Wybaczcie za mały odkop, ale temat nie wyczerpał w 100% problemu jaki czeka mnie za kilka dni, a zależałoby mi żeby zrobić to raz a porządnie.
Otóż mam u siebie (standardowo) dwie dziurki w skrajnych narożnikach podłogi z przodu. Chciałbym to wyciąć i wspawać nowe elementy blachy (oczywiście NIE na zakładkę).
Problem pojawia się w kwestii jak to poprawnie zabezpieczyć żeby był spokój na jakiś dłuższy czas (wiadomo, że kiedyś to i tak wyjdzie - taki mamy klimat
)
Próbowałem się do edukować najlepiej jak mogłem i na podstawie wszelkich informacji mam kilka wariantów.
Każdy z wariantów zakłada zabezpieczenie w szczególności miejsc, które będą spawa + ew. pierdoły, które znajdę i ogólne nałożenie baranka na większą część podwozia.
WARIANT I:
Od spodu:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
DINITROL RC 900
PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL PROTECT 360 lub PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL SPECTRAL 385
Baranek SIKA SIKAGARD - 6440
Od środka:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL PROTECT 360 lub PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL SPECTRAL 385
WARIANT II:
Od spodu:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL PROTECT 360 lub PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL SPECTRAL 385
PODKŁAD AKRYLOWY NOVOL 1L PROTECT 320 lub PODKŁAD AKRYLOWY NOVOL SPECTRAL 325
Baranek SIKA SIKAGARD - 6440
Od środka:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL PROTECT 360 lub PODKŁAD EPOKSYDOWY NOVOL SPECTRAL 385
WARIANT III:
Od spodu:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
Hammerite
Baranek SIKA SIKAGARD - 6440
Od środka:
Masa uszczelniająca na spawy WURTH Dichtfix
Hammerite