[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M40B16 problem ze spalaniem

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

M40B16 problem ze spalaniem

Post numer:#1  Postprzez EvilDevil » 15 gru 2013, o 22:43

Witam , na wstępie napiszę że szukałem odpowiedzi na temat jaki zaistniał w moim aucie lecz takowej nie znalazłem w istniejących wątkach . Przejdźmy do sedna sprawy , posiadam e30 m40b16 w wersji szerokiej bez kata . Auto stało 5 miesięcy i dopiero teraz ,od chwili zakupu zaczynam nim jeździć . Problem polega na tym że spala mi 22 l LPG /100 km . Moja jazda nie jest jakoś bardzo dynamiczna , staram się jeździć powoli aby mało paliła i w trybie ECO :) Przez ostatnie 100 km moja średnia prędkość to 45-50 km/h są to odcinki 10 km i głównie ta prędkość jest utrzymywana . Ważna rzecz nie wiem także dlaczego trzyma cały czas obroty jałowe 1400 obr/min. W czym tkwi problem ? Dlaczego mimo "dziadkowej " jazdy pali to więcej niż ojca e36 2,5l .
EvilDevil
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez czesci_e30 » 15 gru 2013, o 23:05

dej mu 2 , nie męcz go :D
Nie kupujcie u pana GINSZT z Hajnówki !!! to zwykły oszust :)
czesci_e30
Stażysta
 
Posty: 305
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:38
Lokalizacja: bielsko-biała
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez nibiru » 15 gru 2013, o 23:22

Czy na benzynie również jest problem z obrotami? Gaz: sekwencja czy śruba?
Brak polskich znakow zawdzieczam azjatyckiemu tabletowi.
nibiru
Uczeń
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 22:21
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez EvilDevil » 15 gru 2013, o 23:25

Gaz na tzw śrubkę . Na benzynie również trzyma 1400 obr/min .
EvilDevil
 

Post numer:#5  Postprzez nibiru » 16 gru 2013, o 13:59

Z tymi obrotami to może być tak, że może być mocno podciągnięta linka gazu przy przepustnicy. Na zgaszonym silniku ręcznie pociągnij za przepustnicę; powinieneś usłyszeć kliknięcie, przy powrocie do "stanu zerowego" również powinno być słyszalny klik (od czujnika położenia przepustnicy). Kiedy jeszcze posiadałem m40 (+lpg na śrubie) to od zakupu miałem problem z wolnymi obrotami, czyściłem krokowca, bawiłem się w podciąganie linki, aż pewnego razu wyciągnąłem i wyczyściłem przepustnicę, ustawiłem czujnik jej położenia i problemy się skończyły.
Brak polskich znakow zawdzieczam azjatyckiemu tabletowi.
nibiru
Uczeń
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 22:21
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Re: M40B16 problem ze spalaniem

Post numer:#6  Postprzez EvilDevil » 22 gru 2013, o 19:12

Linka gazu jest nowa ponieważ ostatnio mi pękła więc jest ustawiona dobrze . Przed jej wymianą problem także występował . Przepustnica wyczyszczona , niestety nic to nie pomogło ; / Jakieś pomysły ?
EvilDevil
 

Re: M40B16 problem ze spalaniem

Post numer:#7  Postprzez tomaszn22 » 26 sty 2014, o 12:44

Witam
Może uszkodzony czujnik temperatury.
tomaszn22
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 20:21
Lokalizacja: Ustroń
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama