[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Gaz, PB problemy M40B18

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Gaz, PB problemy M40B18

Post numer:#1  Postprzez lolejko » 27 maja 2010, o 23:31

opisze w skrócie co się dzieje i do czzego doszedłem.
Instalacja gazowa w tracie działaniamiała z początku straszne problemy. NIe mogłem dojśc o co biega. Po czasie odłączyłem bezpiecznik nr 10 od pomki paliwa i Gaz zaczął normalnie chodzić. Wniosek nie działa LPG gdy jest Pb na chodzie i na odwrót.
Rura ta do puszki powietrza jest odwrócona i na dodatek taśmą poobkleja by LPG jakoś chodziło. Dziurka jest średnicy jakieś 30mm. Uważam że to zdecydowanie za mało i coś mi tu nie pasuje. LPG ma spalanie od 15do17litrów.
Pb działało normalnie i nagle coś jej odbiło i nie chce wogóle zapalić na Pb. Oczywiście odłączony Gaz na elektrozaworze o i tak by nie zapaliła. Dodatkowo podczas krencenia rozrusznikiem pod kolektorem jest wężyk do listwy wtryskowej i cieknie z niego benzyna. Jest już skręcony na dwie dodatkowe opaski. Ciśnienie takie się robi, ze nie ma siły i wywala nim beznyne. Wnioskuje, ze nie idzie paliwo na wtryski i się zatrzymuje.
Powiedzcie mi o co biega? Czy to sterownik LPG robi takie jaja?
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez tigre0070 » 27 maja 2010, o 23:37

może wtryski się na przykład zapiekły...
tigre0070
 

Post numer:#3  Postprzez lolejko » 28 maja 2010, o 14:12

może wtryski się na przykład zapiekły...

Wszystkie na raz i tak nagle?
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: Gaz, PB problemy M40B18

Post numer:#4  Postprzez pk999 » 28 maja 2010, o 16:28

lolejko napisał(a):... Ciśnienie takie się robi, ze nie ma siły i wywala nim beznyne. Wnioskuje, ze nie idzie paliwo na wtryski i się zatrzymuje.
Powiedzcie mi o co biega? Czy to sterownik LPG robi takie jaja?

jakby się gazior nie zawziął to węża od benzyny nie popsuje.
1. sprawdzić drożność zasilania listwy benzyną
2. sprawdzić drożność przelewu
pk999
 

Post numer:#5  Postprzez lolejko » 29 maja 2010, o 00:35

jakby się gazior nie zawziął to węża od benzyny nie popsuje.

Nie wiem jak jest sterowana Pb podczas pracy na LPG, ale widzę jakieś przewody podłączone pod wiązkę wtryskiwaczy. Podejżewam, że podczas pracy na LPG wtryski sa odłączane.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Nie mam już pojęcia o co biega.
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez lewicki » 8 cze 2010, o 14:05

no to ja Ci wytłumaczę :) pompka PB chodzi cały czas żeby listwa miała chłodzenie. zasilanie PB gdy silnik chodzi na LPG jest odłączane przekaźnikiem poprzez odcięcie prądu w listwie wtryskowej. jeśli
lolejko napisał(a):odłączyłem bezpiecznik nr 10 od pompki paliwa i Gaz zaczął normalnie chodzić
to znaczy że tenże przekaźnik nie odcina listwy.

mikser - urządzenie mieszające lpg z powietrzem zasysanym. musi zmniejszać średnicę układu dolotowego żeby powstało podciśnienie coby LPG trafiło do kolektora (nie ma właściwego podciśnienia = gaz strzela). na ogół jest przy puszce filtra powietrza lub rurze dolotowej.

co do miksera, wąż idący do niego musi być szczelny, zakładam że masz na nim taką śrubkę do regulacji (przykręć ją to będzie mniej palił i miał mniej mocy).


co do PB która się leje z listwy, tam jest naprawdę bardzo duże ciśnienie i to musi być solidnie złączone. Prawdopodobnie masz zbyt małe ciśnienie na listwie i być może dla tego nie chce działać na PB.

żeby sprawdzić czy wtryski działają, wyjmij listwę z wtryskami, połóż na 4 małych słoiczkach i próbuj odpalić na PB, po około 20 sekundach kręcenia rozrusznikiem sprawdź po ile jest wachy w każdym słoiczku, będziesz wtedy wiedział czy któryś wtrysk Ci leje czy też się zapiekł.

:mrgreen:
lewicki
 

Post numer:#7  Postprzez lolejko » 8 cze 2010, o 16:48

lewicki, dużo mi wyjaśniłeś, ale jeśli możesz podpowiedz mi czemu teraz nie chce zapalić na benzynce??
Gaz odłaczam, wyjmując wyczkę od elektrozaworu. Wrzucam bezpiecznik pomki i próbuje odpalić.
Oczywiście efekt tego jest taki, że przy listwie wtryskowej wąż zaczyna cieknąć mimo, że jest dobrze wszystko poskłądane.
Wytwarza się duże ciśnienie i tam puszcza paliwko. Nawet na jeden cylinder nie zaskoczy. Tak jakby odcięte były wszystkie wtryski.
Metodę ze słoiczkami znam i się przymierzam do niej, ale coś cięzko mi się zebrać
:P
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama