[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M20B20 LPG + PB jednocze?nie

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

M20B20 LPG + PB jednocześnie

Post numer:#1  Postprzez Ariel » 6 mar 2012, o 16:07

Witam, panowie co może być przyczyną tego, że podczas jazdy na gazie cały czas pracuje dodatkowo pompa paliwa i spala jednocześnie paliwo i gaz? Gaz zwykly, zadna sekwencja.
Ariel
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez MichalTouring » 6 mar 2012, o 16:26

możesz mieć walniętą centralkę od sterowania gaz/pb. albo któryś elektrozawór padł.
MichalTouring
Student
 
Posty: 137
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 12:27
Lokalizacja: Iława
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#3  Postprzez stef23 » 6 mar 2012, o 18:34

emulator od wtryskow nie wylacza ich ?!
stef23
Uczeń
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez mariusz_ek » 6 mar 2012, o 19:32

ja mam ten sam problem tylko w innym aucie i u mnie jest wina padniętego przekaźnika. Swoją drogą juz całą zimę tak przelatałem wyciągając bezpiecznik pompy przy przełączeniu na lpgPower. Z tym, że ja mam bezpieczniki przy kierownicy. Zachciało się e30 to teraz cierpienia i żale :wink: :lol:
Najlepiej podjechać do gazownika i on zdiagnozuje co i jak.
mariusz_ek
Moderator
 
Posty: 2291
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e24
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez Mak-E30 » 13 gru 2012, o 21:26

Podepne się bo mam podobne wątpliwości..

Staram się jeździć tylko na LPG i nie wiem czy mam zwidy czy to fakt, ale patrząc na wskazówkę poziomu paliwa to widze, że mi go ubywa.
Co prawda instal. LPG działa tak że odpala zawsze na paliwie, ale to ile weźmie na rozruch przecież nie powinno być widoczne na wskazówce.. Chyba? Jest w ogóle możliwe żeby spalały się dwa paliwa równocześnie?
Mak-E30
Uczeń
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 11:56
Lokalizacja: Okolice Cieszyna(Górki Wielkie)
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#6  Postprzez E30 ROST » 14 gru 2012, o 09:51

nie ma mozliwosci zeby lpg i pb spalalo sie jednoczesnie . silnik nie jest w stanie przyjac takiej dawki ... objawia sie to tym ze ledwo co pracuje jak by nie na wszystkie gary z rury wydechowej wali na czarno . ledwo mozna go utrzymac na obrotach !! w inst lpg zawsze popma paliwa bedzie pracowac , dlatego gazownicy zalecaja utrzymywanie ok 30% stanu zbiornika paliwa. nie spala sie ono podczas pracy na lpg z racji iz wylaczone sa wtryskiwacze benzywnowe poprzez emulator rozlaczenia wtrysków . zwroccie uwage ze odpalacie na benzynie zawsze na ssaniu , podczas kiedy samochod spala przez te kilka miniut masy paliwa. plus dodatkowo , przy zuborzonej mieszance gazowej , komputer benzynowy podnosi dawke benzyny i tym bardziej nasze auta pala wiecej na benzynie . sposob na to , albo zciagac kleme z aku i korygowac mapy - mapy paliwowe w wiekszosci aut same sie resetuja i powracaja do swoich wlasciwych , albo jezdzic na gazie i nie narzekac ! :D
czesci e30 !! fanatyk upalacz
Obrazek
E30 ROST
Stażysta
 
Posty: 368
Dołączył(a): 23 lut 2011, o 11:27
Lokalizacja: bau wj
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Mak-E30 » 15 gru 2012, o 00:52

Dzieki bardzo za obszerne wyjasnienie :cool2:
Wybiore wersje jezdze na LPG i nie narzekam. :D
Pozdro.
Mak-E30
Uczeń
 
Posty: 26
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 11:56
Lokalizacja: Okolice Cieszyna(Górki Wielkie)
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#8  Postprzez Amos » 15 gru 2012, o 01:41

Może to być też problem regulatora ciśnienia na listwie.
Działa on na podciśnienie z kolektora.

Miałem tak u siebie 2x w b27

Do rzeczy:

Membranka albo ze starości (lub innego powodu) pęka, a podciśnienie zasysa lecące paliwo do kolektora i podaje razem z gazem, nie w takiej ilości jak samo Pb a więc skutek jest mniej zauważalny.

U mnie jednak objawiało się to cieknięciem z okolicy gumki dolotu i przepustnicy = zapachem paliwa wewnątrz i z zewnątrz.
Amos
Uczeń
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 lip 2008, o 20:04
Lokalizacja: Radom
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#9  Postprzez kamil600f » 15 gru 2012, o 11:15

Pb może być spalane razem z Lpg. Miałem tak w innym aucie w sekwencji. Ubywało mi podczas jazdy na gazie Pb.

