[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Przerywanie na LPG sekwencja.

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Przerywanie na LPG sekwencja.

Post numer:#1  Postprzez pocisk997 » 6 paź 2010, o 19:22

Moj silnik to m42 z sekwencją BRC Fly Sequent.
Problem jest tej natury, że na benzynie wkręca się pięknie, natomiast na gazie (Shell) ma kilka lagów od biegu jałowego aż do 3000rpm, później już jest ok.
Świece zmieniałem, kabli nie, bo sa cholernie drogie i nie wiem, czy to jest ich przyczyna.

Czy może to być wina przepływki?
Czyściłem ją dziś i sprawdzałem , czy się nie przycina, ale chodzi płynnie.

Mam czesem wrażenie, że tak jakby któraś cewka gubiła napięcie, szczególnie czuć to na biegu jałowym, co kilka obrotów wału tak charakterystycznie pyrknie, jakby gubił iskrę...

Może to kwestia jakiegoś ustawienia instalki, bo gaziarza kiedyś pytałem, to mówił , że rególacja jest ok i nie da się nic wiecej i lepiej ustawić.

Dodam jeszcze , że u ojca w Lanosie jest ta sama instalka i momo wymiany kompletu świec i kabli też nigdy nie udało się pozbyc tego problemu.

Jakieś pomysły?
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez blackphantom » 6 paź 2010, o 19:28

a jak pracuje na biegu jalowym na gazie ?? jest równo??

bo może ma za bogato na niższych obrotach i sie dlawi, a na wyższych ma już normalna mieszanke i jedzie ladnie

pozdro
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
Być człowiekiem to powód do dumy lecz także do wstydu !! !! !!
blackphantom
Stażysta
 
Posty: 531
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 12:33
Lokalizacja: wuwua
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez pocisk997 » 6 paź 2010, o 19:35

Musze przyznać , że ładnie na jałowym, nawet bardzo, lepiej chyba niż na benzynie.
Coś mi tam gazownik podciagal kiedys, bo rozlaczalo mi gaz na gorze przy palowaniu.
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez blackphantom » 6 paź 2010, o 20:19

w takim razie bez podpiecia sie pod kompa to raczej wrożenie z fusów

jeżeli przelaczalo ci na wyzszych obrotach na benzyne to bardzo możliwe że reduktor ma za malą wydajnosci do tego silnika i spada cisnienie do takiej wartosci że przelacza na benzyne

ewidentnie cos jest nie tak

pozdro
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
Być człowiekiem to powód do dumy lecz także do wstydu !! !! !!
blackphantom
Stażysta
 
Posty: 531
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 12:33
Lokalizacja: wuwua
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez ZTJ » 7 paź 2010, o 13:32

blackphantom napisał(a):jeżeli przelaczalo ci na wyzszych obrotach na benzyne to bardzo możliwe że reduktor ma za malą wydajnosci do tego silnika i spada cisnienie do takiej wartosci że przelacza na benzyne


A to nie jest przypadkiem tak, że każda, bądź niemal każda sekwencja w przypadku osiągnięcia obrotów odcięcia przełącza na benzynę?
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez bmwmaniak » 7 paź 2010, o 13:33

ZTJ napisał(a):
blackphantom napisał(a):jeżeli przelaczalo ci na wyzszych obrotach na benzyne to bardzo możliwe że reduktor ma za malą wydajnosci do tego silnika i spada cisnienie do takiej wartosci że przelacza na benzyne


A to nie jest przypadkiem tak, że każda, bądź niemal każda sekwencja w przypadku osiągnięcia obrotów odcięcia przełącza na benzynę?


mi tez sie wydaje ze to normalny objaw
bmwmaniak
Magister
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 14:08
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez blackphantom » 7 paź 2010, o 13:39

panowie wszystko ustawia sie w sterowniku gazowym

jeżeli komponenty instalacji sa dobrze dobrane, a odcinka silnika na benzynie jest powiedzmy 6500 obr/min to komputerze gazowym ustawiamy 7000 i nie ma mowy o żadnym przelaczaniu

jeżeli poszczegolne graty sa źle dobrane do mocy silnika to pseudogazownicy ratuja sie róznymi opcjami
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
Być człowiekiem to powód do dumy lecz także do wstydu !! !! !!
blackphantom
Stażysta
 
Posty: 531
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 12:33
Lokalizacja: wuwua
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez ZTJ » 7 paź 2010, o 13:54

blackphantom napisał(a):jeżeli komponenty instalacji sa dobrze dobrane, a odcinka silnika na benzynie jest powiedzmy 6500 obr/min to komputerze gazowym ustawiamy 7000 i nie ma mowy o żadnym przelaczaniu


No i czytaj dokładnie co pisał w tym wątku pocisk. Wygląda na to, że mu się przełączał przy osiąganiu obrotów odcinki i gazownik właśnie podciągnął te obroty w ustawieniach sterownika.
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#9  Postprzez pocisk997 » 7 paź 2010, o 16:55

Panowie, przyczyna znaleziona. Podmieniłem dziś cewki od ziomka który też ma m42 i okazało się , że to ich wina. Któraś się wysrała, tylko pytanie która?
Jak to sprawdzić?
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez kavka » 7 paź 2010, o 18:00

Podmieniać każdą z osobna i patrzeć na prace silnika :)
Obrazek
kavka
Inżynier
 
Posty: 711
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 18:13
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 335i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#11  Postprzez kamilja » 9 paź 2010, o 08:59

pocisk997, może nie tyle cewka Ci padła tylko fajka łącząca cewkę ze świecą. Ja tak miałem. Sprawdzałem to najzwyczajniej w świecie, poodkręcałem wszystkie cewki i na swobodnie założonych odpaliłem silnik i po kolei podnosiłem cewki. Przy tej operacji zaglądałem czy jest przebicie. Na jednym z cylindrów widziałem iskrę, która przebijała do pokrywy zaworów. Więc wymieniłem tylko fajkę i wszystko bangla;D. A co do przerywania na sekwencji to miałem też taki przypadek że wtrysk gazu mi nie chodził dobrze(nowa listwa) sprawdziłem to tak, że na benzynie podnosiłem cewki i jak samochód przygasał to znaczyło że jest ok, okazało się że na wszystkich cylindrach przygasał. Powtórzyłem to więc na LPG i okazało się że na jednym z cylindrów po wyciągnięciu cewki nie zmienia się praca silnika i tu się wszystko okazało pojechałem do gazownika i pokazałem mu to wszystko i wymienił mi wtryskiwacze(na gwarancji) i problem zniknął. Powodzenia
:)

PS. ja piszę o silniku m50, ty masz m42 więc u Ciebie są kable z cewek które idą do fajki i do świecy więc je sprawdź.
kamilja
Student
 
Posty: 108
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 15:11
Lokalizacja: OP
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

  • Reklama