[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M20B20 LPG + PB jednocze?nie

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez kamil600f » 17 gru 2012, o 18:44

Ale po co je chłodzić skoro nie pracują? Ja jeżdżę na takim odcięciu już rok i moje wtryski mają się bardzo dobrze. Znam również wiele osób które mają podobnie i także jeżdżą już kilka lat bez żadnej awarii wtrysków. Tylko warunek jest żeby odpalać na benzynie do nabrania właściwej temperatury i dopiero na lpg. Odcięcie pompy paliwa przydatne jest osobom które zapominają dotankować benzyny i jeżdżą na głębokiej rezerwie a takich nie brakuje. Zwiększa to żywotność pompy. Zresztą to nie jest mój pomysł ja go tu tylko przytaczam.Nie chcę się kłocić tylko wymieniam opinie.
Było E30 316i sedan
Było E30 325i coupe
Było E30 320i>325i sedan
Było E46 320d sedan

Jest E30 320i sedan
Jest E39 520i sedan
kamil600f
Uczeń
 
Posty: 55
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 19:07
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: E60
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#17  Postprzez Mofeix » 16 lis 2013, o 19:31

Niechce mi się czytać wcześniejszych wypocin. Powiem tak

Gaz gównianej generacji Posiada emulator, w przypadku m20 nie potrzeba go bo wtrysk jest półsekwencyjny więc wystarczy zwykły przekaźnik do odcinania wtrysków.
rzuciło mi się w oczy jakieś odcinanie pompy paliwa. Po co? Szkoda zatankować tej benzyny? Gryzie? Za ciężkie auto się robi? Paranoja
Obrazek
Mofeix
Student
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 20:59
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama

cron