[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

W?ski dolot LPG i przez to problem Pb

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Wąski dolot LPG i przez to problem Pb

Post numer:#1  Postprzez lolejko » 7 gru 2010, o 21:19

Dolot do puszki powietrza w mojej Trumnie jest zrobiony w takis sposób, ze jest wsadzony waż średnicy 50mm i cofnięty do tyłu. Po to, żeby LPG prawidłowo działało, to otwór wlotowy jest dodatkowo przytkany o jakieś 50%. Jak wiadomo taki wlocik powoduje problemy z Pb. Czyli warjują obroty, nie ma siły i cieżko się wkręca. Gdy się odetka ten otworek, to PB w miare mozliwosći jest sprawne. Natomiast na LPG auto ma niby równą pracę, ale nie ma mocy by jechać.
Na LPG by dobrze pracował to czuć jak mocno zasysysa powietrze przez ten otworek i im się go bardziej przytyka, to łądniej pracuje.
Co zrobić by i na LPG jak i PB było dobrze? Aha nie ma na wyjściu z przpływomierza tego okrągłego ustrojstwa z gumką co niby chroni przed strzałmi. Niby to jest takie dodatkowe zwężenie i może zwiększa ciśnienie powietrza.
Jak myślicie gdzie tkwi przyczyna?
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez crimi » 7 gru 2010, o 21:44

Pokaz zdjecie tego ustrojstwa. Prawdopodobnie masz za maly mikser.
A to drugie o czym napisales, to antywybuch.
crimi
 

Post numer:#3  Postprzez X_E_O_N » 7 gru 2010, o 21:48

Niestety w LPG Ilub II generacji juz tak musi byc zmniejszony dodlot jest po to aby powstalo wieksze podcisnienie przez co bedzie bardziej zasysac LPG ale ma zly wplyw na jazde PB jedynym rozwiazaniem jest zalozenie blos'a ale trzeba wiedziec ze blos obsuguje silniki tylko do 150KM
X_E_O_N
 

Post numer:#4  Postprzez pawels5 » 7 gru 2010, o 22:04

X_E_O_N napisał(a):ale trzeba wiedziec ze blos obsuguje silniki tylko do 150KM

Dlaczego tak sądzisz? zakładają go do o wiele mocniejszych motorów, kwestia tylko parownika.
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez POTEGAT » 7 gru 2010, o 22:30

Trzeba odżałować parę złotych i założyć sekwencję
SWAPY MECHANIKA ELEKTRYKA ROZPÓRKI ŁAPY SILNIKÓW HYDRAULICZNY RĘCZNY
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez Dj Snake » 7 gru 2010, o 22:32

Za te pare złotych to można jeżdżące E30 kupić :)
Obrazek

Jezeli nie obiciera to znaczy ze jest za wysoko :]
Dj Snake
Inżynier
 
Posty: 613
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 09:54
Lokalizacja: Ruciane-Nida
Moje BMW: 320
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez muranos » 7 gru 2010, o 22:32

zbuduj sobie mikser strumieniowy i będzie dziłać dobrze nawet jak wywalisz przepływke klapkową
Jest dobrze, ale nie jest znowu tak tragicznie
muranos
Stażysta
 
Posty: 333
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 23:43
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez X_E_O_N » 7 gru 2010, o 22:35

bo 5 lat temu testowalem blosa z klega Piotrkiem Olewnikiem z firmy CZAKRAM BRC jako pierwszy w polsce byl na szkoleniu i jako jeden z nielicznych zakladal to urzadzenie spedzilem w Tanowie 2 dni i niestety wszystkie wskazania AFR oraz wykresy z hamowni pokazywaly ze nie wyrabia zakladalismy dwa reduktory niestety bez efektu


nigdy nie pisze czegos czego sam na wlasnej skorze nie sprawdzilem a jesli sa osoby ktore twierdza ze blos dziala idealnie w calym zakresie obrotow i auto ma moc prosze o wykres s hamowni
X_E_O_N
 

Post numer:#9  Postprzez mleszko » 7 gru 2010, o 23:30

Możesz wywalić to coś co ci przytyka dolot i wyregulować na nowo gaz.
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez pawels5 » 7 gru 2010, o 23:39

Podobno blos ma dedykowane różne slity do różnych pojemności, czy to ściema?
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#11  Postprzez lolejko » 8 gru 2010, o 08:36

crimi napisał(a):Pokaz zdjecie tego ustrojstwa. Prawdopodobnie masz za maly mikser.

No też nad mixerem się właśnei zastanwiam czy nie jest zły. Zdjęcie pokaze później.
crimi napisał(a):A to drugie o czym napisales, to antywybuch.

O właśnie nie wiedziałem jak to się nazywa :)
X_E_O_N napisał(a):Niestety w LPG Ilub II generacji juz tak musi byc zmniejszony dodlot jest po to aby powstalo wieksze podcisnienie przez co bedzie bardziej zasysac LPG ale ma zly wplyw na jazde PB

No wiem, że musi być podciśnienie, ale w drugiej E30tce mam identyczną instalację i dziura już jest normalna, bez zawiajania dodatkowej rurry o mniejszej średnicy do tyłu.
Praktycznie oryginalny dolt i jak złoto chodzi i na tym i na tym.
muranos napisał(a):buduj sobie mikser strumieniowy i będzie dziłać dobrze nawet jak wywalisz przepływke klapkową

Co to za mixer
? Jak wywalę przepływkę, to znowu na pB będą cuda.
mleszko napisał(a):Możesz wywalić to coś co ci przytyka dolot i wyregulować na nowo gaz.

Regulowałęm i na jałowym nawet łądnie chodzi, ale nie ma siły silnik by jechać.
Spóbuje dzisiaj zmieżyć mixer jakiej jest średnicy. Jaki pownien być w M40B18?
I skołować sobie gdzieś ten antywybuch, może on dzięki temu przewężeniu zrobi przewężenie.
Ostatnio edytowano 8 gru 2010, o 09:06 przez lolejko, łącznie edytowano 1 raz
lolejko
Student
 
Posty: 277
Dołączył(a): 25 maja 2009, o 11:24
Lokalizacja: kozienice
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez groocha » 10 lut 2011, o 10:14

Możesz jeszcze spróbować zaślepić wlot powietrza od przodu i wyciąć taki sam po drugiej stronie, nie bedzie dostawac takiej ilosci powietrza i nie będzie gasnąć, patent z zmniejszaniem otworu nie jest dobry szczególnie przy benzynie :d
E30 325i coupe
E30 325e sedan
E34 528i sedan
groocha
Student
 
Posty: 293
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 12:29
Lokalizacja: Wąbrzeźno Toruń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama