[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

[M20B25LPG] BRAK MOCY UCIEK?Y KONIE Z HAMOWNI

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#1  Postprzez ljabartosz » 29 kwi 2015, o 15:35

Witam!

A więc tak jestem użytkownikiem M20B25 które nabyłem za bardzo małe pieniążki, a mianowicie zerowe.
przed włożeniem do samochodu włożyłem (wcześniej było M40B16) zmieniłem kompletny rozrząd, wszystkie paski, wszystkie płyny, termostat, olej, wszystkie filtry (paliwa, oleju, powietrza), poduszki itp. Jeździłem tak (nigdy nie jeździłem zdrowym B25), aż do czasu jak zaczęły falować obroty. Zmieniłem silniczek krokowy i wszystko umilkło.
Pojechałem na hamownie i tutaj zaskoczenie, bo myślałem że wszystko jest okej...! Wykres pokazał 121km i 190NM... Zmieniłem świece wszystkie i trochę się polepszyło ale na pewno nie tak jak powinno...
Dodam, że cykają zawory w każdym zakresie obrotów, ale jutro je ustawię i zobaczę co się dzieje pod pokrywą zaworów.

Gdzie mam szukać problemów?
Pozdrawiam!
ljabartosz
Uczeń
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 14:00
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#2  Postprzez hodi » 29 kwi 2015, o 15:47

może to b20 a nie b25?
hodi
Magister
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2011, o 23:17
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#3  Postprzez ljabartosz » 29 kwi 2015, o 17:21

Nieee, patrzyłem już i porównywałem. Kolega też ma B25 i wygląda identycznie. Tylko on ma sedana ja touringa. Ja koła zwykłe słoneczka a on 17' i szerokość 10' i idziemy na równo...

-- 29 kwi 2015, o 19:38 --

Wykres z hamowni:
Obrazek


Zdjęcie silnika:
Obrazek
ljabartosz
Uczeń
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 14:00
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#4  Postprzez M-Technic2 » 29 kwi 2015, o 21:21

mierzyles z tymi zwerzkami od gazu i antyywybchami etc ? i wogole z tym gownem ?
M-Technic2
Magister
 
Posty: 1296
Dołączył(a): 27 maja 2009, o 23:31
Lokalizacja: R-do-M
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#5  Postprzez The Polak » 29 kwi 2015, o 21:47

Zmierz bez zwężek. Antywybuch o prawie połowę zmniejsza dolot. Jeszcze może być do tego nieszczelny to już w ogóle będzie kicha.
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#6  Postprzez pawels5 » 29 kwi 2015, o 22:53

Klasycznie, mieszalnik jako zwężka powoduje utratę mocy, ale żeby aż tyle?
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#7  Postprzez marjan325i » 29 kwi 2015, o 23:34

ogarnij dolot... wywal "wąskie gardło" i kup nowe przewody do świec, powinno pomóc. zrób nowy pomiar i napisz bo pewno wszyscy tu są bardzo ciekawi ile dają drobne zmiany w m20b25 w silniku bardzo lubiącym świeże powietrze :)
marjan325i
Uczeń
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16 paź 2013, o 09:14
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#8  Postprzez algrab » 30 kwi 2015, o 00:24

A jak bardzo zdrowe dla motoru jest testowanie na hamowni silnika z luzami zaworowymi w stanie niewyregulowanym?
Bo mnie szczerze mówiąc byłoby szkoda :mad2:
Turn and burn
algrab
Stażysta
 
Posty: 426
Dołączył(a): 13 sty 2007, o 19:44
Lokalizacja: 53.447171,14.553909
Moje BMW: 361
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E39
Nadwozie: Sedan
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#9  Postprzez bono20002 » 30 kwi 2015, o 11:43

o panie :D

Na tych zwężkach to nie polatasz, ja kiedyś ze 139 konnego b25 zrobiłem 168 :P wyjechały zwężki, wpadły nowe świece boscha, filtry (apliwa powietrza) kable i kopułka i była praiwe seria
Obrazek
bono20002
Profesor
 
Posty: 2250
Dołączył(a): 26 lis 2007, o 17:47
Lokalizacja: Zamienie
Moje BMW: 344
Nadwozie: Coupe
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#10  Postprzez ljabartosz » 30 kwi 2015, o 13:13

Czaje :)! Dziś spróbuje i zobaczę co się będzie działo bez tego. Wyczyściłem przepustnice itp. i wyregulowałem zawory wydaję mi się że odrazu żwawiej wstaje :)
ljabartosz
Uczeń
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 14:00
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#11  Postprzez przem » 30 kwi 2015, o 21:46

w ramach diagnozy warto sprawdzić ciśnienie sprężania jak jest dostęp do sprzętu.
przy okazji sprawdź czy masz dobrze wyregulowaną linkę od gazu - czy otwiera Ci przepustnice do końca jak "gaz" masz w podłodze
przem
Uczeń
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 00:32
Moje BMW: 340
Nadwozie: Coupe
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#12  Postprzez pawels5 » 1 maja 2015, o 13:03

Jak chcesz jeździć na gazie, to poszukaj blosa, no chyba, że masz tam jakąś elektronikę do tego gazu, czy zwykła śrubka?
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#13  Postprzez ljabartosz » 18 sie 2015, o 12:34

Siemanko! Sory że tak późno odpisuje. Ale mam kolejny problem ale i jakieś wieści ^^ A co do gazu to zwykła śruba, mam zamiar włożyć sekwencje :)

1. Co do samego silnika, a więc tak zaczęły mi paneweczki pukać, ale... tylko przy odpalaniu do puki nie zniknie olej, olej znika dzwięk również (czyli takie dwa puknięcia). Mam się czym martwić?
2. Obczaiłem że mam filtr paliwa przy baku... wywaliłem go bo przy swapie dałem drugi przy silniku. Ten przy baku był totalnie zapchany!
3. Miałem problem z odpaleniem (bez różnicy czy ciepły czy zimny) tak jakby paliwo mi się cofało bo jak wciskało się gaz do końca to tak jakby chciała załapać i ale nie chciała chodzić na swoich obrotach, wymieniłem silniczek krokowy i od tamtego czasu mi się to już nie pojawiło :)
4. Temperatury dalej nie trzyma... jest między pionem a tą pierwszą kreską, czy miasto czy nie. Wiskoza dobra, termostat nowy odpowietrzona lalunia
5. Zawory mimo ustawiania już trzeci raz dalej grają, ciszej ale grają (zastanawiam się czy nie zrobić głowicy ^^)
6. Olej, wszystkie płyny, świece nowe, kable WN dobre :)
No i po tych wszystkich operacjach wyjaśnijcie mi gdzie te konie?! :D

Ale są też dobre wieści, oleju nie bierze ani setki, a zrobiłem już nią 7tys :kie: :tan: :cool2: . Ale płyn dwa razy dolewałem ( przez ostatnie 2tys, ale to chyba jakiś delikatny wyciek, chociaż sami oceńcie).
ljabartosz
Uczeń
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 14:00
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#14  Postprzez pawels5 » 18 sie 2015, o 22:13

Zawory mimo ustawiania już trzeci raz dalej grają

Musiałbyś zdjąć dźwigienki i przeszlifować je na równo, bo masz wybite (wgniecione od zaworu) i nie wyregulujesz dobrze. W takim wypadku lepiej ustawiać na czujnik zegarowy.
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Re: m20b25 BRAK MOCY UCIEKŁY KONIE Z HAMOWNI

Post numer:#15  Postprzez ljabartosz » 19 sie 2015, o 11:46

To niestety tego już chyba sam nie zrobię ;< Nie posiadam czujnika zegarowego...

-- Dodano 14 paź 2015, o 15:11 --

Siemanko! Powracam ze swoją przygodą z tym silnikiem :)
A więc tak, zaczęło coś syczeć w okolicy głowicy. Tak jakby spadało ciśnienie, dodam że płyn nie ucieka trzyma stan itp. To nie wiskoza.
Drugi problem jaki się pojawił to nie chce dokręcić do odciny powyżej 2biegu. Jedynka idzie do końca, dwa tak samo i na trójce już nie chce do końca, tak jakby przy 5tys się zatrzymuje i powoli powoli idzie dalej tak jakby traciła moc.

Myślałem że to może katalizator, mam go cały czas, wydech oryginał. Ale obroty trzyma nie falują itp.

Pozdrawiam!
ljabartosz
Uczeń
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 14:00
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama