[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem z gazem dosc czest strzela!!!!

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez mleszko » 15 paź 2010, o 10:12

Prawdopodobnie masz Lovato Super do 190KM. Ja kupiłem zestaw membran i zregenerowałem sobie. Koszt to 50zł na allegro. Tylko to chyba jest za słaby parownik do m30. Według producenta one miały 140kW= 190KM.

Jak nowy, to szukaj czegoś do większych mocy, m30b30 ma 200KM czyli np: LOVATO MAJOR 170kW albo BRC AT-90 ECO 140 kW albo OMVL R90/E, chyba niekiepski producent.

Polecam zakup membran i profesjonalną regulację.
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez seba316i » 15 paź 2010, o 17:17

dzis zauwazylem ze jak silnik nie jest nagrzany jeszcze to na gazie idzie jak burza nic nie przerywa problem zaczyna sie gdy juz jest w pionie i troche dlugo sie jezdzi... ale i tak parownik pojdzie do kosza predzej czy pozniej, rozmyslam tez nad BLOSem...
seba316i
 

Post numer:#18  Postprzez mleszko » 15 paź 2010, o 17:19

Warto regulować gaz przy zmianie temperatury otoczenia. Czasami jak zatankujesz inny gaz, skład mieszanki może być już inny.

Pisałeś że na PB nie trzyma ci obrotów. Jak wyregulowałeś reduktor bez stabilnych obrotów?
Zacznij od prawidłowej regulacji składu mieszanki. Najlepiej na analizatorze.
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez seba316i » 15 paź 2010, o 17:33

po zmianie przepływki trzyma... ale na gazie cały czas równiutko było.
seba316i
 

Post numer:#20  Postprzez ogare21bmw » 15 paź 2010, o 18:09

Kupuj i zakładaj BLOSA m30 na pewno odżyje
Tylko BMW E30 :) Obrazek
ogare21bmw
Student
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 17:02
Lokalizacja: GRYBÓW
Moje BMW: 325i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#21  Postprzez seba316i » 15 paź 2010, o 19:26

to to ja wiem... i na pewno pozbęde sie strzałów i innych cudów na kiju... tylko kasa... bo i wiekszy parownik wypadało by kupić, wszystko w swoim czasie :)
seba316i
 

Post numer:#22  Postprzez zwierzchu » 25 paź 2010, o 10:51

whoitsme, kolego ustaw dobrze przepływkę lub wymień a zobaczysz różnice . Zrób zdjęcie w jakiej pozycji masz przepływomierz przy nie zapalonym aucie.
STOP WARIATOM DROGOWYM
Obrazek
zwierzchu
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 cze 2007, o 13:40
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#23  Postprzez whoitsme » 30 paź 2010, o 07:45

zwierzchu napisał(a):whoitsme, kolego ustaw dobrze przepływkę lub wymień a zobaczysz różnice . Zrób zdjęcie w jakiej pozycji masz przepływomierz przy nie zapalonym aucie.
Panie zwierzchu :D przeplywomierz wymieniony !!! :D
whoitsme
 

Post numer:#24  Postprzez zwierzchu » 3 lis 2010, o 01:12

whoitsme, ale napisz że przepływomierz wymieniłeś i problemu ze strzałami gazu nie ma
STOP WARIATOM DROGOWYM
Obrazek
zwierzchu
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 cze 2007, o 13:40
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#25  Postprzez whoitsme » 9 lis 2010, o 10:42

zwierzchu napisał(a):whoitsme, ale napisz że przepływomierz wymieniłeś i problemu ze strzałami gazu nie ma



nie ze nie ma tylko strzeli ale bardzo zadko a od cezgo to zalezalo to nie wiem jeszcze slyszalem ze moga byc zawory nie ustawione i dlatego moze miec strzaly !!!
whoitsme
 

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama