[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Nie pali z rana na gazie

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Nie pali z rana na gazie

Post numer:#1  Postprzez rokita » 27 maja 2008, o 08:08

Witam, mam taki problem który przestał mnie na jakis czas dręczyć ale niestety teraz znowu stanowi kłopot. Chodzi o to że moja bunia nie chce odpalac z rana czy po dłuższym postoju na gazie. Najdziwniejsze jest to że po odpaleniu na benzynie, nawet na 1 sekunde, potem na gazie rowniez odpala. Wystarczy tez lekko zapchac samochod, zeby choc sie odezwal i moge pozniej juz krecic na gazie, odpala z trudnoscia ale odpali. Natomiast nie moge podejsc z rana i odpalic od razu z gazu. Problem powrocil bo niestety zatarlem pompe paliwa i narazie nie ma funduszy zeby kupic nowa. Prosze o pomoc jesli ktos bedzie potrafil. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
rokita
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez tigre0070 » 27 maja 2008, o 09:09

z rana nie odpala się auta na gazie...nie widzę sensu katowania silnika - zbieraj na nową pompę i naucz się mieć zawsze benzynę w baku ,bo sytuacja będzie się powtarzała...


ps. najpierw sprawdź bezpiecznik od pompy
tigre0070
 

Post numer:#3  Postprzez DavMc » 27 maja 2008, o 10:03

tigre0070 napisał(a):z rana nie odpala się auta na gazie...nie widzę sensu katowania silnika - zbieraj na nową pompę i naucz się mieć zawsze benzynę w baku ,bo sytuacja będzie się powtarzała...


dokładnie - szanuj silnik i jak zimny to pal go zawsze na Pb
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez szewczu » 27 maja 2008, o 11:39

prawda zasze pal na benz i miej jej przynajmniej na tyle zeby kreska nie byla na czerwonym ja zawsze odpalam na benz a ze jeszcze mam odcinke to najpierw krece bez zeplonu na samym rozruszniku zeby olej przemiescil sie kawalek a potem dopiero odpalam a jak tak bedziesz chochlowal na gazie to jeszcze upalisz sobie rozrusznik
szewczu
 

Post numer:#5  Postprzez rekin81 » 27 maja 2008, o 15:24

nie przechodz na gaz dopóki silnik sie nie nagrzeje, chyba że chcesz nie długo wymieniać uszczelniacze zaworowe albo dolewac olej litrami . :nienie:

Bez obrazy ale jak Cie nie stać żeby chociaż rozgrzac silnik na benzynie to kup opla i katuj go gazem na zimnym silniku :bag:
rekin81
 

Post numer:#6  Postprzez matisik » 27 maja 2008, o 15:46

mi naprzykład strasznie niemrawo jeździ na benzynie, wciskam gaz do dechy a on skacze jak zając... Jak bym tańczył nogą na pedale gazu
matisik
 

Post numer:#7  Postprzez jackx-36 » 27 maja 2008, o 15:54

prosze wrócić do tematu .

rokita podjedz do serwisu LPG
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez tigre0070 » 28 maja 2008, o 09:19

matisik napisał(a):mi naprzykład strasznie niemrawo jeździ na benzynie, wciskam gaz do dechy a on skacze jak zając... Jak bym tańczył nogą na pedale gazu
sprawdź sonde lambda


ps - sprawdziłem - mi tez gaśnie na gazie na zimnym ,dlatego odpalam na benzynie i daję mu złapać temperatury
tigre0070
 

Post numer:#9  Postprzez miki » 28 maja 2008, o 17:59

musisz zalozyc pompe paliwa o ile rzeczywiscie stara jest juz zatarta
nie bede piac ze odpalajac na zimnym zarzynasz silnik bo to nie moja sprawa - nie ja za niego zaplacilem - mimo wszytsko auto powinno miec mozliwosc odpalenia na gazie bo przeczytajcie sobie w instrukcji że gdy temperatura otoczenia jest powyzej 20stopni (chyba 20 bo pisze z pamieci0 nie ma wiekszych przeciwskazan do odpalania na lpg od razu, to czy to dobre dla silnika to inna kwestia.
miki
 

Post numer:#10  Postprzez kamil.k » 29 maja 2008, o 22:11

mysle ze na przestrzeni 20 lat możnaby zauważyc negatywne skutki odpalania na gazie :mrgreen:

dla mnie to jeden z mitów i tyle.jak jest dobrze wyregulowany gaz i dobry parownik to nawet na mrozie - -20 można odpalic i nic sie nie stanie.sprawdzane wiele razy . nie radze tylko odpalac poniżej - 30 bo tego nawet mój nie wytrzymal i strzelił rozwalajac przepływke :D
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Nadwozie: -------
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#11  Postprzez lupanet » 30 maja 2008, o 16:06

kamil.k napisał(a):nawet na mrozie - -20 można odpalic i nic sie nie stanie
Nie tylko parownik zamarznie po ktorkiej chwili :lol:
--- Miejsce na Twoją reklamę ---
lupanet
Student
 
Posty: 109
Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 19:13
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez ZTJ » 30 maja 2008, o 19:20

Ale zaleca się nieodpalanie silnika na gazie przy niskich temperaturach nie ze względu na dobro silnika, tylko reduktora gazu. Gaz w niskich temperaturach ma lepsze właściwości od benzyny, która się skrapla i osiada na gładziach cylindrów. No ale ktoś od kogoś zasłyszał, że nie odpala się na gazie itd. i powstał mit o rzekomym zarzynaniu silnika :duh:
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#13  Postprzez sylwek255 » 30 maja 2008, o 19:58

Ja z poczatku odpalalem na gazie,ale po pewnym czasie juz silnikowi nie sluzylo to pewnego dnia reduktor zamarzl w temperaturze prawie 20 stopni :cry: i juz nie moglem odpalic go a mialem promblem z pompa wiec musielem stac az odmarznie reduktor.Takze odpalajac na gazie na zimnym chodzil bez problemu,po jakims czasie odpalal na zimnym ale gasl zanim silnika nie rozgrzalem.
sylwek255
 



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama