[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Nie równa praca bmw e30 m40 b16

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Nie równa praca bmw e30 m40 b16

Post numer:#1  Postprzez tofik501 » 31 maja 2013, o 00:18

Witam jak w temacie mam problem z m40 już od miesiąca na początku strzelała w kolektor ssący i wydech ciężko odpalała i nadal cięzko odpala brak wolnych obrotów otoż strzałów w wydech pozbyłem się zmieniając świece a strzałów w dolot zmieniając kable wn kopułkę i palec .Lecz problem z odpalaniem pozostał tak jak z obrotami gdy wciskam gaz to auto nie reaguje tylko gaśnie ogółem ciężko wejść w obroty dlatego też zwracam się do was o pomoc co to może być
Ostatnio edytowano 31 maja 2013, o 17:40 przez tofik501, łącznie edytowano 1 raz
tofik501
Uczeń
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 22:09
Lokalizacja: Września
Moje BMW: 316
Nadwozie: -------
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Devil474 » 31 maja 2013, o 00:27

być może przepływomierz ucierpiał od strzałów
Devil474
Inżynier
 
Posty: 837
Dołączył(a): 31 lip 2010, o 15:42
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 320i
Nadwozie: -------
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez kredensiarz » 31 maja 2013, o 03:02

Jak strzelał w dolot to raczej na pewno. Sprawdziłeś klapkę?
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 306
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez Strzelba » 31 maja 2013, o 08:48

Tytuł tematu jest niezgodny z regulaminem!
Masz 24h na poprawę tytuł, aby uniknąć zamknięcia wątku.
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez tofik501 » 31 maja 2013, o 17:41

Witam klapka jest cała i się nie zacina .Ale czy przepływka miała by wpływ do tego że gdy dodam gazu to gaśnie ? i że spada z obrotów po odpaleniu ?
tofik501
Uczeń
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 22:09
Lokalizacja: Września
Moje BMW: 316
Nadwozie: -------
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez kredensiarz » 31 maja 2013, o 20:35

W m20 tak, pewnie u ciebie też. Obejrzyj czy nie rozerwało gumy dolotu.
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 306
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez tofik501 » 1 cze 2013, o 12:50

Guma cała od dolotu lecz już wcześniej kleiłem brak kasy na nią inwestowałem w m20 ostatnimi czasy a m40 jeździło czasami tylko guma w 100% nie ma nigdzie dziury nie ciągnie lewego powietrza . Zawsze kojarzył mi się przepływomierz z utratą mocy większym spalaniem więc też pytam . Między innymi sprawdzałem już cały dolot nie ciągnie lewego powietrza ,zmieniałem uszczelkę pod kolektorem ssącym ,nowe kable wn kopułka i palec, ciśnienie mierzone każdy cylinder ma 10 bar , rozrząd sprawdzany ,ciśnienie paliwa ok . To chyba już tylko wskazuje na przepływomierz jak mówicie koledzy :) Jedynie że sonda lambda
tofik501
Uczeń
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 22:09
Lokalizacja: Września
Moje BMW: 316
Nadwozie: -------
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron