[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Problem z radiem

Wszystko co jest zwiazane z audio, nawigacją GPS'em, CB, TV itp.
  • Reklama

Problem z radiem

Post numer:#1  Postprzez helcia86 » 24 sie 2010, o 14:46

Witam mam problem z radiem :twisted: . Jak podłączam kostkę do radia to gaśnie mi dioda od alarmu a radio wogóle nie chce się załączyć. Radio mam sprawne ponieważ podłączałem do innego samochodu. PROSZĘ O POMOC :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
helcia86
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Yaninnya » 31 sie 2010, o 22:22

Napisz coś więcej: jaki alarm, przez kogo zakładany, jaka kostka, czy wiązka radia jest oryginalna, itp. Nie do końca rozumiem, dlaczego dioda alarmu świeci sie , kiedy alarm jest nieuzbrojony (bo nie sądze, że podłączasz radio przy uzbrojonym alarmie). Moje pierwsze podejżenie pada na wadliwie zamontowany nieoryginalny alarm, który po podłączeniu radia masuje diodę. Ale bez większej ilości danych, są to jedynie moje luźne przypuszczenia.
Jan
Yaninnya
Student
 
Posty: 151
Dołączył(a): 16 sie 2009, o 10:59
Lokalizacja: St. Brelade, Jersey
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez helcia86 » 3 wrz 2010, o 15:12

alarm już był założony jak go kupiłem, a ta dioda to nie wiem czy od alarmu, przy zamkniętych drzwiach dioda miga a jak silnik pracuje to dioda nie świeci. Kotka jest chyba oryginalna. Zauważyłem też że licznik zacina się, zegar też się zacina. Jak podłączyłem radio to wogóle zegar, licznik, dioda nie działała. Czyżby zwarcie gdzieś na kablach ??? Ja jestem z tego zielony.
Chciałem jeszcze dodać że jak są normalne obroty to światła, licznik trochę przygasają, a jak trochę przy gazuję to świecą. Autkiem coś mi się dzieje więc proszę o pomoc :/ :mad2:
helcia86
 

Post numer:#4  Postprzez Yaninnya » 8 wrz 2010, o 21:38

Troszkę chaotyczny jest Twój post, ale nie przejmuj się, damy radę. :cool2: Sprawdź na początku kilka rzeczy:
1. Czy jak uzbrajasz i rozbrajasz alarm pilotem, to dioda mruga jakoś inaczej, czy cały czas jednostajnie, miarowo?
2. Jak wysuniesz radio i odłączysz od niego wiązkę, to czy przewody elektryczne, które z niej wychodzą są gdzieś dalej łączone/sztukowane, czy idą one do następnej dużej kostki, połączonej z wiązką samochodu?
3. Co rozumiesz pod pojęciem "licznik"? Czy jest to prędkościomierz, licznik kilometrów, czy po prostu cały zestaw wskaźników?
4. Czy jak radio jest odłączone, to "zegar, licznik, dioda" (sprecyzuj proszę zegar - czy jest to zegar czasowy obok radia) działają normalnie?
5. Czy dobrze rozumiem, że "normalne obroty" to obroty biegu jałowego - zwane potocznie "wolnymi obrotami"?
Jan
Yaninnya
Student
 
Posty: 151
Dołączył(a): 16 sie 2009, o 10:59
Lokalizacja: St. Brelade, Jersey
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Car Audio & GPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama