[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Kompleksowa renowacja e30 - wart sciagac lakier?

Wszystko na temat napraw blacharskich, lakierowania i zabezpieczeń antykorozyjnych oraz wszystkie sprawy związane z tapicerką.
  • Reklama

Kompleksowa renowacja e30 - wart sciagac lakier?

Post numer:#1  Postprzez fredi » 4 sty 2021, o 10:52

Cześć
Chcę sobie zbudować zabawkę. E30 jako baza, planuję wszystko wydrzeć do zera i odbudować auto najlepiej jak potrafię, jakościowo. Podpowiedzcie proszę jak lepiej podejść do wyboru bazy i do tematu blacharki. Kupno jak najzdrowszej budy - to jasne. Ale jak podejść do tematu starego lakieru i piaskowania/sodowania/sciagania lakieru przez szlifowanie z całej karoserii, jeśli i tak zakładam że całe auto będę malował?

1) szukać dowolnej sztuki, która jest zdrowa? Jest trochę aut wyglądających na zdrowe, ale malowanych wcześniej i wydaje mi się, że w takim przypadku warto będzie całą budę oczyscic z lakieru do zera. Żeby się pozbyć tych wszystkich warstw lakieru, oraz zobaczyć co tam tak naprawdę siedzi pod spodem. W takim starym aucie, które ktoś już robił, nigdy nie wiadomo co jest na dnie, czy wcześniej ktoś nie przymalował syfu itd.

2) a moze bezpieczniej jest znaleźć auto z ori lakierem - czy w takim przypadku można odpuścić szlifowanie całości, tam gdzie lakier zdrowy, oryginalny, zostawić i przymalować a naprawiać tylko to co tego wymaga?

Co myślicie?
fredi
Uczeń
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 sty 2021, o 02:39
Moje BMW: F15
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Re: Kompleksowa renowacja e30 - wart sciagac lakier?

Post numer:#2  Postprzez Pacher » 11 lut 2021, o 21:25

Jak zaczniesz go robić to miejsc, gdzie będziesz musiał coś polakierować będzie tyle że prościej będzie zrobić całość, no chyba że lubisz krowy łaciate, bo nikt Ci nie dobierze tak lakieru żeby nie było różnicy. Piaskowanie sobie odpuść bo piach wlezie Ci wszędzie i nie jesteś go w stanie usunąć dobrze a on pomiędzy blachami zrobi Ci sieczkę jak samoczynny papier ścierny, ta druga metoda jest mało popularna więc bardzo droga. Mi lakiernik usunął całą farbę w bardzo prosty sposób- chemicznie ale pewnie dlatego że mu się nie chciało szlifować- ja sam wolałbym szlifowanie do ori podkładu a tylko tam gdzie potrzeba do zera i zabezpieczenia na to.
Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Blacharstwo & Tapicerstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

  • Reklama