[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

instalacja sekwencyjna do m20?

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez MadMatrix » 14 cze 2013, o 13:44

cimar napisał(a):jaka cena instalacji do m20b25?

To zależy jakiej jakości i czy zakładasz sam, czy z montażem... Trzeba uwzględnić, że czym większa moc, tym lepsze wtryski należałoby założyć, a i elektryka powinna być dobra.
Z montażem dobrej jakości z butlą myślę, że wyjdzie Ci koło 3500zł, za sam przód (czyli bez butli, wlewu itp.) dobrej jakości powinieneś się zmieścić w okolicach 2200zł (może 100/200zł więcej).
Jeśli chodzi o średnią półkę, to całość wyjdzie Cię pewnie koło 3000zł (może trochę mniej), natomiast sam przód wyjdzie koło 1500zł.
Orientacyjne ceny jakie usłyszałem od gazownika podczas, gdy montowałem u siebie. Należy wziąć poprawkę na +/- 200zł przy każdej cenie, bo starałem się te ceny bardzo uśrednić.
Obrazek
Czerwony trumniak: viewtopic.php?t=40402
MadMatrix
Stażysta
 
Posty: 380
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 20:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 320
Nadwozie: Touring
Silnik: M52TUb25
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Mofeix » 16 lis 2013, o 19:24

Jestem po montażu sekwencji m20b25. I ten silnik na porządnych gratach chodzi jak igła.
Wszystkie części wyszły mnie jakieś 1500zł max. Montowałem i regulowałem sam.
I jak najbardziej polecam
tech 316-dobrze sie stroi i juz po auto kalibracji nie trzeba było korygowac, o dziwo czasy wtrysków się nie zmieniają
Do tego KME GOLD
wtryski Baracuda dysze na coś ponad 2mm
I do tego drobnica, wężę filtry dysze itp.

O tyle miałem dobrze ze miałem 1 generację. Więc butla i przewody z tył odeszły. a co najważniejsze w dowodzie juz gaz miałem
najważniejsze przy wrzuceniu sekwencji.
dobry przepływomierz, ile się naszukałem oryginału nie grzebanego i nie śmiganego na tych mixerach. Udało się, auto przyjechało z niemiec na części jeszcze z niebieska zaślepką.

I dobra sonda lambda, nie jakiś tam zamiennik.

teraz co do spalania.
m20b25 Na trasię przy lekko agresywnej jeździe 120 i wyprzedzania 11l-100km i nizszego spalania nie odnotowałem bo 90km/h tym autem sobie nie wyobrażam pyzatym 2l w tą czy w ta nie robią mi różnicy.

po mieście jakoś do 17l gazu, normalnie to ok 15l różnicy w mocy nie ma, co jeszcze potwierdzę kiedyś hamownią.

Ostatnio byłem na zlocie 30km w jedną stronę czyli 60km trasy i upalanie na zlocie wyszło 16l gazu więc czego chciec więcej?

Myślę ze udało by się uzyskać na trasie 10l i po mieście 13l. ale to trza by jakiegoś emeryta za kółko posadzić
Mofeix
Student
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 20:59
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#18  Postprzez wojtaq » 17 lis 2013, o 02:33

Mofeix, masz na miedzi 6 ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez Mofeix » 17 lis 2013, o 09:57

Mam na 8
Mofeix
Student
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 20:59
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#20  Postprzez luzur » 18 lis 2013, o 21:00

Mógłbyś pokazać jak masz zamontowane wtryskiwacze ?
I jak w obieg cieczy chłodzącej masz włączony reduktor ?
Pozdrawiam.
luzur
Uczeń
 
Posty: 63
Dołączył(a): 24 sty 2013, o 08:15
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: m50b25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#21  Postprzez wojtaq » 19 lis 2013, o 00:33

luzur, w oby dwa węże do nagrzewnicy dajesz trójniki i tam się wpinasz
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez luzur » 19 lis 2013, o 10:13

U mnie wpięli się w obieg podgrzewacza odmy / przepustnicy, nie wiem czy nie za mały flow...
luzur
Uczeń
 
Posty: 63
Dołączył(a): 24 sty 2013, o 08:15
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: m50b25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#23  Postprzez Mofeix » 20 lis 2013, o 06:49

Za mały
O ile wtryski sobie zrobiłem fajnie ze nie ma po nich sladu to reduktor zostawilem tak jak był stary
Obrazek
Obrazek
Mofeix
Student
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 20:59
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#24  Postprzez wojtaq » 20 lis 2013, o 09:46

Mofeix napisał(a):Za mały
O ile wtryski sobie zrobiłem fajnie ze nie ma po nich sladu to reduktor zostawilem tak jak był stary
Obrazek
Obrazek


:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: masakra , nawierty konkret spierniczone
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#25  Postprzez Mofeix » 20 lis 2013, o 19:02

Powinny byc lekko po katem w strone dolotu ale to wszystko pic
Obrazek
Mofeix
Student
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 20:59
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#26  Postprzez wojtaq » 21 lis 2013, o 00:55

Mofeix napisał(a):Powinny byc lekko po katem w strone dolotu ale to wszystko pic


pic ponieważ ?
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#27  Postprzez MichaStunt » 7 gru 2013, o 23:48

Przy 6-ciu garach koszt instalacji sekwencyjnej BRC to około 3400zł.
MichaStunt
Uczeń
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 sie 2013, o 23:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama