[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Ci??ko pali na PB i LPG M40b16

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Ciężko pali na PB i LPG M40b16

Post numer:#1  Postprzez MichaStunt » 11 lis 2013, o 23:56

Witam, mam problem. Jakiś czas temu kupiłem e30 z silniczkiem 1,6 + lpg. Wszystko dobrze chodziło, ale od czasu do czasu spadała guma z przepływomierza. Wkurzało mnie to i teraz ją zakleiłem na przepływce i zacisnąłem opaską zaciskową. Odpalił na zimnym bez większego problemu/ jechał też dobrze.

Wczoraj jadąc e30'tką przerzuciłem na benzynę i czuć było, że jest taka jakby zdławiona(lekko przerywała), więc myślę "dobra pewnie nie ma beny". Ale na gazie i tak jechała dobrze.

Dzisiaj chcąc odpalić po nocy BMW na LPG i na PB w ogóle nie chciała odpalić. Akumulator padł po 30sek kręcenia. To wziąłem kanister i na stację, aku pod prostownik. Sprawa ma się tak, że normalnie wlałem do zbiornika paliwa. BMW odpaliła normalnie(zaparkowałem ją 15metrów dalej).

Później chcąc wracać do domu nie chciała odpalić... Na pych jakoś poszło. Jechałem normalnie na gazie jedzie jak zawsze, ale na benzynie jakoś jest zmulona, bez chęci jazdy tj. przerywała lekko.... Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwowej.


Proszę o porady, bo to bardzo pilnie.
Ostatnio edytowano 12 lis 2013, o 08:50 przez MichaStunt, łącznie edytowano 1 raz
MichaStunt
Uczeń
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 sie 2013, o 23:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez Pietrek » 11 lis 2013, o 23:58

MichaStunt napisał(a):Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwowej.


pompa zaczyna pracowac w momencie kręcenia rozrusznikiem
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez wojtaq » 12 lis 2013, o 08:51

pompa
filtr
wtryski
przepływka
lista jest długa
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez The Polak » 12 lis 2013, o 12:22

A ja bym tylko zmienił kolejność filtru z wtryskami.
Znając życie nie masz tam sekwencji czyli prawdopodobnie któryś wtrysk niedomaga, a że jeździłeś bez paliwa to i pompka paliwa daje za słabe ciśnienie.
Sprawdź na początek wydajność pompki. Sprawdzenie wtrysków to jest 30 minut roboty. ;)
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez wojtaq » 12 lis 2013, o 19:07

tak dla jasności nie napisałem w kolejności tylko ogólnie co trzeba zweryfikować :)
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez MichaStunt » 13 lis 2013, o 23:44

Problem chyba się rozwiązał- ściśnięta guma od przepływomierza.
MichaStunt
Uczeń
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 sie 2013, o 23:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama

cron