Dostałem taką odpowiedź, pozwolę sobie zacytować:
w ETK jest widoczna zmiana numeru części
być może pociągnęła za sobą zmianę ilości otworów
tego nie umiem powiedzieć, ponieważ ETK takich parametrów części nie podaje
aktualny numer części dla VIN-u EA05467 to
41 35 1 968 489 / 41 35 1 968 490
poprzednie numery (zastąpione przez powyższe) to 41 35 1 953 031 / 41 35 1 953 032
Błotnik kupiony w aso, poprzednie miałem na 7 otworów[ zamiennik], prawy org mam na 6 i to fabryczny 25letni błotnik.
Czyżby zmiana numerów wiązała się ze sprzedażą niby oryginałów-zamienników ?!
Na fartuchu faktycznie są wolne otwory [po jednym na stronę] pytanie po co i dlaczego fabrycznie nie było tak
Najgorszy jest fakt że błotnik przyszedł lekko podgięty i opiera się o podszybie- TAK JAK ZAMIENNIK- jednak na tym widać przegięcie przy krawędzi.
Boże, myślałem że jeżeli odżałuję i kupie coś nowego z aso to nie będę musiał kombinować ze spasowaniem itp
-- 23 lip 2015, o 14:07 --
qbacki, to chyba jakiś klej. Sądziłem że to jakaś konserwacja, jednak nie przypomina żadnej którą znam i za łatwo schodzi. Tak czy siak błotnik do konserwacji od zera, ale póki co chcę ustalić czemu jest te 7 otworów...
Jeszcze jdna prośba- ktoś kto ma oryginalny lewy błotnik- proszę o zdjęcia/wymiar ile cm od krawędzi kończy się linia przetłoczenia