Rozwiązanie jest proste: wpiąć w obwód pompki paliwa przekaźnik rozłączający napięcie do pompki, a sterowanie do niego pociągnąć z zasilania elektrozaworu.

Efekt: Po przejściu na LPG i otwarciu elektrozaworu obwód pompki jest rozłączany przez przekaźnik. Po przełączeniu na Pb obwód pompki jest załączany bo niema już napięcia na elektrozawór.

Potrzebny jest przekaźnik rozłączający bodajże typ 561 i parę wsuwek. Koszt około 20 zł a problem z głowy.
Było E30 316i sedan
Było E30 325i coupe
Było E30 320i>325i sedan
Było E46 320d sedan

Jest E30 320i sedan
Jest E39 520i sedan
kamil600f
Uczeń
 
Posty: 55
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: E60
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx

Post numer:#10  Postprzez Waski » 15 gru 2012, o 11:47

silnik nie może pracować na dwóch paliwach naraz ponieważ gaśnie w tym momecie od zaduszenia
kamil600f napisał(a):Pb może być spalane razem z Lpg. Miałem tak w innym aucie w sekwencji. Ubywało mi podczas jazdy na gazie Pb.

Rozwiązanie jest proste: wpiąć w obwód pompki paliwa przekaźnik rozłączający napięcie do pompki, a sterowanie do niego pociągnąć z zasilania elektrozaworu.

Efekt: Po przejściu na LPG i otwarciu elektrozaworu obwód pompki jest rozłączany przez przekaźnik. Po przełączeniu na Pb obwód pompki jest załączany bo niema już napięcia na elektrozawór.

Potrzebny jest przekaźnik rozłączający bodajże typ 561 i parę wsuwek. Koszt około 20 zł a problem z głowy.


nie lepiej wymienić uszkodzony sterownik który nie odłącza wtrysków paliwa po przełączeniu na gaz
zapraszam na fejsa do polubienia czerwonych e30 pełno zdjęć i tapet czerwonych i innych e30 http://www.facebook.com/E30RedLove


K> karoserie e30 wąska lampa stan nadająca się jeszcze do ożywienia auta im starsza tym lepsza
Waski
Profesor
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 14:39
Lokalizacja: będzin
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez kamil600f » 16 gru 2012, o 20:37

Można ale koszt większy i w przypadku sekwencji dochodzi jeszcze strojenie map gazu itd...
Było E30 316i sedan
Było E30 325i coupe
Było E30 320i>325i sedan
Było E46 320d sedan

Jest E30 320i sedan
Jest E39 520i sedan
kamil600f
Uczeń
 
Posty: 55
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: E60
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx

Post numer:#12  Postprzez Waski » 16 gru 2012, o 20:50

to się nazywa drut :D
zapraszam na fejsa do polubienia czerwonych e30 pełno zdjęć i tapet czerwonych i innych e30 http://www.facebook.com/E30RedLove


K> karoserie e30 wąska lampa stan nadająca się jeszcze do ożywienia auta im starsza tym lepsza
Waski
Profesor
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 14:39
Lokalizacja: będzin
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#13  Postprzez kamil7s » 16 gru 2012, o 22:45

kamil600f napisał(a):Pb może być spalane razem z Lpg. Miałem tak w innym aucie w sekwencji. Ubywało mi podczas jazdy na gazie Pb.


Haha drut gazownik, za słabe graty i podpierał się benzyną ;)
kamil7s
Stażysta
 
Posty: 371
Dołączył(a): 5 paź 2009, o 21:01
Lokalizacja: Nams
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#14  Postprzez kamil600f » 16 gru 2012, o 22:57

Niema to jak zhejcic. Super znawcy.
Było E30 316i sedan
Było E30 325i coupe
Było E30 320i>325i sedan
Było E46 320d sedan

Jest E30 320i sedan
Jest E39 520i sedan
kamil600f
Uczeń
 
Posty: 55
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: E60
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx

Post numer:#15  Postprzez Waski » 17 gru 2012, o 16:24

nie super znawcy.
Tylko jak się coś psuje znajduje się zepsutą rzecz i ją się wymienia a nie robi obejścia.
po następne jak wyłączysz pompę paliwa to usmażysz wtryski bo one są chłodzone paliwem z obiegu !!
wiec twoja super oszczędność wyjdzie tak ze prędzej czy później i tak kupisz nowy sterownik i wtryskiwacze w dodatku
zapraszam na fejsa do polubienia czerwonych e30 pełno zdjęć i tapet czerwonych i innych e30 http://www.facebook.com/E30RedLove


K> karoserie e30 wąska lampa stan nadająca się jeszcze do ożywienia auta im starsza tym lepsza
Waski
Profesor
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 14 gru 2006, o 14:39
Lokalizacja: będzin
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama