[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m technic II - monta?

Wszystko na temat napraw blacharskich, lakierowania i zabezpieczeń antykorozyjnych oraz wszystkie sprawy związane z tapicerką.
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez kris » 3 lip 2011, o 23:21

jackx-36 napisał(a):
kris napisał(a):Nie wiem czy akurat wiercenie to dobry pomysł

tak było zakładane w każdym ASO , chyba ze znasz sposób ze by założyć np. przednią dokładkę bez wiercenia


O przednią dokładkę to się raczej nie martwię, bo tam wióry nigdzie nie wpadną, a poza tym wywiercone otwory można dobrze zabezpieczyć z obu stron. Problem jest jedynie z progiem, bo nawet wiercenie z odkurzaczem niewiele pomoże - wióry wpadną do środka.
kris
 

Reklama

Post numer:#17  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 23:22

ale jak mam już otwory w progach po listwach progowych to pod m technica jeszcze są jakieś dodatkowe czy mówicie o tych otworach przy nadkolach?
DiVeR
 

Post numer:#18  Postprzez kris » 3 lip 2011, o 23:31

Aaaaw touringu to chyba nawet te otwory będą pasować, nie wiem.

A swoją drogą, co trzeba zrobić w przypadku gdy nie mamy klimy i w przednim pasie mamy tylko 1 otwór (ten centralny podłużny)? Ori przy mt2 były chyba 2 otwory..?

http://www.bodykit.com.tr/images/haberler/Resim-38.jpg

Wygląda trochę nie teges...

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
kris
 

Post numer:#19  Postprzez DiVeR » 3 lip 2011, o 23:46

właśnie ja mam jeden ten pasek tylko na chłodnice oleju ; o licytuje m technica za gruba kasę i zaczynam mieć wątpliwości czy to dobry pomysł :Pkurde, że 1 właściciel wziął wyposażenie m technica typu kierownica,lusterko, wloty na tarcze hamulcowe a pajac nie wzął MT2 ;p

A na poważnie to co proponujecie zrobić z tym drugim wlotem? bo ori ma jeden ten pasek pod rejestracją na chłodnice oleju(jeśli się myle to poprawcie:P) a MT2 ma podwójny ten wlot, ale w takim razie jak wyglądał pas przedni pod zderzakiem w ori MT2?
DiVeR
 

Post numer:#20  Postprzez kris » 3 lip 2011, o 23:53

Też mam m-pakieta, tyle, że póki co w piwnicy ;-). Nie wiem jaki jest ten otwór (ten jeden ma przetłoczenia na mocowania w pasie), ale kumpel ma 325 na wypasie, więc kiedyś podjadę i porobię foty co i jak jest wycięte
kris
 

Post numer:#21  Postprzez DiVeR » 4 lip 2011, o 00:01

przydało by się bo jutro sie aukcja kończy i jeśli wygram to się zacznie kombinowanie jak to założyć:P
DiVeR
 

Post numer:#22  Postprzez mck » 4 lip 2011, o 00:46

Zawsze możesz poszukać pasa przedniego od auta z klimą albo 324td. tam były w oryginale dwa otwory/wloty na środku
Obrazek
mck
Inżynier
 
Posty: 842
Dołączył(a): 10 paź 2008, o 23:29
Lokalizacja: z nienacka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#23  Postprzez DiVeR » 4 lip 2011, o 07:36

ale wypierniczać teraz pas przedni.. to chyba tylko cięcie wchodzi w gre bo wątpie, żeby to było rozkręcane? ;/ nieee no wymiana odpada ja pół roku temu odebrałem auto d blacharza i lakiernika ;p
DiVeR
 

Post numer:#24  Postprzez kamilja » 4 lip 2011, o 09:03

DiVeR napisał(a):ale wypierniczać teraz pas przedni.. to chyba tylko cięcie wchodzi w gre bo wątpie, żeby to było rozkręcane? ;/ nieee no wymiana odpada ja pół roku temu odebrałem auto d blacharza i lakiernika ;p


Ten konkretnie element pasa przedniego jest odkręcany...bez problemu możesz go wymieniać :cool2:
kamilja
Student
 
Posty: 108
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 15:11
Lokalizacja: OP
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#25  Postprzez DiVeR » 4 lip 2011, o 14:24

to chyba nie będzie tak zle jak myślałem... zreszta dam znać czy w ogóle wygrałem licytacje dzisiaj:P
DiVeR
 

Post numer:#26  Postprzez Pacher » 4 lip 2011, o 15:22

Ale piane bijecie:
1. kupowałem w maju spinki w ASO, bo brakowało mi ok połowy- zapłaciłem 450zł, więc myślę że za kpl trzeba wydać wraz z foliami ochronnymi z 1000zł.
2. w MT2 tak samo jak w normalnych E30 były przednie pasy z dwoma wlotami jak i z jednym, w zależności czy była klima czy nie. Jak jest jeden wlot to ori pod dokładką jest naklejona czarna folia zakrywająca kolor nadwozia i chroniąca lakier przed wypiaskowaniem (wieczorem wkleję fotę).
3. otwory, jak chcesz mieć ori to wiercisz w pasie przednim do spinek do góry i na bokach do takich wsówek ze śrubką i plastikową nakrętką. Następnie na rantach błotnika przedniego i tylnego, dodatkowo na progi na błotniku przednim i wzdłuż progu, oraz pod autem na kantach z tyłu do zamocowania zderzaka tylnego.
4. mało kto wie ale do zamontowania MT2 potrzebne są jeszcze takie plastikowe tulejki jak w błotnikach przednich do listew bocznych- brakuje ich w drzwiach i po jednym w błotniku tylnym (mówię o coupe), zamówione miałem z Centrali po 1,40zł, bo w ASO Smorawiński-Poznań krzyczą już nową cenę 16zł/szt (plasticzek 1 na 1cm).
Wiadomości są gorące, bo właśnie sam montuję MT2.
Jak pomogłem, wiesz co kliknąć. Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#27  Postprzez DiVeR » 5 lip 2011, o 22:12

Tak kliknołem :P

Czyli szczerze teraz i kawa na ławe, zamontować m technic 2 do zwykłej e30 to koszt m technica(ponad 2000 zł ?) + same spinki, plasticzki to minimum z 500 zł plus wiercenie i nie jest to zabawa typu plug & play. Bo z tego co widzę w prospektach i ilości spinek, kołków itd to tego jest od cholery
DiVeR
 

Post numer:#28  Postprzez Pacher » 5 lip 2011, o 22:59

Hey, sorki za fotkę- wkleję jutro, bo z blacharką jestem trochę zalatany, ale do rzeczy: spinek jest ze 100szt, biorąc pod uwagę dzisiejsze ceny w ASO, lepiej żeby w komplecie było jak najwięcej... no i jeszcze tunele do chłodzenia tarcz (w MT2 są dłuższe). Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#29  Postprzez DiVeR » 6 lip 2011, o 11:16

tunele do chłodzenia tarcz mam fabrycznie ;p
DiVeR
 

Post numer:#30  Postprzez Pacher » 6 lip 2011, o 21:38

Właśnie ci tłumaczę, że te fabryczne są za krótkie, bo w MT 2 tunele przechodzą przez przedni pas aż do dokładki.
Tu masz zdjęcie pasa z tą naklejką, tylko zaznaczyłem ci białą ramką bo czarna naklejka i lakier czarny metalik pzdr.
Obrazek
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Blacharstwo & Tapicerstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama