[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Problem z lpg

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Maniek » 24 mar 2008, o 19:26

panowie. juz pare razy sie zdarzylo ze w trasie zamarzl mi parownik.
podlonczenie bezposrednio przez nagrzewnice (z mysla o tym ze wlasnie nie bedzie zamarzal) wina jest w tym ze przewody sa gorace jak nalezy a reduktor ledwo cieply, jaka moze byc tego przyczyna...???
Maniek
 

Reklama

Post numer:#17  Postprzez styling79 » 24 mar 2008, o 20:06

Maniek mozesz miec zapchany przewod ktory idzie do parownika koles mial podobny problem i po odlaczeniu przewodow znalazl zwinieta w rulon gume .
styling79
Student
 
Posty: 215
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:37
Lokalizacja: Nowy Dwor Mazowiecki
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#18  Postprzez ubott » 24 mar 2008, o 20:26

moze byc zle odpowietrzony uklad
ew masz odwrotnie podlaczone przewody

wg mojej teorii zasilajacy przewod wodny powinien byc od dolu parownika (mimo ze wiele osob sie ze mna kloci)

pozdro
ubott
 

Post numer:#19  Postprzez Maniek » 24 mar 2008, o 20:37

no powiem tak jezeli mialbym zapchany przewod to by mi nagrzewnica nie grzala bo mam bez trojnikow.
co do podlonczenia odwrotnosci kabli to to podlanczalem tak i tak bez zmian. ]
samochod grzeje normalnie tem w normie czyli dobrze odpowietrzony. jeszcze jutro rozbiore parownik moze tam przyczyna
Maniek
 

Post numer:#20  Postprzez styling79 » 24 mar 2008, o 20:38

Zaraz , zaraz ubot ten gorny do nagrzewnicy i na dol do parownika tak ma niby byc .
styling79
Student
 
Posty: 215
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:37
Lokalizacja: Nowy Dwor Mazowiecki
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#21  Postprzez ubott » 25 mar 2008, o 00:28

patrzac logicznie to zasilanie ma byc w dolnym przewodzie tak zeby zapelnic caly parownik a gora ma byc powrot jezeli bedzie odwrotnie to plym bedzie splywal po sciance z gory na dol i nie bedzie dostatecznie grzal paronika

pozdro
ubott
 

Post numer:#22  Postprzez styling79 » 25 mar 2008, o 09:52

A czy moze byc tez tak ze jak mam podlaczone przewody do miksera tak jak wiekszosc uzotkownikow aut moze po 2-3 minutach postoju leciec zimne powietrze zamiast cieplego , jak jade jest :thu: ale jak chwile postoje juz nie jest tak milo :sni:
styling79
Student
 
Posty: 215
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:37
Lokalizacja: Nowy Dwor Mazowiecki
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#23  Postprzez apply » 25 mar 2008, o 12:05

styling79 napisał(a):jak jade jest :thu: ale jak chwile postoje juz nie jest tak milo

Na wolnych obrotach pompa wody wolniej sie kręci i jest mniejsze ciśnienie płynu w układzie. Mniejsze opory przepływu są przez parownik i tam płynie większość cieczy, więc do nagrzewnicy prawie nic nie dopływa. W czasie jazdy masz większe obroty i więcej płynu przepływa przez układ i trochę przez nagrzewnicę też przepływa. Dodatkowo, możesz mieć zapchaną nagrzewnicę, lub zawory przy niej.
Może to pomoże: http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?p=22583 ... ght=#22583
apply
Student
 
Posty: 282
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 15:25
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#24  Postprzez Maniek » 25 mar 2008, o 19:11

jezeli masz podlonczone poprzez trojniki to masz caly czas obieg i caly czas powinno grzac a jezeli zamarza to znaczy ze zamarza parownik i masz polaczone bezposrednio....
Maniek
 

Post numer:#25  Postprzez styling79 » 25 mar 2008, o 20:31

Kombinowalem z przytkaniem na trojniku , zalozylem blaszke na koncowke ktora idzie do parownika w ktorej zrobilem otwor wielkosci zapalki za duzo to nie dalo podejrzewam ze moze byc nagrzewnica przypchana , ale aura nie pozwala zabardzo na zabawe z woda , poczekam pare dni jak sie ociepli to podlacze pod kran i moze cos da w DF 125 p i bylo dobrze .

[ Dodano: 26-03-2008, 20:54 ]
Panowie , wpadl mi do glowy taki pomysl zeby parownik polaczyc bezposrednio z silnikiem , a z parownika dopiero podlaczyc nagrzewnice , robil ktos taki eksperyment ?
styling79
Student
 
Posty: 215
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:37
Lokalizacja: Nowy Dwor Mazowiecki
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama