Troszkę chaotyczny jest Twój post, ale nie przejmuj się, damy radę.
Sprawdź na początku kilka rzeczy:
1. Czy jak uzbrajasz i rozbrajasz alarm pilotem, to dioda mruga jakoś inaczej, czy cały czas jednostajnie, miarowo?
2. Jak wysuniesz radio i odłączysz od niego wiązkę, to czy przewody elektryczne, które z niej wychodzą są gdzieś dalej łączone/sztukowane, czy idą one do następnej dużej kostki, połączonej z wiązką samochodu?
3. Co rozumiesz pod pojęciem "licznik"? Czy jest to prędkościomierz, licznik kilometrów, czy po prostu cały zestaw wskaźników?
4. Czy jak radio jest odłączone, to "zegar, licznik, dioda" (sprecyzuj proszę zegar - czy jest to zegar czasowy obok radia) działają normalnie?
5. Czy dobrze rozumiem, że "normalne obroty" to obroty biegu jałowego - zwane potocznie "wolnymi obrotami"?
Jan