zł.
2. w MT2 tak samo jak w normalnych E30 były przednie pasy z dwoma wlotami jak i z jednym, w zależności czy była klima czy nie. Jak jest jeden wlot to ori pod dokładką jest naklejona czarna folia zakrywająca kolor nadwozia i chroniąca lakier przed wypiaskowaniem (wieczorem wkleję fotę).
3. otwory, jak chcesz mieć ori to wiercisz w pasie przednim do spinek do góry i na bokach do takich wsówek ze śrubką i plastikową nakrętką. Następnie na rantach błotnika przedniego i tylnego, dodatkowo na progi na błotniku przednim i wzdłuż progu, oraz pod autem na kantach z tyłu do zamocowania zderzaka tylnego.
4. mało kto wie ale do zamontowania MT2 potrzebne są jeszcze takie plastikowe tulejki jak w błotnikach przednich do listew bocznych- brakuje ich w drzwiach i po jednym w błotniku tylnym (mówię o coupe), zamówione miałem z Centrali po 1,40zł, bo w ASO Smorawiński-Poznań krzyczą już nową cenę 16zł/szt (plasticzek 1 na 1cm).
Wiadomości są gorące, bo właśnie sam montuję MT2.
Jak pomogłem, wiesz co kliknąć. Pzdr