[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

[M20B20LPG] Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#1  Postprzez HNT126 » 10 gru 2014, o 10:38

Witam. Mam problem z instalacją gazową. Mianowicie gdy jest ciepło - przynajmniej 7 st. C instalacja przełącza się na gaz niemal niezauważalnie. Ale gdy jest zimniej, tak w okolicach 0 st. C wyraźnie zaraz po przełączeniu spada moc i nie pali na wszystkie gary. Krótko potem obroty się stabilizuje a silnik pracuje już na wszystkich cylindra.
Gdy temp. Spada poniżej 0 samochód potrafi nawet zgasnąć zaraz po przełączeniu na gaz. By nie zgasł muszę go ręcznie przebić zpowrotem na benzynę.
Dla ścisłości : silnik to m20b20, 129KM, sekwencja ustawiona tak, by przełączała się przy 40st.C i po przekroczeniu 1000 obr/min.

Macie jakieś pomysły?
" silnik to nie Mc Donald, olej trzeba wymieniać! ";)

Mój czarny Touring:
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=67&t=6953


Obrazek
HNT126
Stażysta
 
Posty: 567
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 10:35
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: 325iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Re: Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#2  Postprzez GrUchaE30 » 10 gru 2014, o 10:49

A uklad masz odpowietrzony ?? Moze byc tak ze jest pexherz powietrza i reduktor przymarza.. A smierdzi wtedy gazem po przelaczeniu ??
GrUchaE30
Uczeń
 
Posty: 59
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 23:54
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Re: Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#3  Postprzez kamso567 » 11 gru 2014, o 13:01

Reduktor w jakim stanie? kolega ma tak samo na sekwencji ale już reduktor do regeneracji ma i przełącza na benzynę często sam
kamso567
Uczeń
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 wrz 2014, o 13:44
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Re: Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#4  Postprzez buncol520 » 11 gru 2014, o 13:16

Ustaw na min.60 st.C i bedzie po problemie,mialem taki problem z KME w m52...
buncol520
Stażysta
 
Posty: 321
Dołączył(a): 23 lip 2012, o 16:20
Lokalizacja: wlkp.
Moje BMW: 316
Nadwozie: Sedan
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#5  Postprzez HNT126 » 12 gru 2014, o 16:46

No właśnie reduktor 1 rok po regeneracji, wszystko odczyszczone z tego mazutu, co przez 6 lat się uzbierał, założony zestaw naprawczy.
tak naprawdę to zastanawiam się jeszcze nad możliwością że elektrozawór w reduktorze otwiera się z oporem im zimniej, tym większym. Może to właśnie to?
Temperatura raczej nie ma chyba zbyt dużego wpływu, ponieważ jak jest zimno to i tak instalacja przełącza się w momencie, gdy silnik osiągnie temperaturę roboczą - czyli ok. 1/4 skali.

rozważam też możliwość zapowietrzonego reduktora, choć ostatnio przy układzie chłodzenia robiłem cokolwiek z pół roku temu...
" silnik to nie Mc Donald, olej trzeba wymieniać! ";)

Mój czarny Touring:
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=67&t=6953


Obrazek
HNT126
Stażysta
 
Posty: 567
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 10:35
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: 325iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316iA
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: Sekwencja KME - problem po przełączeniu na gaz

Post numer:#6  Postprzez CincinCm » 12 gru 2014, o 16:52

Spróbuj jednak z podniesieniem temperatury w górę. Możesz to bezkosztowo zrobić. Poczekaj aż się rozgrzeje na benzynie do połowy i przełącz na gaz / włącz sekwencje. Jak pomoże -masz sprawcę.
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama

cron